۰

۶ تا از بهترین فیلم های شبیه به Orphan: First Kill

فیلم های شبیه به Orphan: First Kill

فیلم های شبیه به Orphan: First Kill

فیلم های شبیه به Orphan First Kill

Orphan: First Kill به تازگی در سینماها اکران شده است و برای پخش در Paramount+ در دسترس است و به مجموعه پیش درآمدهای مطرح فیلم های ترسناک می پیوندد. تاکنون، نقدها برای پیش‌درآمد بهتر از نسخه اصلی بوده است و ایزابل فورمن دوباره نقش اصلی را بازی می‌کند ،چرا که بیشتر به پیشینه استر و تاریخچه او با خانواده‌های مشکل‌دار می‌پردازد.

به غیر از پیش درآمدها، توصیه‌های فیلم برای افرادی که فیلم Orphan: First Kill را دوست داشتند می‌تواند شامل برخی از بهترین فیلم‌های ترسناک در چند وقت اخیر باشد، از جمله فیلم‌هایی مانند Heritary و The Babadook. با توجه به سن کم استر در فیلم، داستان‌های شوم با تمرکز بر بچه‌های شیطان جوان نیز گزینه‌های دیدنی را ایجاد می‌کنند.

Ouija: Origin Of Evil (2016)

فیلم های شبیه به Orphan: First Kill

اولین فیلم Ouija چندان مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار نگرفت. برای برخی، تصمیم به ساخت یک فیلم ترسناک از روی یک بازی رومیزی معروف، حرکتی کاملا غیر ضروری به نظر می‌رسید. و سپس یکی از بهترین فیلم های مایک فلانگان، دنباله Ouija: Origin of Evil آمد.

فیلم ۲۰۱۶ درباره یک زن مجرد و تعاملات آزاردهنده دو دخترش با یک بازی رومیزی عجیب است. همانطور که Orphan: First Kill خودش قول می دهد که پیش درآمدی برای اضافه کردن زمینه بیشتر به نسخه اصلی باشد، Origin of Evil زمینه بیشتری را فراهم می کند و قسمت قبل خود را ارتقا می دهد.

Hereditary (2018)

فیلم های شبیه به Orphan: First Kill

وقتی صحبت از فیلم‌های ترسناک درباره خانواده‌های آشفته به میان می‌آید، Heritary یک توصیه عالی است. بازیگر نقش تونی کولت به فروپاشی نهایی یک خانواده پس از رویدادهای ماوراء الطبیعه که توسط یک تراژدی شخصی آغاز شده است می پردازد.

فیلم ترسناک A24 که به‌طور مؤثری جریان‌های اصلی ترسناک را واژگون می‌کند، نه تنها لحظات خشونت‌آمیز واقعاً ناراحت‌کننده‌ای را ارائه می‌کند، بلکه حتی حالات چهره و طغیان‌های احساسی بازیگران اصلی را نیز به‌همراه می‌آورد. در حالی که بیشتر قسمت های وحشت خانوادگی اولیه در Orphan: First Kill کنترل شده و شوم است، Heritary یک تضاد سرگرم کننده خواهد بود بدون کمبود لحظه هایی که ریشه در برخی ملودرام های واقع گرایانه دارد.

Sinister (2012)

فیلم های شبیه به Orphan: First Kill

اتان هاوک در این فیلم به کارگردانی اسکات دریکسون ایفای نقش می کند که وحشت ماوراء طبیعی را با برخی از محتوای فیلم های قدیمی خوب ترکیب می کند. داستان به نویسنده‌ای می‌پردازد که به خانه‌ای جدید نقل مکان می‌کند، جایی که او به جعبه‌ای از نوارهای قدیمی برخورد می‌کند که الگوی شوم کشتارهای دسته‌جمعی و موارد دیگر را نشان می‌دهد.

Sinister که به عنوان ترسناک ترین فیلم (بر اساس یک دانشمند رتبه بندی شده) در نظر گرفته می شود، به طرز پیچیده و وحشتناکی عالی است. در حالی که Orphan: First Kill به شخصیت اصلی می پردازد که خانواده خود را ویران می کند، Sinister مفاهیم دیگری را در مورد از هم پاشیدگی خانواده به دلیل وقوع قتل و ماوراء الطبیعه بررسی می کند.

The Babadook (2014)

فیلم های شبیه به Orphan: First Kill

با وجود اینکه این موجود عنوان تهدیدی آشکار در یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک استرالیایی است، بابادوک همچنین صحنه‌های ناراحت‌کننده‌ای را در رابطه با تعاملات پرتنش بین شخصیت‌های اصلی، مادری که دچار مشکل ذهنی و پسر بیش فعالش می‌شود، به رخ می‌کشد.

از برخی جهات، رابطه مرکزی به طور غیرمستقیم سابقه ای برای وحشت های آینده ایجاد می کند. حتی در Orphan: First Kill، رابطه بین شخصیت اصلی ایزابل فورمن و جولیا استایلز (که نقش مادر بیش از حد محافظ او را بازی می کند) به ماهیت پر تنش و شوم روایت اولیه می افزاید.

The Hole In The Ground (2019)

فیلم های شبیه به Orphan: First Kill

وقتی زنی شوهرش را ترک می‌کند و با پسرش به یک شهر دیگر و آرام نقل مکان می‌کند، از راز وحشتناکی مطلع می‌شود که ممکن است پسرش حتی پسر او نباشد!

The Hole In The Ground محدودیت‌های وحشت روان‌شناختی را با رمز و راز اصلی خود آزمایش می‌کند و جیمز کوین مارکی جوان می‌تواند نقش یک بچه فیلم ترسناک را بازی کند. حضور در صفحه نمایش و ساده لوحی ترسناک مارکی با بازی ایزابل فورمن در Orphan: First Kill قابل مقایسه است.

Little Evil (2017)

فیلم های شبیه به Orphan: First Kill

فیلم‌های ترسناک کلاسیک، به‌ویژه Omen و The Exorcist، بازیگران کودک خود را به عنوان برخی از ترسناک‌ترین بچه‌های ژانر ترسناک معرفی کردند. شیطان کوچولو یک کمدی ترسناک طنز است که یک پسر تسخیر شده زندگی را برای ناپدری جدیدش به جهنم تبدیل می کند.

با اشاره کافی به کلاسیک ها و لحظات طنز ، شیطان کوچک باید حتی برای طرفداران وحشت مدرن که بر مخالفان جوانی مانند استر در Orphan: First Kill تمرکز دارد، تماشا شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *