۰

بررسی نکات تریلر سیزن ۴ The Boys

بررسی نکات تریلر سیزن 4 The Boys

فهرست مطالب

بررسی نکات تریلر سیزن ۴ The Boys

تریلر کامل فصل چهارم سریال «The Boys» منتشر شد و زمان یک جنگ تمام عیار بین هیولاها و انسان‌ها فرا رسیده است! این ممکن است تخیلی به نظر برسد، اما اگر به دنبال فرار از مشکلات دنیای واقعی هستید، اینجا جایی برای شما نیست. «The Boys» قبلا نگاهی افراطی به جایی بود که آمریکا ممکن بود به آنجا برسد؛ اما حالا دقیقا به همان نقطه رسیده است. بیایید نگاهی به معنا و نکات تریلر جدید سیزن ۴ The Boys بیندازیم.

می توانید این تریلر را در یوتیوب مشاهده کنید.

خلاصه‌ای از تریلرهای قبلی فصل ۴ سریال «The Boys»

خب، تریلر قبلی بیشتر یک تیزر بود، اما امروزه اصلاً چه فرقی می‌کند؟ بیلی بوچر (کارل اربن) در حال مردن است چون نمی‌تواند (یا نمی‌توانست، وضعیت اعتیاد او فعلا نامشخص است) استفاده از V24 را کنار بگذارد؛ یک جنگ فرهنگی در جریان است، با Starlight (ارین موریارتی) و Homelander (آنتونی استار) به عنوان چهره‌های طرفین مقابل؛ خواننده/نئومان برنده انتخابات شدند و اکنون رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا هستند.

آخرین ایستادگی بیلی بوچر

در حالی که بعید به نظر می رسد بیلی بوچر واقعاً بر اثر مسمومیت V24 بمیرد (در پایان فصل ۴ یا هر زمان دیگری)، مهم این است که او فکر می کند قرار است بمیرد. تریلر با جمع شدن بیلی بوچر و گروهش برای یک ماموریت نهایی آغاز می شود، ماموریتی که او آن را به عنوان آخرین فرصت خود برای جبران حداقل برخی از اشتباهاتش و شاید نجات پسر کوچکش رایان (کامرون کرووتی) می بیند. بعداً در مورد این پسر جوان تأثیرپذیر صحبت خواهیم کرد.

چرا بوچر قرار نیست به سادگی از مسمومیت V24 بمیرد؟ 

چون این نوع مرگ فقط زمانی شاعرانه است که برای لکس لوثر اتفاق بیفتد، اینجا یک کمیک سوپرمن نیست و بیلی بوچر نوع کاملاً متفاوتی است. وقتی بیلی برود، منطقی است که فرض کنیم مرگ او حداقل تا حدودی شبیه پایانش در کمیک ها خواهد بود، جایی که او (حدس می زنم اسپویل برای یک کمیک ۱۲ ساله) هیوگی بیچاره را فریب می دهد تا او را بکشد.

نکته قابل توجه در اینجا درون نگری بوچر است. به نظر می رسد روبرو شدن با مرگ خود و شکست در عشق قدیمی و گمشده زندگی هر کسی را تحت تأثیر قرار می دهد، حتی بیلی بوچر. با این حال، انتظار نداشته باشید که این لحظات تأمل برانگیز بخش زیادی از فصل ۴ را تشکیل دهند. همه به زودی پس از مقدمه آرام تریلر به کارهای قدیمی خود باز می گردند.

همه چیز درباره رایان

رایان شیرین و دوست داشتنی. او و سم از گروه V، سوژه مشترک بی پایان مقالات و تحلیل ها درباره اینکه چقدر آسان است پسران جوان آمریکایی را به سمت خشونت رادیکالیزه کرد. سوال این است که کدام یک از آنها از خونریزی درس می گیرند و از طرف دیگر بیرون می آیند؟ چون خیلی بعید است که هر دوی آنها موفق شوند.

تریلر نشان می دهد که رایان جوان، که این روزها تحت سلطه هوملندر است، به بوچر پشت می کند – نکته ای که قبلاً از آن آگاه بودیم. اما چیزی که قبلاً از آن مطمئن نبودیم این بود که هوملندر تا چه حد می تواند شاگرد خود را تحت فشار قرار دهد. به نظر می رسد که ما مستقیم به سمت قتل می رویم، زیرا رایان به نظر می رسد از قدرت فوق العاده خود برای له کردن یک انسان به دیوار آجری استفاده می کند. با این حال، حداقل به نظر می رسد که بعد از آن به طرز مناسبی پشیمان است.

در حالی که همیشه این احتمال وجود دارد که تریلر به طور خاص برای فریب دادن ما ساخته شده باشد، ممکن است اولین قتل رایان، سیلی باشد که او برای درک اینکه علاقه ای به پرواز در مسیر جت هوملندر ندارد، نیاز دارد. متأسفانه، به همان اندازه ممکن است این نقطه بدون بازگشت او شود. اگر چنین چیزی وجود داشته باشد. این ما را به فارغ التحصیلان گودولکین می رساند.

بررسی نکات تریلر سیزن 4 The Boys

خدایان گودولکین

هوملندر در حال تبدیل شدن به یک خدای خشمگین است، اما او همچنین تمایل زیادی به فاسد کردن بچه ها دارد! جای کمی برای شک وجود داشت که کیت دانلپ (مادی فیلیپس) و سم ریوردان (آسا جرمن) از گروه V در فصل ۴ سریال «The Boys» حضور خواهند داشت، با توجه به اینکه هوملندر بود که بعد از نابود کردن محوطه دانشگاه گودولکین در پایان فصل Gen V، آنها را از زندان بیرون نگه داشت. چیزی که مشخص نیست، نقش آنها در طول این فصل خواهد بود.

ما نگاهی اجمالی به آنها در برج ووت می اندازیم، اما به نظر می رسد این فایرفراکر (والری کری) است که رهبری جنگ علیه استارلایت را بر عهده دارد، نه کیت. فایرفراکر، در کنار خواهر سیج (سوزان هیوارد)، یک عضو جدید تیم ووت در این فصل است. ما هنوز قدرت های او را نمی دانیم، اما به نظر می رسد که آنها با آتش مرتبط باشند.

اینکه فایرفراکر رهبری حمله به استارلایت را بر عهده می گیرد، اینطور به نظر می رسد که کیت و سم هنوز به جایگاه اعضای گروه هفت ارتقا پیدا نکرده اند. البته مگر اینکه یکی از تئوری های قبلی ما در مورد بلک نویر درست باشد.

در اولین تیزر، بلک نویر را دوباره روی پاهایش می بینیم. این قابل توجه است زیرا او بعد از درگیری با هوملندر، خب، کاملاً مرده است. این بدان معناست که یکی از دو اتفاق در حال رخ دادن است: ما در فصل ۴ با یک بلک نویر دقیقاً مانند کمیک ها روبرو هستیم (او در کمیک ها یک کلون از هوملندر است) یا سم با قدرت فوق العاده خود این مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت.

آیا پیوستن سم به گروه هفت و ماندن کیت در لیگ های پایین تر می تواند باعث ایجاد شکاف بین این دو دانش آموز شود؟

کشوری بدون راه نجات

اگر فکر می‌کردید تفسیرهای سیاسی «The Boys» قبلاً به موقع بوده‌اند، حالا باید نفس خود را حبس کنید. بچه‌ها، کمربندهایتان را محکم کنید. ما در یک مسیر پر دست انداز قرار داریم و به نظر می رسد فصل ۴ سریال که در ماه ژوئن منتشر می شود، آماده است تا بر روی این مسیر تمرکز کند.

این تریلر جدید شامل صحنه‌های مختلفی از ناآرامی است که بسیاری از آنها را می‌توان با تصاویر گرفته شده در محوطه دانشگاه‌های سراسر آمریکا در هفته گذشته مقایسه کرد. تصویر «The Boys» از آشفتگی در حال شکل‌گیری، دو طرف را به عنوان هوملندرها و استارلایترها نشان می‌دهد، در حالی که هوملندر همچنان به عنوان استعاره ترامپ در این سریال باقی می‌ماند و استارلایت ناخواسته به چهره همه کسانی که مخالف فاشیسم هوملندر هستند تبدیل می‌شود.

این فاشیسم به مضمون اصلی تریلر و احتمالاً کل فصل گره خورده است: حاکمان اقتدارگرا در مقابل مردم تحت سلطه.

هوملندر دیگر با سلبریتی بودن اعضای گروه هفت کاری ندارد. وقت آن رسیده که آنها جایگاه واقعی خود را به عنوان خدایان خشمگین به دست آورند. ووت کنترل را از دست داده، اشلی ها می دانند که کارشان تمام است و تنها چیزی که بین ابرقهرمانان و مردم وجود دارد، گروه کوچکی از آدم های خرابکار به رهبری بیلی بوچر، یک جامعه‌ستیز در بهترین حالت اوست.

با این حال، اینطور برداشت نکنید که مردم عادی در فصل آینده نقشی نخواهند داشت. به جرات می توان گفت که شاهد تلفات زیادی از انسان ها خواهیم بود، اما همچنین به نظر می رسد منطقی باشد که حدس بزنیم قبل از اینکه همه چیز تمام شود، شاهد اتحاد اندکی بین مردم باشیم. البته، این «The Boys» است، پس انتظار داشته باشید که این لحظه همبستگی با کمی بدبینی همراه باشد.

اوقات خوش با یک ویروس کشنده

همانطور که گفته شد، اولین تیزر فصل به شدت نشان می داد که رابرت سینگر (جیم بیور) و ویکتوریا نیومن (کلودیا دؤمیت) با موفقیت به کاخ سفید رسیده اند. نیومن، که خودش قدرت ابرقهرمانی دارد ، همچنان در اختیار یک ویروس است که می تواند هر کسی را که ترکیب V در سیستم بدنش دارد از بین ببرد. ما نمی دانیم معاون رئیس جمهور قصد دارد با این ویروس چه کند، اما سوال واقعی این است که آیا او می تواند قبل از اینکه «The Boys» در خانه اش را بکوبند و سعی کنند آن را بدزدند، جلوی آن ها را بگیرد؟

پیامدهای رها کردن یک ویروس کشنده ابرقهرمان ها بسیار گسترده و پیچیده است، واقعیتی که تریلر به آن اشاره می کند، زمانی که Starlight به ناامیدی بیلی اشاره می کند. به نظر می رسد بیلی (مانند همیشه) با روند تصمیم گیری خود مشکلی ندارد، اما رها کردن این ویروس به شکل فعلی نه تنها دشمنان بوچر را می کشد، بلکه رایان، Starlight، دختر نیومن و تعداد زیادی از تماشاگران بی گناه دیگر را نیز می کشد. به این موضوع که ممکن است کاربران V24 را نیز از بین ببرد اشاره نمی کنیم.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *