۰

معرفی ۵ تا از بهترین بازی های شبیه به The Quarry

بازی های شبیه به The Quarry

بازی های شبیه به The Quarry

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ تا از بهترین بازی های شبیه به The Quarry بپردازیم. همه ما بازی های معروف Until Dawn و سری The Dark Pictures را می شناسیم که دقیقا در همین سبک هستند، پس دیگر به معرفی این بازی نمی پردازیم و به بازی هایی را به شما معرفی می کنیم که شاید کمتر با آنها آشنا هستید.

Gerda: A Flame in Winter

بازی های شبیه به The Quarry

پلتفرم : Windows, Nintendo Switch

اولین پیشنهاد ما برای طرفداران The Quarry که هوس ماجراجویی های روایت محور بیشتری دارند، Gerda: A Flame in Winter است که توسط PortaPlay توسعه یافته و توسط Don’t Nod منتشر شده است.

داستان این بازی در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد، این بازی شما را به عنوان یک پرستار ساکت معرفی می‌کند که وقتی دهکده کوچک دانمارکی او توسط نیروهای آلمانی اشغال می‌شود، تمام زندگی‌اش به هم می‌خورد.

گردا برای محافظت از او و عزیزانش، باید با احتیاط از Tinglev عبور کند و با دقت انتخاب کند که به چه کسی اعتماد، اطاعت و اجتناب کند.

مانند The Quarry، بازیکنان می‌توانند داستان گردا را با جمع‌آوری آیتم‌ها، صحبت با شخصیت‌ها و کاوش در شاخه‌ها و پایان‌های متعدد شکل دهند.

As Dusk Falls

بازی های شبیه به The Quarry

پلتفرم : Windows, Xbox Series X/S, Xbox One

Supermassive Games تنها توسعه‌دهنده‌ای نیست که علاقه‌مند به ایجاد تجربیات تعاملی سینمایی است، استودیوهای جدیدی مانند Interior Night در سال ۲۰۲۲ سر و صدای زیادی به پا کردند.

این استودیو که توسط یک مدیر خلاق سابق در Quantic Dream تأسیس شد، عنوان اولین استودیو As Dusk Falls است، یک ماجراجویی درام غنی از داستان که بر زندگی پیچیده دو خانواده در طول سی سال تمرکز دارد.

داستان بازی که با یک سرقت در سال ۱۹۹۸ شروع شد، به آرامی آشکار می‌شود تا سازش ناپذیری در مورد خیانت، فداکاری و انعطاف‌پذیری آشکار شود.

هر تصمیمی که توسط بازیکن گرفته می‌شود به نتایج بسیار متفاوتی برای شخصیت‌ها منجر می‌شود، در حالی که تفاوت‌های ظریف پنهان را آشکار می‌کند که می‌تواند برای بازی‌های آینده حفظ شود.

Twin Mirror

بازی های شبیه به The Quarry

پلتفرم : Windows, PS4, Xbox One

Don’t Nod یکی دیگر از توسعه دهندگان تثبیت شده در فضای داستانی تعاملی است که بیشتر به خاطر سری بازی های ماجراجویی Life Is Strange شناخته شده است.

در سال‌های اخیر، توسعه‌دهنده برای گفتن داستان‌های جدیدی مانند Twin Mirror، یک تجربه داستانی هیجان‌انگیز درباره یک روزنامه‌نگار تحقیقاتی سابق با گذشته‌ای پر دردسر، دست به کار شده است.

سام هیگز پس از بازگشت به زادگاه کوچکش Basswood، ویرجینیای غربی، به سرعت متوجه اسرار شهر می شود و به دنبال کشف حقیقت می شود.

برای انجام این کار، بازیکنان باید گذشته سم را کشف کنند و خاطرات قدیمی او را زنده کنند و وقایع را بازسازی کنند و در عین حال تصمیماتی بگیرند که هم بر تحقیقات و هم بر روابط او تأثیر بگذارد.

Hidden Agenda

بازی های شبیه به The Quarry

پلتفرم : PS4

پیشنهاد بعدی ما برای طرفداران The Quarry بازی Hidden Agenda است، یکی دیگر از بازی های تعاملی سینمایی که توسط Supermassive Games ساخته شده است.

این بازی که منحصراً برای پلی استیشن ۴ است، از ویژگی PlayLink کنسول استفاده می کند تا به شما و دوستانتان اجازه دهد از گوشی های هوشمند خود به عنوان کنترلر استفاده کنید.

حداکثر شش نفر می توانند با هم بازی کنند و هدف از بازی این است که برای حل یک معما با هم کار کنند و در عین حال “برنامه های مخفی” را بدون ایجاد آلارم انجام دهند.

مانند The Quarry، به بازیکنان فرصت های زیادی داده می شود تا نظرات خود را در بازی اعمال کنند و بر نتیجه رویدادهای داستانی کلیدی تأثیر بگذارند.

The Inpatient

پلتفرم : PS4

The Inpatient یکی دیگر از عنوان های انحصاری پلی استیشن است که در دوران PS4 منتشر شد و نیاز به استفاده از هدست جانبی PSVR دارد.

این بازی که به عنوان پیش درآمدی برای Until Dawn ساخته شده است، بازیکنان را به عنوان یک بیمار فراموشی معرفی می کند که در طول دهه ۱۹۵۰ به یک موسسه بحث برانگیز تاریخی Blackwood Sanatorium می رسد.

مانند The Quarry، گیم‌پلی The Inpatient حول سکانس‌های روایت محور با انتخاب‌های منشعب بر اساس تعامل با شخصیت‌های مختلف می‌چرخد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *