۰

معرفی شخصیت جان کنستانتین در دنیای دی سی

معرفی شخصیت جان کنستانتین در دنیای دی سی

جان کنستانتین

جان کنستانتین یک کارآگاه مخفی اهل لیورپول، انگلستان است. رفتار خشونت آمیز و ضداجتماعی اون ازش یک ضدقهرمان قدرتمند می سازه و اون برای انجام دادن هرکاری به هر قیمتی شناخته شده است.

جان کنستانتین در لیورپول، انگلستان به دنیا آمد. در طي آزمايش‌های دوران كودكیش با جادو، طلسمی رو انجام داد كه به اون آموزش داده شده بود كه از او يك جادوگر قدرتمند مي‌سازد. با این حال، به اون نگفتن که طلسم نیاز به قربانی دارد. در حین اجرای اون طلسم، خانه خانوادگیش آتیش گرفت و منجر به مرگ مادر و پدرش شد.

بعداً، کنستانتین و اولین عشقش ورونیکا دلاکروا یک گروه پانک با تم عرفانی رو با دوست خود گاس لستر تشکیل دادند. این سه به سبک ستاره‌های راک زندگی می‌کردند و تمرین جادو میکردند و به مرور زمان جدی‌تر شدند تا اینکه یک طلسم به طرز وحشتناکی اشتباه پیش رفت و باعث شد دلاکروا به آرامی بمیره. کنستانتین نتوانست آن را متوقف کند و گروه هم از هم پاشید. در نتیجه این حادثه، کنستانتین مصمم شد که رو مهارت هاش به عنوان یک جادوگر تمرکز کنه

جان کنستانتین

بعد از به هم پاشیدن گروه راک ، خودش هر چقدر میتونست از سحر و جادو در اروپا یاد گرفت و بعد به نیویورک سفر کرد برای یادگیری زیر نظر یکی از بزرگترین جادوگران جهان – نیک نکرو، که خودش زیر نظر جیوانی زاتارا و بارون وینترز بزرگ درس خوانده بود . نامزد نیک در آن زمان، زاتانا، دختر زاتارا بود که خودش یک جادوگر قدرتمند بود. هنگامی که جان برای اولین بار به او نگاه کرد، او نیز عاشق شد.

او به خاطر بدبینی همیشگیش، حیله‌گری بی رحمانه، و سیگار کشیدن دائمی، نیش و کنایه زدن به افراد شناخته میشه ، اما بااین حال اون یک انسان دوست پرشوره که تمام تلاشش رو برای انجام دادن کارهای خوب میکنه.
درباره قدرت‌های این شخصیت باید بگم که در مرور زمان اون قدرت‌های مختلف و زیادی داشته و من فقط چند نمونه از قدرتاش رو میگم:
دانش گسترده در مورد جادو
جادوگر ماهر و باتجربه (به عنوان مثال دورجنبی، طالع‌بینی، کنترل آتش، فرافکنی توهم، انتقال از راه دور و کنترل زمان و غیره)
هوش بسیار بالا
تاکتیکیست و دستکاری‌کننده ماهر
استاد کلاهبرداری و کارآگاه ماهر
رزمنده خبره تن به تن

 

 
 
  • بررای خواندن مقالات بیشتر از دنیای دی سی به این صفحه مراجعه کنید

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *