۰

بازی Manor Lords به ۳ میلیون Wishlist در استیم رسید

بازی Manor Lords

بازی Manor Lords شهرساز قرون وسطایی Slavic Magic قبل از راه اندازی Steam Early Access به یک نقطه عطف جدید در لیست علاقه مندی ها دست یافته است. پس از رسیدن به دو میلیون لیست علاقه مندی تا ژانویه ۲۰۲۴ و عبور از ۲.۵ میلیون در اوایل این ماه، اکنون به سه میلیون رسیده است.

تیم بندر، مدیرعامل Hooded Horse در یک بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت: «Slavic Magic کار شگفت انگیزی انجام داده است. ما مفتخریم و خوشحالیم که ناشر او هستیم و به او کمک می کنیم تا رویای خود را تحقق بخشد.” Manor Lords که توسط Greg Styczeń، یک توسعه دهنده انفرادی (بیشتر) توسعه یافته است، ترکیبی از استراتژی بلادرنگ و شهرسازی در قرن چهاردهم است.

به عنوان یک رهبر سلطنتی، وظیفه شما ایجاد یک شهرک و رهبری مردم آن، بهبود زندگی آنها و جمع آوری ارتش است. شما همچنین می‌توانید به تجارت بپردازید، گروه‌های مزدور را استخدام کنید تا برای شما بجنگند، اردوگاه‌های راهزنان را بیرون بیاورید و سرزمین‌های نزدیک را برای پادشاهی در حال رشد خود مدعی شوید. البته، رهبرانی با همین هدف وجود دارند، و اینکه آیا با آنها همزیستی می کنید یا با آنها اعلام جنگ می کنید، به شما بستگی دارد.

Manor Lords در تاریخ ۲۶ آوریل برای بازیکنان رایانه شخصی وارد دسترسی اولیه می شود. Slavic Magic اخیراً انتظاراتی را برای عنوان تعیین کرده است و نشان می دهد که چگونه مانند Mount and Blade، Age of Empires، Kingdom Come: Deliverance یا Total War نیست.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *