۰

راهنمای VIP Keycard در بازی Sons Of The Forest

راهنمای VIP Keycard در بازی Sons Of The Forest

راهنمای VIP Keycard در بازی Sons Of The Forest

پس از برداشتن Maintenance Keycard در Sons of the Forest، می‌توانید به چندین امکانات دسترسی داشته باشید. در حالی که برخی از آنها جوایز بسیار خوبی دارند، یکی از آنها به ویژه برای پیشرفت مهم است. در این مقاله قصد داریم تا راهنمای VIP Keycard در بازی Sons Of The Forest را برای شما قرار بدهیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

برای دریافت VIP Keycard در بازی Sons Of The Forest، باید به یک نشانگر سبز خاص در جزیره بروید. بیایید وانمود کنیم که رشته کوه در شمال است. نشانگر سبز رنگی که باید به سمت آن بروید در جنوب غربی بیشتر است. در آنجا، چند چرخ دستی گلف را خواهید دید که اجساد داخل آنهاست. یک ورودی تونل نیز وجود دارد.

راهنمای VIP Keycard در بازی Sons Of The Forest

مسیر را دنبال کنید و پایین بروید. دری را در سمت راست خود خواهید دید که با کشیدن صفحه کلید تعمیر و نگهداری باز می شود. در راهروی بعدی، با چند جهش یافته مبارزه خواهید کرد، اما اگر قبلاً سلاح های پیشرفته ای به دست آورده باشید، هیچ چیز خیلی تهدیدکننده ای نیست.

در هر صورت، می توانید برخی از موارد قابل توجه را از اینجا انتخاب کنید:

Crossbow – توسط یک جسد در سمت راست شما در یکی از مناطق گلخانه ای نگه داشته شده است.
 VIP Keycard – از بخش گلخانه رد شوید، از راهرو می گذرید. یک در سمت چپ شما وجود دارد و یک دریچه ای دارد که به یک دفتر امنیتی منتهی می شود. کارت VIP را در کنترل پنل خواهید دید. اگر دقت کنید، نام صاحب کارت آشنا به نظر می رسد.
Shotgun Rail – این به شما امکان می دهد پیوست های بیشتری را به شاتگان خود اضافه کنید. در یک قفسه در همان اتاق امنیتی پیدا شده است.
لباس ویرجینیا – با کارت VIP، می توانید قفل درهای دوتایی را در انتهای راهرو باز کنید. این به سالن غذاخوری منتهی می شود. در سمت راست شما میزی است که دارای لباس ویرجینیا است. شما می توانید از ویرجینیا بخواهید که این را تجهیز کند، با این فرض که موفق شده اید او را همراه خود کنید.

هنگامی که همه چیز مورد نیاز خود را دارید، پشت سالن غذاخوری را بررسی کنید تا قسمتی با شیشه شکسته را ببینید. اگر به Rebreather مجهز شده باشید، می توانید در زیر آب شیرجه بزنید و گذرگاه شما را به سطح آب می برد.

در هر صورت، اکنون که کارت VIP را دارید، باید به امکانات دیگری دسترسی داشته باشید. این یکی در مکانی است که ممکن است قبلاً از آن بازدید کرده باشید. وقت آن است که Guest Keycard را پیدا کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *