در ادامهی نشر اطلاعات ماهانهی جدیدترین بازی هیلو از سوی استودیو ۳۴۳i مشخص شد این بازی در کنار چرخهی شبانه روز، آب و هوای پویا نیز خواهد داشت که بر روی دشمنان بازی تاثیرگذار خواهد بود. بازی Halo Infinite
این آب و هوای پویا در بازی دارای سیستم مه و باد خواهد بود. ممکن است در آینده پس از عرضهی بازی طوفان و کولاک نیز به آن اضافه شود.
کاتسینهای بازی به صورت زنده در بازی انجام خواهد شد. به همین دلیل تمام شرایط آب و هوایی و تجهیزات بازیکن در آنها قابل رؤیت خواهد بود.
سلاحهای بازی قابل ارتقا نیستند اما برخی تجهیزات دیگر قابل ارتقا هستند.
در دنیای بازی محیطهای مختلفی مانند مناطق مرتفع، لجن زارها و مناطق جنگ زده وجود دارد. جهان باز این عنوان از مرحلهی Silent Cartographer اولین بازی هیلو الهام گرفته است که به معنای آزادی عمل در روند پیشبرد مراحل میباشد. همانطور که پیشتر بیان شده بود ساختار داستان بازی همچنان خطی است
عنوان Halo Infinite بزرگترین و جاهطلبانه ترین نسخه در کل این سری خواهد بود
به گفته سرپرست نوآوری بازی جهان بازی Halo Infinite به شدت بزرگ و عمیق است. محیطهای نبرد پهناور بازی بدون هیچ انقطاع یا وقفه به یکدیگر متصل شدهاند. هر قسمت با فرصتهای متفاوت برای تجربه ماجرا جدید پر شده و میتواند نظر مخاطب را از خط داستان بازی به سمت خود منحرف کند. شاید در نگاه اول Halo Infinite یک عنوان جهان باز به نظر برسد ولی هدف اصلی تیم سازنده این نیست. در مهله اول ما در حال توسعه یک نسخه جدید از Halo هستیم. یک شوتر ساندباکس که به بازیکن حس ایفای نقش در یک میدان جنگ بزرگ و غنی علمی تخیلی را القا میکند.
همچنین کارگردان هنری Halo Infinite با ارائه توضیحاتی از بازی گفت:
“دنیای این بازی به طرز باورنکردنی بزرگ است و مناطق جنگی گستردهی آن به طور یکپارچه به یکدیگر متصل خواهند بود. چشماندازهای آن مملو از ماجراهای جدیدی خواهد بود که هر لحظه بازیبازان را فریب داده و آنها را از پیشروی در مسیر طلایی داستان اصلی باز خواهد داشت. ممکن است به نظر برسد که ما در حال ساخت یک بازی جهان باز هستیم اما در واقع این طور نیست. ما در حال ساخت یک بازی گسترده از مجموعهی Halo قرار داریم؛ یک عنوان تیراندازی سندباکس”
این بازی در پاییز ۲۰۲۱ برای رایانههای شخصی و کنسولهای اکسباکس منتشر خواهد شد.
نظرات کاربران