۰

داستان بازی The Quarry به صورت کامل

داستان بازی The Quarry

داستان بازی The Quarry

داستان بازی The Quarry

در روزهای ۲۴ و ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۱ دو شخصیت Laura و Max مشاوران جدید اردوگاه تابستانی Hackett’s Quarry یک شب قبل از افتتاحیه مشغول طی کردن مسیر اردوگاه هستند تا ببینند چه چیزی برای ارائه دارد ولی یک موجود ناشناخته در مسیر ظاهر شده و باعث می‌شود هر دو از مسیر منحرف شوند و به جنگل سقوط کنند. آن‌ها در آنجا توسط یک کلانتر محلی به نام Travis پیدا می‌شوند که به وضعیت آن‌ها مشکوک است و هنگامی که مطلع می‌شود این دو به اردوگاه تابستانی می‌روند، به Laura و Max پیشنهاد می‌دهد که شب را در مسافرخانه‌ی نزدیک اردوگاه بگذرانند ولی آن‌ها مسیر خود را به طرف اردوگاه ادامه می‌دهند.

این دو نفر پس از رسیدن به اردوگاه، هیچ کس را پیدا نمی‌کنند ولی Laura چند لحظه بعد متوجه شخصی در پناهگاه می‌شود. هر دو فکر می‌کنند او به کمک نیاز دارد، بنابراین وارد زیرزمین می‌شوند ولی Max در این فرآیند مورد حمله قرار می‌گیرد. مدتی بعد Travis به اردوگاه رسیده و پس از آرام کردن Laura به هیولای زیرزمین شلیک می‌کند.

زمان حال:
در ۲۲ آگوست ۲۰۲۱ آخرین روز اردوگاه تابستانی Hackett’s Quarry فرا می‌رسد و همه‌ی مشاوران اردوگاه یعنی Ryan, Kaitlyn, Dylan, Emma, Jacob, Abigail و Nick در حال آماده شدن برای ترک کردن اردوگاه هستند. آن‌ها پس از اینکه Jacob تلاش می‌کند یک شب دیگر را با Emma بگذراند، با یکدیگر بحث می‌کنند و سپس Jacob موتور ون را خراب می‌کند. این باعث می‌شود که Chris Hackett صاحب اردوگاه با عجله آنجا را ترک کرده و وعده بازگشت صبح روز بعد را بدهد.

او قبل از رفتن به مشاوران می‌گوید که شب را در اردوگاه بگذرانند و به هیچ عنوان بیرون نروند. گروه این درخواست را نادیده گرفته و در عوض تصمیم می‌گیرند یک مهمانی آتش‌سوزی برگزار کنند تا در آن جرأت یا حقیقت بازی کنند. در حین بازی هنگامی که Emma جرأت را انتخاب می‌کند، به او گفته می‌شود از بین Jacob و Nick یک نفر را ببوسد و او Nick را انتخاب می‌کند که باعث می‌شود Jacob و Abigail با عصبانیت آنجا را ترک کنند. (Jacob از روی حسادت عصبانی می‌شود و علت خشم Abigail نیز این است که او دوست‌دختر Nick می‌باشد.) اکنون Emma به دنبال Jacob و Nick هم به دنبال Abigail می‌رود.

داستان بازی The Quarry

داستان بازی The Quarry

در ادامه Nick می‌تواند Abigail را در جنگل پیدا کند و در حالی که با یکدیگر در مورد رابطه‌ی خود صحبت می‌کنند، توسط موجودی ناشناخته مورد حمله قرار می‌گیرند. Nick در این حادثه گاز گرفته می‌شود ولی Abigail به طرف دوستانش فرار می‌کند. سپس Ryan به کمک Nick آمده و پس از نجات دادن او، در حالی که Nick را به همراه Kaitlyn و Abigail به اردوگاه می‌برد، به همراه Dylan به کلبه‌ی رادیو رفته تا درخواست کمک کند، چون برق آنجا قطع شده است. در حالی که این دو نفر در حال رسیدن به کلبه‌ی رادیو هستند، بقیه در اردوگاه مورد حمله‌ی یک شکارچی به نام «بابی» قرار می‌گیرند که باعث می‌شود همگی به طرف Ryan و Dylan فرار کنند. با رسیدن به کلبه Dylan و Ryan سعی می‌کنند از رادیو استفاده کنند تا درخواست کمک بفرستند ولی به طور تصادفی مکان خود را به شکارچی لو می‌دهند. علاوه بر این، مورد حمله‌ی موجودی ناشناخته قرار می‌گیرند که موفق می‌شوند از دست آن فرار کنند.

مشاوران دوباره به یکدیگر ملحق شده و با رسیدن به خانه‌ی استخری، با دیدن جسد Kaylee دختر Chris Hackett شوکه می‌شوند که به همراه برادرش Caleb مدت‌ها پیش اردوگاه را ترک کرده بود. وضعیت Nick شروع به بدتر شدن کرده و پس از تبدیل شدن به یک گرگینه، به سمت جنگل فرار می‌کند. بلافاصله پس از آن، گروه با Laura برخورد می‌کند که می‌گوید چه اتفاقی برای او و Max افتاده است. او می‌گوید آن‌ها به مدت دو ماه توسط Travis زندانی بودند. در طول این مدت متوجه می‌شوند که Travis برادر Chris می‌باشد و خانواده‌ی آن‌ها مجبور می‌شوند با نفرین گرگینه‌ی Chris و Max مبارزه کنند. Laura توضیح می‌دهد که آن‌ها چند ساعت قبل از اتفاقات بازی موفق به فرار شده‌اند و اکنون در تلاش است با یافتن Chris و کشتن او، به این نفرین پایان دهد.

داستان بازی The Quarry

داستان بازی The Quarry

به موازات همه‌ی این وقایع Emma در نزدیک قایق‌ها Jacob را پیدا کرده و سعی دارد با پیشنهاد شنا در دریاچه، او را شاد کند. Jacob فریادهای Abigail را شنیده و Emma را ترک می‌کند ولی پس از اینکه توسط بقیه از موجود ناشناخته آگاه می‌شود، به سمت Emma برمی‌گردد. Emma به جزیره‌ای در وسط دریاچه شنا کرده و داخل خانه‌ی درختی توسط گرگینه‌ی Max مورد حمله قرار می‌گیرد. او بسته به انتخاب‌های بازیکن، می‌تواند به سلامت بازگشته یا در راه فرار کشته شود. او و Jacob در جنگل دوباره به هم می‌رسند، جایی که بلافاصله مورد حمله یک گرگینه قرار می‌گیرند و باعث جدایی دوباره‌ی آن‌ها می‌شود.

در حالی که Emma با موفقیت به کلبه می‌رسد و داخل ون پنهان می‌شود Jacob توسط شکارچی دیگری گرفتار شده که او را در زیرزمین خانه‌ی Hackett حبس می‌کند.

در ادامه Laura برای مأموریت خود از Ryan درخواست کمک کرده و Ryan با اکراه موافقت می‌کند. هر دو به سمت اقامتگاه Hackett راهی می‌شوند و به زیرزمین می‌رسند، جایی که Jacob و گرگینه‌ی Nick را پیدا می‌کنند. Ryan می‌تواند به صورت اختیاری Jacob را از داخل قفس آزاد کند. این دو نفر هنگامی که از زیرزمین بیرون می‌آیند با Jedediah و همسرش Constance و Bobby که از قضا اقوام Chris و Travis هستند، روبرو می‌شوند. در این حین مبارزه‌ای شکل گرفته و Chris پس از تبدیل شدن به گرگینه، به اعضای خانواده و قهرمانان داستان حمله می‌کند. اگر Ryan و Laura و Travis از این مبارزه جان سالم به در ببرند Travis به آن‌ها می‌گوید که برای پایان دادن ابدی به این نفرین، باید Silas که پسر یک پیشگو به نام Eliza می‌باشد را بکشند. Silas شخصی است که بازیکن را با استفاده از کارت‌های تاروت راهنمایی می‌کرد. این زمانی است که کل داستان ترسناک در Hackett’s Quarry فاش می‌شود.

داستان بازی The Quarry

داستان بازی The Quarry

شش سال پیش (در سال ۲۰۱۵) خانواده‌ی Hackett به نزدیکی جنگل سفر کردند تا از نمایش عجیب و غریب Harum Scarum بازدید کنند. Caleb و Kaylee سعی کردند Silas که یک موجودی شبیه سگ می‌باشد را آزاد کنند. آن‌ها یک آتش‌بازی راه انداختند تا حواس بقیه را پرت کنند ولی در نهایت تمام صحنه‌ی نمایش را سوزاندند و همه از جمله Eliza در این سانحه کشته شدند. Silas پس از آزاد شدن Caleb را گاز گرفت و این اتفاق باعث شده Caleb این نفرین را به Chris و Kaylee انتقال دهد.

داستان بازی The Quarry

داستان بازی The Quarry

در ادامه‌ی داستان بازی Kaitlyn و Dylan به همراه Abigail و Emma به مسافرخانه بازمی‌گردند. در حالی که Abigail و Emma در پناهگاه پنهان می‌شوند Kaitlyn و Dylan دو بار با گرگینه‌ی Caleb روبرو می‌شوند، ابتدا در محوطه‌ی زباله‌ها (که در تلاش برای یافتن یک قطعه ماشین گمشده برای تعمیر ون از آن بازدید می‌کنند) و سپس در مسافرخانه. در اولین رویارویی Kaitlyn توسط Caleb گاز گرفته و آلوده می‌شود و Dylan (اگر قبلا آلوده شده باشد) پس از ترک کردن Kaitlyn به گرگینه تبدیل می‌شود. در رویارویی دوم Kaitlyn و Dylan می‌توانند Caleb را بکشند یا این‌که خودشان کشته شوند. در همین حین Laura و Ryan و Travis به مکانی می‌روند که دو ماه پیش Laura و Max در آنجا تصادف کردند، زیرا لانه‌ی Silas در آنجا قرار دارد. آن‌ها پس از رسیدن به خرابه‌های نمایش می‌توانند Silas را پیدا کرده و با شلیک به او، نفرین را برای همیشه خاتمه دهند. در صحنه‌ی بعد از تیتراژ، قسمتی از برنامه‌ی Bizarre Yet Bonafide پخش می‌شود که در آن Grace و Anton مجریان برنامه درباره‌ی رویدادهای Hackett’s Quarry صحبت می‌کنند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *