۰

راهنمای محل گاوصندوق ها در سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت

گاوصندوق ها در سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت

گاوصندوق ها در سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت

Fortnite مدتی است که دارای گاوصندوق هایی است، اما هر فصل تمایل دارد مکان آنها را جابجا کند و نحوه به دست آوردن کارت های کلیدی مورد نیاز برای باز کردن آنها را تغییر دهد. چپتر ۴ سیزن ۲ این کار را یک بار دیگر انجام داده است، و شما را ملزم می کند که یک باس را شکست دهید تا یک کارت کلید به دست آورید و آن لوت شیرین را بدست آورید. در این مقاله قصد داریم تا به راهنمای محل گاوصندوق ها در سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت بپردازیم؛ با کنترل امجی همراه باشید.

برای باز کردن خزانه‌ها در چپتر ۴ سیزن ۲، باید یک Vault Keycard را در دست بگیرید – به جز موردی که در Loot Island وجود دارد، که فقط باید از دو کلید استاندارد استفاده کنید. Vault Keycard تنها با شکست دادن باس Highcard به دست می آید. او در نزدیکی مکان‌هایی که در زیر فهرست کرده‌ایم اسپاون می شود و شکست دادن آن نسبتاً آسان است تا زمانی که با شیلد کامل و سلاح های مناسب وارد شوید.

گاوصندوق ها در سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

وقتی Vault Keycard را دریافت کردید، می‌توانید به گاوصندوق نزدیک بروید، که حاوی طیف گسترده‌ای از آیتم های درمانی، سلاح‌های سطح بالا و موارد دیگر است. اگر نمی توانید آنها را پیدا کنید، کافیست کارت را انتخاب کنید تا بازی به شما بگوید که کجا باید بروید. این معمولاً به این معنی است که شما یک فرصت عالی برای انتخاب نسخه جدید Mythic از Havoc Pump Shotgun خواهید داشت، که سلاح بسیار قدرتمندی است که می توانید در اختیار داشته باشید – به خصوص زمانی که با تفنگ Havoc Suppressed Highcard که احتمالاً آن را دارید جفت کنید. در حال حاضر از شکست دادن باس آن را پیدا کرده اید.

تا اینجای کار، در مجموع چهار گاوصندوق در سیزن ۲ پیدا کرده‌ایم. یکی در Brutal Bastion [1] در منطقه برفی نقشه در شمال وجود دارد. دیگری در Shattered Slabs [2] در بخش غربی نقشه قرار دارد که همه چیز با تم پاییز است. مکان سوم در MEGA City [3] جدید در بخش جنوب شرقی نقشه است که احتمالاً در این فصل زمان زیادی را صرف انجام مأموریت‌ها و موارد مشابه خواهید کرد.

محل گاوصندوق ها در سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

چهارمین و آخرین گاوصندوقی ای که ما پیدا کردیم در Loot Island است، که یک POI است که در مکان های تصادفی در سراسر نقشه اسپاون  می شود و برای دسترسی به منطقه از شما می خواهد که از یک زیپ لاین استفاده کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، این گاوصندوق از این نظر منحصر به فرد است که باید از دو کلید معمولی برای باز کردن در آن استفاده کنید، نه از Vault Keycard. همچنین احتمالاً مملو از بازیکنان دشمن است، زیرا لوت موجود در اینجا عالی است، بنابراین با تجهیزات ضعیف به آنجا نروید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *