۰

آموزش فورتنایت فصل ۷ : تاریخ عرضه و روش به دست آوردن اسکین Superman

آموزش فورتنایت فصل ۷

سوپرمن به عنوان اسکین Battle Pass در فصل ۷ به Fortnite می آید و این یک سنت را در فصل ۲ ادامه می دهد که در آن Epic Games هر فصل اسکین کراس اوورهای جدید را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. بازیکنان عاشق بحث در مورد این اسکین ها هستند و تعداد معدودی از این اسکین ها حتی مشهورتر از خود سوپرمن هستند. اگر از خود می پرسید که چه زمانی و چگونه قفل اسکین Superman را در Fortnite باز کنید ، در اینجا جزئیات مورد نیاز شما آورده شده است.

تاریخ عرضه اسکین سوپرمن در فصل ۷ فورتنایت

آموزش فورتنایت فصل 7

به فورتنایت بروید و سیستم Battle Pass جدید را مشاهده کنید که از Battle Stars استفاده می کند ،  این سیستم به بازیکنان اجازه می دهد قفل آیتم ها را با سرعت دلخواه و به ترتیب دلخواه خود باز کنند. با این حال ، هر چقدر هم سریع Battle Stars ها را جمع آوری کنید ، تا چندین هفته دیگر نمی توانید سوپرمن را به دست بیاورید. سوپرمن به عنوان اسکینی قابل باز شدن، تا ۶۵ روز بعد از آغاز فصل ۷ یا ۱۲ آگوست در دسترس نخواهد بود. او در همان روزی که چالش های هفته ۱۰ به صورت مستقیم آغاز می شود ، در دسترس خواهد بود. ۹ آیتم دیگر در کنار اسکین سوپرمن وجود دارد. این موارد در حال حاضر در بازی قابل مشاهده هستند ، اما مانند اسکین اصلی او، حداقل تا ۱۲ آگوست نمی توان قفل آنها را باز کرد.

به دست آودن اسکین سوپرمن در فصل ۷ فورتنایت

آموزش فورتنایت فصل 7

در تاریخ ۱۲ آگوست ، به شرط داشتن Battle Star کافی ، می توانید همه موارد را یک باره باز کنید ، بنابراین در صورت تمایل زودتر شروع به جمع کردن آنها کنید. از آنجایی که سیستم Battle Stars با چندین فصل گذشته متفاوت است ، هنوز مشخص نیست که آیا سوپرمن چالش های مخصوص خود را خواهد داشت یا خیر ، که در صورت وجود آن می توانید ستاره های بسیار بیشتری به دست بیاورید.

این واقعیت که آیتم های او در “صفحه ۱” و “صفحه ۲” قرار داده شده است ، نشان می دهد که نیازی به باز کردن قفل هیچ صفحه قبلی در Battle Pass نخواهید داشت. برای مثال برای باز کردن اسکین کاراکتر ریک سانچر از مجموعه Rick and Morty  باید تا صفحه ۱۰ پیش بروید و کلی آیتم را برای رسیدن به آن آزاد کنید.

در اینجا همه آیتم های سوپرمن را مشاهده خواهد کرد :
اسکین Clark Kent ( لباس اصلی )
Superman Shield Spray
ایموت  Call To Action
کوله پشتی  The Daily Planet
ایموت  Secret Identity
گلایدر Kal-El’s Cape
صفحه لودینگ The Last Son of Crypton
پیک اکس Solitude Striker
آیکن و بنر سوپرمن
استایل اسکین Superman Shadow

 

آموزش فورتنایت فصل 7

سوگرمن بدون شک یکی از محبوب ترین اسکین های این بتلپس خواهد بود و البته او تنها نخواهد بود و کاراکتر های بسیار محبوب و معروف دیگری نیز در کنار قرار خواهند گرفت.

برای پیشرفت در این فصل و به دست آوردن اسکین های محتلف ، تمام آموزش های ما را دنبال کنید تا به راحتی بتوانید چالش های بازی را پشت سر بگذارید و امتیاز کسب کنید.

آموزش فورتنایت فصل ۷ آموزش فورتنایت فصل ۷ آموزش فورتنایت فصل ۷ آموزش فورتنایت فصل ۷

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *