۰

رتبه بندی ۷ تا از قوی ترین کاراکتر های انیمه نینجا کامویی

قوی ترین کاراکتر های انیمه نینجا کامویی

فهرست مطالب

مجموعه نینجا کامویی از همان قسمت اول که آدرنالین را به شدت بالا می‌برد و پر از کشتار است، لحن انیمه‌های اکشن و مبارزه‌ای را برای کل سال تعیین کرده است. این انیمه بر اساس مسیر خونین انتقام‌جویی شخصیت اصلی، هیگان، بنا شده است. این مجموعه از نظر داشتن شخصیت‌های فوق‌العاده قوی کمبودی ندارد و تعداد قابل توجهی از آن‌ها را ارائه می‌دهد. از رهبر یک‌چشم قبیله تا ستوان‌های مجهز به ماشین‌های غول‌آسا و دستیار شخصی ساسکه که یک چشم دارد، این مجموعه در نیمه راه خود حال و هوای خونین و قدرتمندی را برای شخصیت‌هایش رقم زده است. بنابراین، در اینجا به برخی از قوی‌ترین کراکتر های انیمه نینجا کامویی اشاره می‌کنیم.

۷- Boss Ninja (باس نینجا)

Boss Ninja

توانایی: مهارت‌های فوق بشری

قسمت شروع: قسمت ۱

Boss Ninja با هاله‌ای از یک شخصیت منفی اصلی و با وقار ترسناکی که به نظر می‌رسد کل قسمت را در بر می‌گیرد، در اولین قسمت سریال ظاهر می‌شود. او به سرعت نشان می‌دهد که چرا یک قاتل نقاب‌دار در میان انبوهی از آدم‌های ضعیف و بی‌نام و نشان است که برای جو هیگان و دیگر نینجاهای یاغی فرستاده شده‌اند که پایه‌ی داستان سریال را تشکیل می‌دهند.

او که مسئول اولین مرگ مهم در سریال است، شمشیری بزرگ به دست می‌گیرد که نشان‌دهنده‌ی قدرت و جثه‌ی او به عنوان یک نینجا است. با این حال، با وجود قدرتی که به نظر می‌رسید، او در یک حمام خون علیه شخصیت اصلی شکست می‌خورد و در نهایت به اسارت در می‌آید.

۶- Big D (بیگ دی)

Big D

توانایی: معلق ماندن در هوا

قسمت شروع: قسمت ۴

بیگ دی با مدل موی مسخره و بلندپروازانه‌اش و علاقه‌ی وسواس‌گونه به شانه کردن آن، یکی از چهار فرمانده‌ی هم‌پیمان با اوزا و یاماجی است. بیگ دی به عنوان فرمانده، در قسمت چهارم سریال معرفی می‌شود و با توجه به این که او یکی از چهار شخصیتی است که زره نینجایی پیشرفته دارد، به طور غیرقابل اجتنابی نینجایی با قدرت قابل توجه است، چرا که این زره توانایی‌های رزمی او را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

متاسفانه، سریال هنوز به درگیری مستقیم بیگ دی در نبرد نپرداخته و توانایی‌های رزمی واقعی او را ارزیابی نکرده است. با این حال، با توجه به توانایی‌های رزمی دیگر فرماندهان، می‌توان استنباط کرد که او حداقل دو برابر رئیس نینجا قدرت دارد.

۵- Emma Samanda (اما سمندا)

Emma Samanda

توانایی: توهم بصری

قسمت شروع: قسمت ۱

اما، یکی از فریبنده‌ترین شخصیت‌های سریال، در اوایل داستان به عنوان یک مأمور FBI و همکار بی‌خبر مایک موریس، کارآگاه، معرفی می‌شود. در ابتدا به نظر می‌رسد که او به دلیل ارتباطش با مایک موریس به هیگان کمک می‌کند، اما بعداً مشخص می‌شود که او یکی از چهار فرمانده‌ی تحت امر اوزا و یاماجی است که مسئول قتل خانواده‌ی هیگان هستند.

اما به عنوان یک فرمانده، نسبت به یک نینجای معمولی، بسیار قوی است، همانطور که در مورد بقیه‌ی فرماندهان هم صدق می‌کند. با این حال، همانطور که در مبارزه‌اش با لیل، یکی دیگر از فرماندهان، نشان داده شد، او در بین این فرماندهان ضعیف‌تر است. نتیجه‌ی این نبرد، او را در آستانه‌ی مرگ و وضعیتی نامشخص قرار داد.

۴- Lil (لیل)

Lil

توانایی: پرتاب آتش

قسمت شروع: قسمت ۳

لیل، یکی دیگر از فرماندهان، مردی با ظاهری نسبتاً عجیب است. او کوتاه قامت است اما همانطور که در ابتدای معرفی‌اش در قسمت دوم سریال نشان داده شد، شخصیتی قوی‌هیکل و به شدت منحرف دارد. لیل، همانند دیگر فرماندهان، یک نینجای فوق‌العاده قوی است، به خصوص زمانی که زره‌اش را به تن می‌کند. همانطور که در یک ترور خونین در ابتدای قسمت سوم سریال نشان داده شد، او ترجیح می‌دهد کارهایش را از طریق زیردستانش انجام دهد.

با این حال، قدرت او پس از نبردش با اما انکارناپذیر است، نبردی که با یک شکست تقریباً یک‌طرفه برای اما همراه بود و او را در آستانه‌ی مرگ قرار داد. در حالی که لیل نمونه‌ی معمولی یک نینجا نیست، اما مبارزه‌اش فقط بر قدرت او به عنوان یکی از فرماندهان صحه می‌گذارد.

۳- Zai (زای)

Zai

توانایی: چشم کلاغ

قسمت شروع: قسمت ۳

زائی و یاماجی تنها افراد باقیمانده از قبیله‌ی نینجا هستند که بعد از ادغام ادعایی با سرمایه‌گذاران خارجی در AUZA، معرفی شده‌اند. زائی که قبلاً به همراه هیگان و ماری جزو سه نینجای اصلی بود، در این سازمان به عنوان «دروگر» شناخته می‌شود و دستیار شخصی یاماجی است. او مانند هیگان، با وجود داشتن تکنولوژی پیشرفته در اختیارش، یکی از اعضای اصیل قبیله است و تنها کسی است که تاکنون نشان داده نشده تبعید شده باشد.

از نظر قدرت، به نظر می‌رسد زائی هم‌سطح با هیگان است، زیرا آن‌ها دوستانی بودند که تقریباً قابل تشخیص از هم نبودند، اما قطعاً از بقیه بسیار قدرتمندتر هستند. قدرت او در نبرد بی نقصش با استاد سابقش به نمایش گذاشته می‌شود.

۲- Higan (هیگان)

Higan - هیگان

توانایی: کلون سایه

قسمت شروع: قسمت ۱

شخصیت اصلی سریال، هیگان، یک تبعیدی است که پس از قتل وحشیانه همسر و پسرش به دست سازمانی که از آن اخراج شده، انتقامی خونین را آغاز می‌کند. هیگان در میان بازیگران سریال، بیشترین مهارت رزمی را از خود نشان داده است، به طوری که حتی بین همکارانش نیز، همانطور که یاماچی هم اعتراف کرد، نباید با او شوخی کرد.

بی‌رحم، بی‌باک و دقیق، مهارت هیگان در هنرهای نینجا او را به هدفی برای حذف برای بالاترین رده سازمان تبدیل می‌کند. هیگان از نظر قدرت با زای برابری می‌کند، اگر نگوییم قوی‌تر است. با این حال، این موضوع با ادامه سریال مشخص خواهد شد.

۱- Yamaji (یاماچی)

Yamaji

توانایی: تله‌کینزی (حرکت دادن اجسام با ذهن)

قسمت شروع: قسمت ۳

یاماچی، رهبر فعلی clan و کسی که مسئولیت انتقال clan را از قلمرو ژاپن به آمریکا برعهده داشته است، با توجه به میزان نفوذش در AUZA، به طرز محسوسی ترسناک‌ترین شخصیت این سریال است. او مسئول ترور و اعدام قاتل‌های تبعیدی است و کانون اصلی انتقام هیگان است.

یاماچی از نظر ظاهری فردی غالب است، مردی بزرگ با حضوری چشمگیر، همانطور که از برخورد او با لیلی در جلسه سرگروه‌ها مشاهده شد. موقعیت او به عنوان رهبر فعلی clan، دست‌کم، بیانگر قدرت بی‌اندازه‌ی اوست، حتی اگر این قدرت هنوز به نمایش درنیامده باشد.

منبع: Gamerant

بیشتر درباره این انیمه بخوانید:

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *