۰

آموزش باز کردن Eren Jaeger در سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت

Eren Jaeger در سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت

ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

🔥 اینستاگرام کنترل امجی 🔥

Eren Jaeger در سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت بالاخره از راه رسید و این به معنای یک بتل پس کاملاً جدید در راه است که پر از وسایل و آیتم های جدید برای بازیکنان است. علاوه بر همه چیزهایی که در ابتدای فصل وجود دارد، یک اسکین دراپ جدید نیز در اواسط فصل وجود دارد که در این فصل Eren Jaeger از Attack on Titan حضور دارد. در حالی که برای انتخاب این شخصیت کرا اوور جدید باید کمی صبر کنید، در این مقاله دقیقاً زمانی که می توانید انتظار داشته باشید Eren Jaeger در دسترس قرار گیرد را مشاهده خواهید کرد.

Eren Jaeger قرار است ۳۶ روز پس از شروع سیزن تقریباً ۱۵ آوریل منتشر شود که در آن زمان هم اسکین و هم ماموریت‌های مرتبط با آن در دسترس خواهند بود. در حال حاضر می‌توانید همه جوایز مانند Basement Key Back Bling، Titan Strike Harvesting Tool، Scout Regiment Salute Emote و البته اسکین Eren Jaeger را ببینید.

Eren Jaeger در سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

نسخه نشان داده شده در منوی پتل پس Eren در یونیفرم نظامی او است، اما او با عنوان دارای چندین استایل فهرست شده است. بر اساس ظاهر فعلی اسکین ، این می تواند چیزی به سادگی برداشتن شنل او باشد، اما همچنین می تواند یک نوع متفاوت باشد. تا زمانی که Eren Jaeger در سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت منتشر نشود، مطمئناً نمی‌دانیم.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *