۰

راهنمای به دست آوردن پول در بازی Manor Lords

راهنمای به دست آوردن پول در بازی Manor Lords

در بازی Manor Lords با مقداری پول شروع می‌کنید که با عنوان ثروت منطقه‌ای شناخته می‌شود، اما به احتمال زیاد طی چند ماه این پول تمام خواهد شد. خوشبختانه، شما همیشه می‌توانید با تجارت، شکست دادن راهزنان یا ارتقای زمین‌های مسکونی، پول بیشتری کسب کنید. در ادامه با راهنمای به دست آوردن پول در بازی Manor Lords با کنترل امجی همراه باشید.

پول در Manor Lords به عنوان ثروت منطقه‌ای (Regional Wealth) شناخته می‌شود، زیرا این درآمد کل منطقه است نه فقط خود شما. برای افزایش ثروت منطقه‌ای، باید کالاها را صادر کنید، زمین‌های مسکونی خود را بهبود بخشید یا اردوگاه‌های راهزنان را نابود کنید. مورد آخر به شما امکان می‌دهد لوت را به منطقه خود بفرستید که به راحتی می‌تواند ثروت منطقه‌ای شما را چند صد افزایش دهد، اما مبارزه با راهزنان نیز می‌تواند منجر به خسارت شود.

ارتقای زمین‌های مسکونی راهی بسیار مطمئن‌تر برای به دست آوردن ثروت منطقه‌ای است. زمین‌های مسکونی سطح ۲ به ازای هر خانواده در ماه، یک ثروت منطقه‌ای تولید می‌کنند. زمین‌های مسکونی سطح ۳ به ازای هر خانواده در ماه، دو ثروت منطقه‌ای تولید می‌کنند. زمین‌های مسکونی با توسعه فضای زندگی ممکن است در سطح ۲ میزبان دو خانواده و در سطح ۳ میزبان چهار خانواده باشند، بنابراین می‌توانید حداکثر هشت ثروت منطقه‌ای از هر زمین مسکونی سطح ۳ به دست آورید.

راهنمای به دست آوردن پول در بازی Manor Lords

چگونه از طریق تجارت در بازی Manor Lords پول کسب کنیم؟

نگران پول در ابتدای بازی جدید نباشید. در حال حاضر، شما فقط به منابع برای استفاده شخصی منطقه خود نیاز دارید. پس از ساخت یک دهکده با یک اردوگاه چوب‌بری، اردوگاه هیزم‌شکن، اردوگاه شکار، کلبه جستجوگر، انبار، انبار غلات و تعداد زیادی زمین مسکونی (سعی کنید حداقل دو زمین مسکونی “اضافی” داشته باشید تا روستاییان جدید بتوانند ساکن شوند)، وقت آن است که یک Trading Post بسازید. آن را در زیر تب “trade” در منوی ساخت و ساز پیدا کنید. اکنون می‌توانید هر کالای اضافی مانند تخته، پوست حیوانات یا توت را صادر کنید. اگر منوی تجارت را باز کنید، هزینه‌های صادرات و واردات را در سمت راست منو خواهید دید (صادرات در سمت چپ، واردات در سمت راست). می‌توانید وضعیت محصول را در سمت چپ، در منوی کشویی به “export” تغییر دهید. تعداد کالاهایی را که می خواهید نگه دارید در وسط وارد کنید؛ این مازاد مورد نظر است (اگر ۳۴ پوست و مازاد مورد نظر ۲۰ باشد، بیش از ۱۴ پوست فروخته نخواهد شد).

به خاطر داشته باشید که فروش محصولات نهایی ثروت منطقه‌ای بیشتری نسبت به فروش منابع ایجاد می‌کند. به عنوان مثال، پوست حیوانات ۴ ثروت منطقه‌ای به ارمغان می‌آورد، اما چرم ۶ ثروت منطقه‌ای به ارمغان می‌آورد. چرم را به کفش تبدیل کنید و ۸ ثروت منطقه‌ای به دست خواهید آورد. در اوایل بازی فروش منابع اولیه مشکلی ندارد، اما در نهایت سعی کنید به جای آن به سمت محصولات نهایی بروید.

راهنمای به دست آوردن پول در بازی Manor Lords

نحوه کسب درآمد از خزانه‌داری

اگر می‌خواهید سربازان اجیر کنید یا یک اردوگاه جدید برای ساکنان بسازید، به جای ثروت منطقه‌ای به بودجه خزانه‌داری نیاز خواهید داشت. خزانه‌داری اساساً پولی از ثروت منطقه‌ای شماست که از طریق مالیات به خزانه تبدیل می‌شود. اگر یک عمارت بسازید، می‌توانید منوی «مالیات» را باز کنید و درصدی را برای «مالیات زمین» وارد کنید. هر ماه بخشی از ثروت منطقه‌ای شما به خزانه تبدیل می‌شود.

راهنمای به دست آوردن پول در بازی Manor Lords

منبع:IGN

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *