۰

بهترین مکان ها برای ایجاد بیس در بازی Sons of the Forest

بهترین مکان ها برای ایجاد بیس در بازی Sons of the Forest

وقتی نوبت به ساختن پایگاه در Sons of the Forest می رسد، مکان آن بسیار مهم است. در حالی که مکان‌های مناسب زیادی در جزیره وجود دارد، در این مقاله بهترین مکان ها برای ایجاد بیس در بازی Sons of the Forest را به شما معرفی می کنیم.

اولین چیزی که باید در هنگام ساختن پایگاه خود در نظر بگیرید این است که آیا می خواهید از خود جنگل استفاده کنید یا پایگاه یا بیس را به آب ببرید.

پایگاه روی آب :

ساختن یک پایگاه در نزدیکی یا روی آب بسیار دشوارتر است، بنابراین ما این کار را برای مبتدیان توصیه نمی کنیم. اما اگر The Forest را بازی کرده اید و با ساختن در بازی آشنا هستید، یا به سرعت با روش جدید ساختن در Sons of the Forest آشنا شده اید، نقاطی وجود دارد که بهتر از سایرین هستند.

بهترین مکان ها برای ایجاد بیس در بازی Sons of the Forest

در نقشه بالا، دو مکان را علامت گذاری کرده ایم. یکی با دایره کوچکتر، یک قطعه کوچک از زمین را در مرکز آب نشان می دهد، که موقعیت خوبی را برای دور نگه داشتن آدمخوارها و جهش یافته ها ایجاد می کند.

دایره بزرگتر جزیره دیگری را نشان می دهد، اما به سرزمین اصلی متصل است. با این حال، دور نگه داشتن آدمخوارها و جهش یافته ها را آسان تر می کند و همچنین در قسمت ساکت تری از جزیره قرار دارد. به طور کلی، سمت جنوب شرقی جزیره جایی است که فعالیت کمتری انجام می شود، بنابراین ممکن است بخواهید پایگاه خود را در آنجا مستقر کنید.

پایگاه در جنگل :

اگر می خواهید از جنگل استفاده کنید، توصیه می کنیم یک سطح صاف با فضای زیادی در اطراف خود پیدا کنید. اگر مسطح باشد ساختن روی آن آسان‌تر خواهد بود و فضا به شما اجازه می‌دهد آن را گسترش دهید. شما همچنین می توانید از کلوین برای پاکسازی منطقه استفاده کنید و هر گونه تنه درخت یا درختچه ای را که ممکن است در ساخت و ساز شما تداخل ایجاد کند حذف کنید.

صادقانه بگویم، این در چند روز اول چندان مهم نیست ؛ شما می توانید با یک برزنت و چوب، چادر یا کلبه های چوبی کوچک بسازید. آدم‌خوارها و جهش‌یافته‌ها تا زمانی که با آنها درگیر نباشید، در این دوره شما را تنها می‌گذارند. این به شما زمان کافی برای کاوش در جزیره و یافتن برخی ابزارهای ضروری را می دهد. اما هنگامی که روز ۴ فرا برسد، می توانید مطمئن باشید که آدم خوارها شروع به بو کشیدن شما می کنند و بیشتر به شما سر می زنند.

بهترین مکان ها برای ایجاد بیس در بازی Sons of the Forest

هنگامی که کمی از جزیره را جستجو کردید، پس از آن باید به راه اندازی کمپ اصلی خود فکر کنید. بهتر است تا با یک پایگاه کوچک شروع کنید، سپس با افزایش روزها به تدریج آن را گسترش دهید.

ما نقطه ای را در نقشه زیر مشخص کرده ایم که در آن پایگاهی را ایجاد کرده ایم که به ما اجازه می دهد تا به یک نقطه ماهیگیری زیپ لاین برسیم و به غارهای زیرزمینی و نقاط دیدنی نزدیک باشیم.

بهترین مکان ها برای ایجاد بیس در بازی Sons of the Forest

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *