۰

آموزش بهترین نقاط توسعه در بازی Manor Lords

با بهترین نقاط توسعه مانور لردز، قادر خواهید بود بهترین شهرک‌ها را بسازید. هدف شما چه غذای بیشتر، تجارت ارزان‌تر یا منابع نامحدود باشد، ارتقاء development point معمولا بهترین راه برای رسیدن به آن است. این راهنمای مانور لردز برای بهترین development point، شما را به بهترین ارتقاء‌های درخت مهارت توسعه که می‌توانید دریافت کنید، هدایت می‌کند.

هر ارتقاء development point باید بازی شما را آسان‌تر کند، اما برخی از آنها کاربردی‌تر از بقیه هستند. در اینجا لیستی از بهترین های آنها برای باز کردن قفل آورده شده است:

آموزش بهترین نقاط توسعه در بازی Manor Lords

development point پیشنهادی

اثر

چرا مفید است؟

مدیریت جنگل (Forest Management)

ظرفیت حداکثر توتستان‌ها دو برابر می‌شود.

بدست آوردن دو برابر توت، به خصوص در ابتدای بازی و مخصوصا اگر در منطقه‌ای با توتستان‌های غنی شروع کنید، راهی فوق‌العاده مفید برای تغذیه شهرتان است. در حالی که می‌توانید سراغ «پوست‌کنی پیشرفته» بروید، مدیریت جنگل تنها به یک امتیاز توسعه نیاز دارد و همچنین یک صنعت بسیار سودآور در ابتدای بازی را باز می‌کند: کارگاه رنگرزی.

گاوآهن سنگین (Heavy Plow)

یک ایستگاه شخم‌زنی اضافه می‌کند که به شما امکان می‌دهد گاوها را برای شخم زدن مزارع و حمل محصولات به انبار مستقر کنید.

ارتقایی ضروری برای کشاورزی، زیرا شخم زدن با دست زمان زیادی می‌برد. با باز کردن این امتیاز توسعه، می‌توانید به جای آن از گاو برای شخم زدن استفاده کنید.

زغال‌سوزی (Charcoal Burning)

ساختمان زغال‌سوز را باز می‌کند که یک هیزم را به دو زغال تبدیل می‌کند.

در صورت کمبود هیزم، که اغلب در زمستان اتفاق می‌افتد، فوق‌العاده مفید است. با گسترش صنایع خود و ارتقاء خانه‌های شهری (Burgage Plots) و در نتیجه افزایش مصرف سوخت، این امتیاز توسعه نجات‌دهنده واقعی شما خواهد بود.

معدن عمیق (Deep Mining)

یک معدن را به معدن عمیق ارتقا می‌دهد. اگر روی یک ذخایر غنی قرار گیرد، استخراج نامحدود را امکان‌پذیر می‌کند.

دیگر نگران تمام شدن سنگ معدن نباشید! اگر ارتقاء معدن عمیق را روی یک منبع سنگ معدن موجود قرار دهید، منبعی نامحدود ایجاد می‌کند. توجه داشته باشید که این روش فقط روی ذخایر غنی کار می‌کند، بنابراین ممکن است همچنان مجبور باشید در مناطق همسایه به دنبال ذخایر غنی بگردید، اما پس از پیدا کردن ذخایر «غنی»، دیگر هرگز منابع تمام نخواهند شد.

معاملات بهتر (Better Deals)

عوارض واردات خارجی را حذف می‌کند و به طور موثر تمام قیمت‌های واردات را تا ۱۰ واحد ثروت منطقه‌ای کاهش می‌دهد.

وارد کردن منابع و تبدیل آن‌ها به کالاهای باکیفیت‌تر را بسیار سودآورتر می‌کند و به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به ساخت مزارع ابتدا، مستقیما به سراغ تولیدات باکیفیت بروید. به خصوص هنگام ساختن میخانه (Tavern) که برای ارتقاء خانه‌های شهری (Burgage Plots) مورد نیاز است، عالی است، زیرا می‌توانید جو ارزان بخرید.

به خاطر داشته باشید که برخی از development point در درخت مهارت توسعه وجود ندارند. از آنجایی که بازی هنوز در دسترسی اولیه است، این موارد در زمان بعدی اضافه خواهند شد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *