۰

جزئیات اولیه درباره بازی ASSASSIN’S CREED HEXE فاش شد

بازی ASSASSIN'S CREED HEXE

جزئیات اولیه درباره بازی ASSASSIN’S CREED HEXE فاش شد

جزئیات درباره Assassin’s Creed Hexe بسیار اندک است. به طور رسمی، معاون رئیس و تهیه‌کننده اجرایی سری، Marc-Alexis Côté، اشاره کرد که این بازی با نسخه‌های قبلی و توسعه یافته توسط Ubisoft Montreal متفاوت خواهد بود. از انتشار رسمی بازی، ما می دانیم که به شدت به جادوگری متمایل خواهد شد و شایعه شده است که بازی در اروپای مرکزی در طول امپراتوری روم مقدس قرن شانزدهم (از طریق بلومبرگ) اتفاق می افتد.

بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه است و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۶ بر روی پلتفرم Infinity منتشر شود. Hexe در مقایسه با پیشینیان خود با برخی از عناصر کاوش جهان باز تجربه خطی تری است که تا حدودی شبیه به برخی از بازی های قبلی Assassin’s Creed است. همانطور که قبلا توسط Insider Gaming گزارش شده است، Hexe آماده است که یک قهرمان زن مجرد به نام السا داشته باشد که دارای برخی توانایی های ماوراء طبیعی است.

در حالی که جزئیات مربوط به همه توانایی های او نامشخص است، فیلمی که به شرط عمومی نشدن به بازی Insider ارسال می شود یکی از این توانایی ها را نشان می دهد. در این فیلم، السا ظاهراً توسط سربازان آلمانی قرن شانزدهمی شکار می‌شود و از طلسم برای تصاحب یک گربه در نزدیکی استفاده می‌کند. سپس بازیکن گربه را کنترل می‌کند و از آن برای پرت کردن حواس سربازان با ضربه زدن به یک بطری شیشه‌ای استفاده می‌کند که روی زمین می‌کوبد و توجه سرباز را منحرف می‌کند. گیم پلی ارائه شده برای Insider Gaming فضایی تاریک و تاریک در خیابان های سنگفرش شده شهر را به تصویر می کشد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *