۰

آموزش Maintenance Keycard در بازی Sons Of The Forest

آموزش Maintenance Keycard در بازی Sons Of The Forest

آموزش Maintenance Keycard در بازی Sons Of The Forest

Sons of the Forest چندین امکانات زیرزمینی مخفی دارد که می توانید آنها را کشف کنید. با این حال، برای رسیدن به آنها، به یک آیتم مهم نیاز دارید. در اینجا راهنمای ما برای کمک به شما برای دریافت Maintenance Keycard در بازی Sons of the Forest آمده است. با آن، دیگر امکانات جزیره را باز خواهید کرد.

ممکن است به فکر گرفتن کارت Maintenance در یک بازه زمانی کوتاه باشید. متأسفانه، شما نمی توانید از همان ابتدا این کار را انجام دهید. جدا از آدم خوارها و جهش یافته های مرگبار، هنوز هم باید ابزارهای مهمی را به دست آورید.

ما این موارد را در زیر فهرست کرده ایم. ردیاب GPS خود را با فشار دادن کلید “M” بیرون بیاورید. صرف نظر از اینکه نقشه بسته به جهت شخصیت شما چگونه می چرخد، بیایید وانمود کنیم که کوه ها در شمال هستند.

روپ گان یا زیپ لاین گان – از مرکز رشته کوه، باید رودخانه ای را ببینید که مستقیماً به خط ساحلی منتهی می شود. غار کمی در جنوب آن، نزدیک به انبوهی از جمجمه‌هایی است که Stun Baton در آنجا قرار دارد. به هر حال، هنگامی که روپ گان را داشته باشید، می توانید از طریق Ziplines از شکاف ها عبور کنید.

Rebreather – این در تنها غار در امتداد سواحل یافت می شود. این به شما امکان می دهد برای رسیدن به گذرگاه های دیگر در زیر آب شیرجه بزنید.
بیل – هنگامی که هر دو را به دست آوردید، وقت آن است که بیل را بگیرید. این غار نسبتاً نزدیک به کوه است، اگرچه با جهش یافته ها درگیری های زیادی دارید. بیل در انتهای تونل قرار دارد.

آموزش Maintenance Keycard در بازی Sons Of The Forest

اکنون که بیل را در اختیار دارید، وقت آن است که به دنبال Maintenance Keycard بگردید. غاری که بیل داشت را به خاطر دارید؟ خب، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به نشانگر سبز رنگی بروید که در غرب آن قرار دارد (با فرض اینکه وقتی به نقشه خود نگاه می کنید کوه ها در شمال هستند).

آموزش Maintenance Keycard در بازی Sons Of The Forest

وقتی به آنجا برسید، یک گاری گلف آبی و همچنین تکه‌ای از خاک را می‌بینید که می‌توان آن را بیرون آورد. با بیل حفاری کنید، دریچه را باز کنید و از نردبان پایین بروید. در داخل، یک اتاق اداری کوچک در سمت راست خود خواهید دید. شما می توانید چندین مورد را از اینجا انتخاب کنید:

دید لیزری برای تفنگ ای شما – پس از ورود به اتاق روی میز سمت چپ خود.
صفحه موسیقی – سمت راست در کنار یک پخش کننده موسیقی.
Maintenance Keycard – در کنار یک چاپگر سه بعدی دیگر.
Tuxedo – داخل حمام. فقط مراقب بچه های جهش یافته کوچک “تیاناک” باشید که وقتی می خواهید منطقه را ترک کنید، اسپاون می شوند.

آموزش Maintenance Keycard در بازی Sons Of The Forest

در هر صورت، Maintenance Keycard به شما این امکان را می دهد که قفل در ها را در سایر امکانات باز کنید، جایی که ممکن است چیزهای خوبی مانند سلاح ها و لوازم جانبی پیدا کنید. در مورد مرحله بعدی سفر خود، باید به دنبال کارت کلید VIP و به دنبال آن Guest Keycard باشید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *