۰

۵ تا از بهترین فیلم های دیوید لیچ بر اساس نمره IMDb

بهترین فیلم های دیوید لیچ

بهترین فیلم های دیوید لیچ

در این مقاله قصد داریم تا یه معرفی ۵ تا از بهترین فیلم های دیوید لیچ بر اساس نمره IMDb بپردازیم و هر کدام از آنها را کوتاه بررسی کنیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Apple Snowbrawl (7.0)

بهترین فیلم های دیوید لیچ

لیچ به دور از بودجه صد میلیون دلاری، فیلم اکشن تابستانی، کارگردانی تبلیغاتی برای آخرین آیفون نیز بود. با بازی Camilo Carvajal و Makena Cook، فیلم کوتاه اپل یک مبارزه با گلوله برفی را از دیدگاه لیچ پوشش می دهد.

اگر هر شرکتی بتواند کارگردانی در حد لیچ را برای کارگردانی کوتاه یک دقیقه ای به دست آورد، آن اپل است. در حالی که طول کوتاه به تخیل می پردازد، بازاریابی درخشانی است. هر کسی می‌تواند از یک مبارزه با گلوله برفی فیلمبرداری کند، اما با کیفیت دوربین جدید آیفون، هیچ راهی برای استفاده از آن بهتر از این نیست که یکی از کارگردانان اکشن بزرگ دهه دیدگاه خود را نشان دهد.

John Wick (7.4)

بهترین فیلم های دیوید لیچ

جان ویک با بازی کیانو ریوز، مایکل نیکویست و آلفی آلن، داستان یک قاتل را تعریف می کند که تصمیم می گیرد از دوران بازنشستگی خارج شود تا گروهی از گانگسترها را که سگش را کشتند، ردیابی کند. در حالی که چاد استاهلسکی کارگردانی اصلی را دریافت کرد، دیوید لیچ یک کارگردان بی نام و نشان بود.

موفقیت عظیم جان ویک منجر به دنباله‌های متعددی شد و اخیراً مخاطبان را متعجب کرد که بعد از پایان شوک‌آور Parabellum چه اتفاقی می‌افتد. در حالی که مشخص نیست لیچ دقیقا کدام نماها را کارگردانی کرده است، سبک او در سراسر فیلم مشهود است. مانند بسیاری از فیلم های او، بازیگران برای آماده شدن برای نقش یک سری تمرینات بدنی و رزمی را پشت سر می گذارند. خوشبختانه، آموزش کیانو ریوز برای این نقش، او را قادر ساخت تا تمام مهارت‌های رزمی جان ویک را به خوبی به نمایش بگذارد. این مهارت رزمی منجر به برخی از بهترین صحنه های مبارزاتی شد که تا به حال در سینما دیده شده است.

Bullet Train (7.5)

بهترین فیلم های دیوید لیچ

قطار گلوله که بر اساس کتاب کوتارو ایساکا ساخته شده، آخرین فیلم لیچ است که به سینماها راه پیدا کرده است. Bullet Train پر از بازیگران کارکشته به رهبری برد پیت، جوی کینگ و آرون تیلور جانسون است. داستان فیلم حول محور گروهی از آدمکش هاست که با انگیزه های مختلف سوار قطاری سریع می شوند.

برد پیت نقش لیدی باگ را بازی می کند، یک قاتل بدشانس که همانطور که پیت نشان داده است، می تواند با ترکیبی جذاب از پرخاشگری و شوخ طبعی کمدی عمل کند: که لیچ فقط آن را تقویت می کند. ارتباط بازیگران یکی از نکات برجسته این فیلم است.

Deadpool 2 (7.7)

بهترین فیلم های دیوید لیچ

لیچ برای کارگردانی دنباله فیلم Deadpool که رایان رینولدز، جاش برولین و مورنا باکارین در آن بازی می‌کنند، وارد صحنه شد. جهش یافته بد دهان، وید ویلسون، تیمی از همتایان جهش یافته را در تلاشی برای محافظت از یک پسر جوان در برابر شخصیت جاش برولین، یک سایبورگ با قابلیت سفر در زمان به نام کیبل، گرد هم می آورد.

مانند ددپول اول، دومین ددپول رتبه R را دریافت کرد که بسیار مورد تایید طرفداران قرار گرفت و به این اقدام خشن که ددپول به آن معروف است ادامه داد. این اکشن کمدی با نامزدی ۵۲ جایزه و شش برنده، موفقیت تجاری خود را نشان داد. این نیز تغییری در لحن نسبت به کارهای معمول لیچ بود، در حالی که اکثر فیلم‌های کارگردانی او در فیلم‌های اکشن هیجان‌انگیز هستند، ددپول به خاطر قطعات کمدی و شوخ‌آمیزش مشهور است.

Deadpool: No Good Deed (8)

بهترین فیلم های دیوید لیچ

در تیزر فیلم Deadpool 2، لیچ به تماشاگران وعده ای از اتفاقات آینده را داد. این کلیپ که کمتر از چهار دقیقه طول می کشد، نشان می دهد که ددپول تلاش می کند تا به کمک مردی که دزدیده شده است بیاید. همانطور که اغلب دیده می شود، ددپول حواسش پرت می شود و زمان زیادی را تلف می کند.

در حالی که این کلیپ کوتاه بود، استن لی را نشان داد و طرفداران ددپول را با دیوید لیچ آشنا کرد. لیچ وقت خود را برای ایجاد لحن طنز خود با نقل قول های شوخ طبع رایان رینولدز تلف نکرد. مواد زیادی برای کار وجود نداشت، اما قطعات کمدی زیادی وجود داشت.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *