۰

احتمال اضافه شدن آندرتیکر و بکی لینچ به بازی Rainbow Six Siege

اضافه شدن آندرتیکر و بکی لینچ به بازی Rainbow Six Siege

اگر اطلاعات فاش شده را باور کنید، آندرتیکر و بکی لینچ ممکن است به Rainbow Six Siege بپیوندند. همانطور که توسط VGC گزارش شده است، مجموعه ای از تصاویر به اشتراک گذاشته شده اسکین هایی را نشان می دهد که به وضوح شبیه The Undertaker و Lynch هستند و به این معنی است. تصاویر مشخص نمی‌کنند که برای کدام شخصیت استفاده می‌شوند، اگرچه شرح‌ها نشان می‌دهند که The Undertaker برای Blackbeard و Lynch برای Thorn خواهد بود.

احتمال اضافه شدن آندرتیکر و بکی لینچ به بازی Rainbow Six Siege

تصاویر تلگرام نشان نمی‌دهند که چه زمانی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اسکین ها به بازی ملحق شوند، بنابراین باید منتظر اعلام رسمی WWE یا Ubisoft باشیم. همچنین در تصاویر فاش شده، اسکنین اصلی و اسکین سلاح جدید را نشان می دهد که نوعی ظاهر بنفش، فیروزه ای و استتاری دارد.

اوایل این ماه، Rainbow Six Siege جدیدترین به‌روزرسانی خود، Operation Brutal Swarm را منتشر کرد که جدیدترین اپراتور بازی، Grim، نقشه‌ای اصلاح‌شده و همچنین برخی تغییرات و اصلاحات در بازی را معرفی کرد.

یوبی‌سافت همچنین اخیراً مجموعه‌ای از بازی‌های Assassin’s Creed را معرفی کرده است، مانند Mirage که قبلاً فاش شده بود، و سه بازی دیگر از جمله یک مجموعه در چین، مجموعه دیگری در مکان بسیار درخواستی ژاپن، و دیگری با نام رمز Hexe که را معرفی کرد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *