۰

راهنمای پیدا کردن چراغ قوه در Sons Of The Forest

چراغ قوه در Sons Of The Forest

چراغ قوه در Sons Of The Forest

چراغ قوه در Sons Of The Forest

تنها کاری که برای پیدا کردن چراغ قوه در Sons Of The Forest باید انجام دهید این است که به یک مکان خاص روی نقشه بروید، که در قسمت شمال غربی جزیره قرار دارد.

اگر به دنبال GPS خود هستید، باید در گوشه شمال غربی زوم کنید، اما نه خیلی دور. چراغ قوه بیشتر به سمت مرکز نقشه دیده می شود تا در نزدیکی قسمت شمال غربی رشته کوه برفی. در اسکرین شات GPS زیر می توانید دقیقاً جایی که باید بروید را ببینید.

چراغ قوه در Sons Of The Forest

هنگامی که بازیکنان شروع به نزدیک شدن به این مکان روی نقشه می کنند، می بینند که یک نوار سبز تپنده بر روی GPS خود ظاهر می شود و همچنین صدای بوق را می شنوند. بازیکنان می توانند به سمت سبز رنگ حرکت کنند و در نهایت یک نشانگر بنفش روی GPS خود خواهند دید. در این نشانگر بنفش، بازیکنان در پایه یک صخره یا بالای همان صخره قرار می گیرند، بسته به اینکه از کدام سمت آمده باشند.

اگر در پایین صخره هستید، می توانید به بالا نگاه کنید و جسدی را ببینید که از طناب آویزان شده است. به موجودی خود بروید، یک سنگ را بیرون بیاورید و سپس آن را به سمت نقطه‌ای که طناب و سر جسد به هم می‌رسند نشانه بگیرید. سنگ را پرتاب کنید، با شانس کافی، جسد در مقابل شما به زمین می افتد.

از طرف دیگر، اگر در بالای صخره هستید، به پایین نگاه کنید تا جسد حلق آویز شده را پیدا کنید. تبر خود را بیرون بیاورید و طنابی را که در بالای صخره قابل مشاهده است ببرید. در این حالت نیز جسد روی زمین می افتد. به سادگی به سمت پایین صخره بروید و به جسد نزدیک شوید. اگر قبلاً در پایه صخره بودید، می توانید درست به سمت جسد بروید.

چراغ قوه در Sons Of The Forest

وقتی به جسد نزدیک می شوید، چراغ قوه را روی زمین درست در کنار جسد خواهید دید. برای تعامل و برداشتن چراغ قوه، “E” را فشار دهید. اکنون با مجهز شدن چراغ قوه می توانید دکمه L را برای فعال کردن آن فشار دهید که فقط چراغ آن را روشن می کند. در روز، این نور تفاوت چندانی در توانایی دید شما ایجاد نمی کند. با این حال، هنگامی که هوا تاریک می شود یا اگر در غار یا پناهگاهی با نور کم قرار دارید، داشتن چراغ قوه دنیای متفاوتی را ایجاد می کند. این چراغ قوه برد مناسبی دارد و به بازیکنان این امکان را می دهد که چندین متر جلوی خود را ببینند.

با این حال، چراغ قوه عمر باتری کوتاهی دارد، بنابراین توصیه نمی کنیم چراغ قوه را فعال کنید مگر اینکه کاملاً ضروری باشد. هیچ چیز بدتر از این نیست که وقتی داخل غاری هستید که توسط جهش یافته ها احاطه شده است، باتری چراغ قوه شما تمام شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *