۰

آموزش شکست دادن باس Highcard در سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت

باس Highcard در سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت

باس Highcard در سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

باس Highcard در سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت

هر فصل جدید Fortnite به طور کلی یک باس بر روی نقشه اضافه می کند تا شما آن را بیابید و برای لوت آن را از بین ببرید، و چپتر ۴ سیزن ۲ همانطور که انتظار می رود این روند را ادامه می دهد. باس بزرگ این فصل Highcard است، و ما به شما خواهیم گفت که چگونه او را شکست دهید و با انجام این کار چه چیزی به دست خواهید آورد.

هایکارد در نزدیکی گاوصندوق های اطراف نقشه، مانند MEGA City و Brutal Bastion اسپاون می شود و دو گارد با لباس‌های سفید همراه او هستند. مکان او ممکن است در هر دست بازی تصادفی باشد. در مقایسه با باس‌ها در فصل‌های گذشته، Highcard یک باس نسبتا آسان و ساده است ، اگرچه شما همچنان باید با سلامتی کامل و شیلد و همچنین مهمات فراوان به او نزدیک شوید. اول گارد های او را شکست دهید، سپس به خود او را از میا بردارید مقداری لوت جذاب را به دست آورید. او هیچ الگوی حمله‌ای فانتزی نخواهد داشت، بنابراین کشتن او بسیار ساده خواهد بود.

باس Highcard در سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

هنگامی که هایکارد شکست می خورد، این شانس را خواهید داشت که سلاح Havoc Suppressed را که روی زمین دراپ کرده است را بردارید. این اسلحه مرگبار Mythic کاملاً اتوماتیک و بی صدا است و آن را به گزینه ای فوق العاده قدرتمند برای افزودن به اینونتوری خود تبدیل می کند. او علاوه بر انداختن اسلحه خود، یک Vault Keycard را نیز دراپ می کند که می توانید از آن برای باز کردن گاوصندوق در MEGA City استفاده کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *