۰

بهترین آبگرم سرعین کجاست؟

سفر به سرعین و گشت‌وگذار در جاذبه‌های گردشگری آن، تنها بخشی از فواید سفر به این شهر زیباست. آب گرم‌های سرعین با املاح معدنی و خواص درمانی، دلیل محکم دیگری برای سفر به این شهر خواهد بود. بسیاری از افرادی که از دردهای عضلانی، روماتیسم و … رنج می‌برند، سفر به سرعین و بهره‌گیری از آب‌درمانی را امتحان می‌کنند. در واقع با یک تیر، دو نشان زده‌اید؛ شما با خرید بلیط هواپیما اردبیل، علاوه‌بر گشت‌وگذار و بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر، سفری درمانی به سرعین را، تجربه می‌کنید.

انواع آب گرم‌های سرعین

سرعین را بیشتر با آب‌های گرم آن می‌شناسند؛ از این‌رو سالانه مسافران بسیاری از این شهر، به‌عنوان یک شهر درمانی، بازدید می‌کنند. املاح معدنی موجود در چشمه‌های آب گرم سرعین، خواص درمانی بسیاری دارند؛ بنابراین اگر به بیماری‌های پوستی، بیماری‌های عضلانی، روماتیسم، دردهای مفصلی و … مبتلا هستید، حتما سفر به سرعین را در برنامه‌های خود بگنجانید. اکنون برای آشنایی بیشتر با آب گرم‌های سرعین، در ادامه با ما همراه باشید.

آب گرم ایرانیان

اگر می‌خواهید از آبگرم و فواید آن در فضا استخر یا پارک آبی لذت ببرید، آبگرم ایرانیان بهترین گزینه خواهد بود. آبگرم ایرانیان، یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین آبگرم‌های سرعین محسوب می‌شود که با طراحی مدرن، فضایی مهیج را برای گردشگران فراهم کرده است. این آگرم، تنها مرکز آب‌درمانی به‌حساب می‌آید که دارای سرسره آبی و فضایی برای خوش‌گذرانی است. در این مرکز، می‌توانید به درمان بیماری‌های عضلانی، روماتیسم، دردهای مفصلی، بیماری‌های پوستی و تسکین اعصاب‌وروان، بپردازید. همچنین می‌توانید از امکاناتی مانند استخر ویژه بانوان، استخر ویژه آقایان، استخر کودک، استخر آب‌درمانی، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، اتاق ماساژ، حمام ترکی، سرسره آبی، سونا نمک، سالن ورزشی و بدن‌سازی، استخر آب گرم، صندوق امانات، دوش، سرویس بهداشتی، پارکینگ رایگان و… استفاده کنید. علاوه‌بر امکانات مذکور، بخش‌های ویژه بانوان و آقایان در این مجموعه، از هم مجزا هستند.

آب گرم رویال‌پارک

آب گرم رویال پارک، یکی از لوکس‌ترین و مجهزترین مجموعه آب‌درمانی محسوب می‌شود که در هتل ۴ ستاره رویال‌پارک سرعین قرار دارد. این مجموعه تحت نظارت اتحادیه جهانی آب‌درمانی، فعالیت می‌کند و خدمات خود را به گردشگران ارائه می‌دهد. استخرهای آب معدنی رویال‌پارک، از چشمه گاومیش گلی پر می‌شوند؛ از این‌رو خاصیت درمانی فراوانی برای تسکین دردهای مفصلی، بیماری‌های پوستی و گرفتگی عروق دارند. استخر آب گرم، سالن ماساژ، استخر آب سرد، صندوق امانات، استخر کودکان، سالن ورزشی، فروشگاه، حوضچه آب سرد، سشوار دیواری، جکوزی، سونا بخار، ماساژ درمانی، سونا خشک، نمازخانه، سیستم ضد عفونی، دوش، سرویس بهداشتی، تردمیل، سنگ آرامش، بوفه، کافی‌شاپ، پارکینگ رایگان و… از عمده امکانات این مجموعه محسوب می‌شوند. در آب گرم رویال‌پارک نیز، بخش آقایان و بانوان از هم مجزا هستند.

آب ‌گرم شهر آفتاب

آب‌درمانی شهر آفتاب در فاصله ۵ دقیقه‌ای با مرکز شهر، در دره پهنلو واقع شده است. مجتمع آب‌درمانی شهر آفتاب، در ۴ طبقه، محیطی منحصر‌به‌فرد، پاکیزه و مجهز را، برای خدمت‌رسانی به شهروندان و گردشگران آماده کرده است. آب‌معدنی این مجموعه از خواص درمانی متعددی مانند تسکین دردهای ماهیچه‌ای، دردهای عضلانی و آرامش اعصاب برخوردار خواهد بود. در این مجتمع بخش آقایان و بانوان به‌صورت مجزا، خدمات خود را مشتریان ارائه می‌دهد. همچنین امکاناتی مانند استخر عمومی زنانه، استخر عمومی مردانه، استخر کودکان، سالن ماساژ، سالن ماساژ ماهی یا فیش اسپا، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، استخر آب سرد، دوش، وان اختصاصی، صندوق امانات، سرویس بهداشتی، بوفه، کافی‌شاپ، پارکینگ رایگان و… را برای مراجعه‌کنندگان مهیا می‌کند.

آب ‌گرم سبلان

اولین مجموعه آ‌درمانی در سرعین، آب گرم سبلان است که با مساحتی بالغ بر ۷۲۰۰ متر مربع و در دو طبقه، بزرگ‌ترین مجتمع آب‌درمانی سرعین را تشکیل می‌دهد. آب‌معدنی این مجموعه، از خواص درمانی متعددی مانند درمان اسپاسم‌های عضلانی، بیماری‌های پوستی و بیماری‌های مفصلی برخوردار است. مجموعه سبلان، خدمات پزشکی و دستگاه فیزیو‌تراپی را به گردشگران ارائه می‌دهد؛ این نوع خدمات، گزینه‌ای مناسب برای درمان افراد مبتلا به اختلالات عصبی، ماهیچه‌ای و اسکلتی هستند. شما در مجموعه سبلان، از امکاناتی نظیر استخر عمومی زنانه، استخر عمومی مردانه، ۴ سونا خشک، ۲ سونا بخار، استخر کودکان، جکوزی، استخر آب سرد، صندوق امانات، دوش، سرویس بهداشتی و… بهره‌مند می‌شوید؛ همچنین با مجزاساختن بخش آقایان و بانوان، شرایط بهتری را برای مراجعه‌کنندکان در نظر گرفته است.

آب گرم گاومیش

آب گرم گاومیش گلی، یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین مجموعه آب‌درمانی شهر سرعین به‌شمار می‌رود که از محبوبیت بالایی در میان شهروندان و گردشگران برخوردار است. دمای آب این مجموعه روباز به ۴۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و استفاده از آن در فصل سرد سال، لذتی مضاعف را در شما ایجاد می‌کند. این آب گرم املاح معدنی بسیاری مانند آنیون‌های کربنات، بیکربنات، کلروره، سولفات و کاتیون‌های کلسیم، منیزیم، سدیم و پتاسیم را در خود جای داده است که برای بیماری‌هایی مانند بیماری‌های قلبی، روماتیسم، دردهای عضلانی، بیماری زنان، امراض پوستی و… بسیار مفید خواهند بود. بانوان و آقایان برای استفاده از خواص درمانی این مجموعه، می‌توانند در دو سانس متفاوت، مراجعه کنند. در این آب گرم قدیمی، تنها از امکانات محدودی مانند دوش، اتاق ماساژ، حمام ترکی، فروشگاه، صندوق امانات، سرویس بهداشتی و… می‌توانید استفاده کنید.

آب گرم ژنرال

مجموعه آب گرم ژنرال، یکی از آب‌درمانی‌های قدیمی و اصلی‌ سرعین است که در هتل‌آپارتمان سپید سرعین قرار دارد. منشا آب این مجموعه، یک چشمه اصلی است که از کف حوضچه‌ خارج می‌شود؛ دمای این آب ۴۳ درجه سانتی‌گراد، ترش‌مزه و بی‌رنگ است. املاح معدنی موجود در آب این چشمه، شامل آنیون‌ بی‌کربنات، کلرور، سولفات و کاتیون سدیم، کلسیم، پتاسیم، منیزیم می‌شود که برای بهبود دردهای روماتیسمی، مفصلی و آرامش اعصاب بسیار موثر خواهد بود. استخر عمومی، استخر کودکان، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، سرویس بهداشتی، صندوق امانات، بوفه، پارکینگ و… از امکانات موجود در آب گرم ژنرال محسوب می‌شوند.

آب گرم بش‌باجیلار

یکی از قدیمی‌ترین مجموعه آبدرمانی‌های سرعین، آب گرم بش‌باجیلار است که آب استخر آن از چشمه بش‌باجیلار و آب دوش‌های آن از چشمه گاومیش گلی تامین می‌شود. بش‌باجیلار به‌معنی، پنج خواهر است؛ این نام‌گذاری به‌دلیل جوشیدن آب در پنج نقطه مختلف این آب گرم است. این آب گرم کدر، ترش‌مزه و بدبو، با املاح معدنی فراوانی مانند کاتیون‌های منیزیم، سدیم، سولفات، کلسیم و بی‌کربنات کلسیک گازدار، خواص فراوانی دارد. دمای این آب گرم به ۳۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و از خواص درمانی آن می‌توان به درمان روماتیسم، دیسک کمر، دیسک گردن، حساسیت‌های پوستی، آرتروز، گرفتگی عضلات، کنترل استرس و… اشاره کرد.

با فلای تودی در آب‌های گرم سرعین، لذت ببرید

رزرو بلیط هواپیما اردبیل را از راه‌های آسان و سریع امتحان کنید؛ وب‌سایت آنلاین فلای تودی، تنها با چند کلیک شما را به مقصدتان می‌رساند. این مجموعه با ارائه خدمات راهنما سفر، پیگیری و پشتیبانی ۲۴ ساعته، شما را تا پایان سفر، همراهی خواهد کرد. کافیست در وب‌سایت شخصی فلای تودی، اطلاعات سفرتان را وارد کنید؛ گزینه مورد نظرتان را انتخاب و برای خرید وارد درگاه بانکی شوید. برای پرداخت وجه مورد نظر، از طریق کارت بانکی عضو شتاب، اقدام کنید.

رپورتاژ آگهی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *