۰

آموزش پیدا کردن بیل در بازی Sons Of The Forest

آموزش پیدا کردن بیل در بازی Sons Of The Forest

آموزش پیدا کردن بیل در بازی Sons Of The Forest

آموزش پیدا کردن بیل در بازی Sons Of The Forest

دو وسیله جانبی وجود دارد که قبل از اینکه بتوانید در غار به دنبال بیل بروید، باید داشته باشید: تنفس مجدد که به شما امکان می دهد زیر آب نفس بکشید و روپ گان که به شما امکان می دهد از زیپ لاین های موجود استفاده کنید. بدون روپ گان، به سختی می توانید از ورودی عبور کنید، و چندین نقطه وجود دارد که باید در گذرگاه های تاریک زیر آب حرکت کنید. شما همچنین به یک مخزن هوا برای تنفس مجدد و مواد منفجره برای شرایطی که هنگام بازگشت از غار رخ می دهد نیاز دارید، اما اگر در هنگام خروج از غار چیزی نداشته باشید، می توانید آنها را در داخل غار پیدا کنید.

وقتی این موارد را تهیه کردید، باید به این نشانگر غار در مرکز جزیره بروید.

آموزش پیدا کردن بیل در بازی Sons Of The Forest

مطمئناً باید قبل از ورود به بازی، بازی خود را ذخیره کنید، زیرا به احتمال زیاد این سخت‌ترین قسمت Sons of the Forest است که تا به اینجا گذرانده‌اید، این غار موجودات خطرناک و مرگبار است پس آن را ساده نگیرید.

مانند غارهای دیگر، این غار نیز تقریباً خطی است. و در حالی که تعداد زیادی دشمن در آن وجود دارد، نور آن نیز تا حدودی بهتر از غارهای کم جمعیت است، به طوری که حداقل حرکت آن را کمی آسان‌تر می‌کند.

پس از ورود به غار، تقریباً بلافاصله به بن بست برخورد خواهید کرد. اما اگر به بالا نگاه کنید طنابی را می بینید که می توانید از آن به عنوان زیپ لاین استفاده کنید. اما قبل از اینکه این کار را انجام دهید، تمام مسیر را به سمت بن بست حرکت کنید، پایین بیایید و یک مخزن هوا در کنار چند اسکلت بردارید. سپس زیپ لاین را سوار شوید.

پس از عبور از آن، به چپ بپیچید و حجم قابل توجهی از آب را خواهید دید. شما باید شیرجه بزنید و مستقیماً در دهانه بزرگ شنا کنید و آن را دنبال کنید تا به طرف دیگر برسید. اما وقتی از آب بیرون آمدید آماده مبارزه باشید زیرا چندین آدم خوار را در پیش رو دارید. پس از عبور از آنها، جریان کوچکی از آب را خواهید دید که به سمت پایین می رود – این یک سرسره آبی است. بپرید و از سواری لذت ببرید.

وقتی به انتها رسیدید در حوض غار دیگری فرود خواهید آمد. مسیر پشت سر شما بر روی شانه راست شما قرار دارد – به اطراف بپیچید و مسیری با نور کافی با دسته‌هایی از جعبه‌ها را خواهید دید که می‌توانید آن‌ها را برای آیتم های مختلف استفاده کنید. آنچه را که می توانید بردارید و به جلو حرکت کنید.

از اینجا مسیر خطی است و به راحتی می توان آن را دنبال کرد، اگرچه هنوز هیولاهای زیادی برای مقابله با آنها وجود دارد. با یک مسیر خطی، می‌توانید از دشمنان به‌عنوان یک راهنما استفاده کنید.

آموزش پیدا کردن بیل در بازی Sons Of The Forest

زمانی که به گذرگاه زیر آبی دیگری می رسید، باید در آن شنا کنید، تقریباً به آنجا رسیده اید. شما باید تعدادی از هیولاها را از بین ببرید، اما زمانی که آنها مردند، می توانید به انتهای غار بروید، جایی که جسد یک معدنچی را با یک بیل روی پاهای او خواهید یافت.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *