۰

داستان بازی Sons of The Forest

داستان بازی Sons of The Forest

داستان بازی Sons of The Forest

داستان بازی Sons of The Forest

چندین سال پس از وقایع نسخهٔ اول، گروهی از مزدوران استخدام‌شده توسط PuffCorp به جزیره‌ای با نام Site 2 اعزام می‌شوند تا به دنبال Edward Puffton بنیانگذار PuffCorp و همسرش Barbara و دخترش Virgina باشند که اکنون چند ماه است ناپدید شده‌اند. با این حال هلکوپترهای این تیم توسط مهاجمان ناشناس سرنگون شده و یکی از مزدوران که از سقوط هلکوپتر جان سالم به در برده بود، توسط فردی با یک کت نقره‌ای بیهوش می‌شود. این مزدور مدتی بعد با یک بسته لوازم حیاتی، یک GPS و یک مزدور زنده دیگر به نام Kelvin که در تصادف ناشنوا شده بود از خواب بیدار می‌شود. اکنون این دو بازمانده با یکدیگر همکاری کرده و با اردو زدن، منابعی را برای زنده ماندن در بیابان و همچنین حملات آدم‌خوارهای جهش‌یافته به دست می‌آورند.

قهرمان بازی با استفاده از GPS شروع به کاوش در جزیره می‌کند و در هنگام کاوش، پناهگاه‌ها و امکانات زیرزمینی مختلفی را پیدا می‌کند که توسط PuffCorp ساخته شده و همچنین در مورد ماهیت واقعی جزیره و اهداف PuffCorp برای آن، اطلاعات بیشتری کسب می‌نماید. این جزیره دارای مصنوعات باستانی با قدرت ناشناخته و همچنین سنگ معدن طلایی است که قبلاً کسی آن را کشف نکرده است. PuffCorp جزیره را تحت پوشش خود، تبدیل به یک اقامتگاه کرده و قصد رقابت مخفیانه با Sahara Therapeutics (صاحبان جزیره در نسخهٔ اول) بر سر کنترل یک ابزار به نام Cube را دارد. مزدور همچنین فیلم‌های نظارتی را پیدا می‌کند که نشان می‌دهد Edward و PuffCorp به طور ناگهانی در یک مهمانی شام، تبدیل به آدم‌خوار می‌شوند.

مدتی بعد مزدور با یک جهش‌یافته دوست شده و مشخص می‌شود که او Virgina است که به نوعی توانسته ذهن و عقل خود را کنترل کند. در جستجوی پناهگاهی دیگر، مزدور با دو شخصیت جدید به اسامی Tim و Eric روبرو می‌شود که توسط PuffCorp برای جستجوی پافتون‌ها استخدام شده‌اند. با این حال، چند لحظه بعد فردی با کت نقره‌ای با این دو برخورد کرده و مزدور توسط یک جهش‌یافته بیهوش می‌شود. قهرمان پس از به هوش آمدن، به کاوش در تأسیسات PuffCorp ادامه داده و در نهایت یادداشت‌های تحقیقاتی روی Cube را کشف می‌کند که به پتانسیل آن برای سفر بین ابعاد متناوب اشاره دارد. همچنین می‌آموزد که Cube می‌تواند تمام هشت چرخهٔ قمری را فعال کند و تنها پناهگاه امن، درون خود Cube است. در این قسمت مشخص می‌شود که فعال‌سازی Cube باعث جهش‌های انبوه در جزیره شده و فعال‌سازی بعدی نیز به زودی انجام خواهد گرفت.

مزدور بدون هیچ گونه اتلاف وقت، مجموعه‌ای از زره‌های طلایی ویژه را پیدا کرده و از آن برای باز کردن مسیر Cube استفاده می‌کند. او در طول مسیر با نوع متفاوتی از جهش‌یافته‌های بسیار تهاجمی مواجه می‌شود که نسبت به صلیب، بیزاری نشان داده و وقتی برای مدت طولانی در معرض آن قرار می‌گیرند، آتش خواهند گرفت.

مزدور در نهایت همراه با Tim به Cube رسیده و قبل از بسته شدن آن، به داخلش می‌روند. فردی که کت نقره‌ای به تن دارد، بیرون از Cube جا مانده و هنگام فعال شدن Cube ناگهان Tim تشنج می‌کند. همچنین قبل از این‌که Cube تصویری از یک شهر بیگانه را به آن‌ها نشان دهد، برای مدت کوتاهی به چندین نسخه از خود تقسیم می‌شود. سپس Cube غیرفعال شده و دوباره باز می‌شود که نشان می‌دهد فردی با کت نقره‌ای در بیرون از Cube تبدیل به یک موجود جهش‌یافته شده است. سپس مزدور و Tim با هلکوپتر به جایی که Eric منتظر است باز می‌گردند. در این قسمت ممکن است دو پایان مختلف رخ دهد:

اگر بازیکن تصمیم بگیرد که بسته لوازم حیاتی خود را پس بگیرد، در جزیره می‌ماند و Tim و Eric بدون او جزیره را ترک خواهند کرد.

اگر بازیکن تصمیم بگیرد که سوار هلیکوپتر شود، همراه با Tim و Eric جزیره را ترک می‌کند. البته اگر Kelvin و Virgina زنده مانده باشند، آن‌ها نیز به همراه بقیه از جزیره خارج خواهند شد.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *