۰

بهترین بازی های شبیه Saints Row که باید تجربه کنید

بازی های شبیه Saints Row

بازی های شبیه Saints Row

این سری به عنوان یکی از معدود فرنچایزهای موفق بازی های جنایی جهان باز، در ابتدا با بازی هایی مانند Grand Theft Auto مقایسه شد تا اینکه سرانجام هویت خود را پیدا کرد و محبوب شد ؛ در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ تا از بهترین بازی های شبیه Saints Row بپردازیم و هر کدام را کوتاه بررسی کنیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Watch Dogs: Legion

بازی های شبیه Saints Row

پلتفرم : Windows, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One

اگر از زندگی کردن وحشیانه ترین رویاهای جنایی خود در حین کاوش در جهانی باز و پویا لذت می برید، مجموعه Watch Dogs برای شما مناسب است.

هر قسمت آن مملو از فناوری‌ها و ابزارهای مدرن و محیط‌های سندباکس است که تازه‌ترین آن‌ها از جمله Watch Dogs: Legion هستند.

این بازی در لندن امروزی اتفاق می‌افتد و شما را در نقش کسی قرار می دهد که تیمی از هکرها، مزدوران، مجرمان و افراد معمولی را برای کمک به سرنگونی یک ارتش خصوصی فاسد استخدام می‌کنید.

حتی اگر بر استفاده از ابزارهای هک برای غلبه بر چالش ها تاکید شود، در نهایت به بازیکن بستگی دارد که تصمیم بگیرد آیا می خواهد از اسلحه استفاده کند یا خیر.

Destroy All Humans!

بازی های شبیه Saints Row

پلتفرم : Windows, PS4, Xbox One, Switch

بازی‌های Saints Row هم از نظر گیم‌پلی و هم در داستان اغلب پوچ هستند و بسیاری از ماموریت‌ها شما را در موقعیت‌های عجیبی قرار می‌دهند که انتظار ندارید در یک بازی ویدیویی قرار داشته باشد.

Destroy All Humans یکی دیگر از مجموعه‌های بازی است که رویکردی نسبتاً عجیب به نگارش و گیم‌پلی خود دارد و در عین حال داستانی پوچ درباره تسخیر بیگانگان جهان را روایت می‌کند.

در این بازی، شما در نقش کریپتو، یک سرباز بیگانه بازی می‌کنید که مأمور شده است به سیاره زمین نفوذ کند و DNA را از ساکنان آن به هر وسیله‌ای که لازم باشد جمع‌آوری کند.

تلاش Crypto باعث می‌شود که او با انواع هیجینک‌ها از دزدی گاو، تغییر چهره به عنوان مقامات محلی و تسطیح کل شهرها با استفاده از فناوری پیشرفته بیگانه روبرو شود.

Just Die Already

بازی های شبیه Saints Row

پلتفرم : Windows, PS4, Xbox One, Switch

حقیقت این است که بیشتر بازی‌های AAA این روزها خودشان را خیلی جدی می‌گیرند و پیدا کردن بازی‌هایی مانند Saints Row را به‌طور عجیبی نادر می‌سازند.

خوشبختانه، توسعه‌دهندگان مستقل همیشه مایلند که مرزها را پشت سر بگذارند و ایده‌های جدیدی را امتحان کنند که ممکن است برای یک استودیوی بزرگ‌تر بسیار خطرناک باشد.

این مورد در مورد Just Die Already صادق است، یک بازی از طراحان بازی Goat Simulator که شما را به عنوان یک پیرمرد عصبانی که از دوران بازنشستگی خارج شده است، نشان می دهد.

با داشتن شهر در دستان شما، تشویق می‌شوید در حین انجام چالش‌های خطرناک و ایجاد ویرانی برای عموم، بیرون بروید و کاوش کنید.

Borderlands 3

بازی های شبیه Saints Row

پلتفرم : Windows, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Mac

اگر به‌دنبال بازی‌های co-op مانند Saints Row هستید، Borderlands 3 یک گزینه عالی است که هم به صورت آنلاین و هم از حالت چند نفره لوکال پشتیبانی می‌کند.

این بازی که به عنوان آخرین ورودی در RPG شوتر – لوتر ارائه می‌شود، شما را به سرزمین بایر پاندورا، خانه انبوهی از افراد بد عجیب و غریب و کاریزماتیک بازمی‌گرداند.

مانند Saints Row، بازی‌های Borderlands همه در مورد استفاده از سلاح‌ها، مهارت‌ها و توانایی‌های خلاقانه و منحصربه‌فرد برای از بین بردن افراد بد و ایجاد ضرب و جرح هستند.

علاوه بر این، هر دو فرنچایز به خاطر داستان سرایی کمدی خود شناخته شده اند.

The Outer Worlds

بازی های شبیه Saints Row

پلتفرم : Windows, PS4, Xbox One, Switch

The Outer Worlds یکی دیگر از بازی های RPG اکشن است که شما را با شخصیت‌های خنده‌داری که از بیان نظر خود نمی‌ترسند روبرو می کند.

در آن، شما نقش یک قهرمان را بر عهده می گیرید که وظیفه دارد سرنوشت یک مستعمره فضایی گرسنه را که شامل هشت سیاره در آستانه فروپاشی است، تعیین کند.

همانطور که در منظومه شمسی متنوع بازی پیش می‌روید، با زمین‌ها، شخصیت‌ها و چالش‌های منحصربه‌فرد و عجیبی روبرو می‌شوید که می‌توان به روش‌های مختلف با آنها مقابله کرد.

با توجه به ماهیت جهان باز بازی های RPG، این بازی به شما اجازه می دهد تا از طریق انتخاب های غیرمنتظره دیالوگ و خشونت بی دلیل، هر کاری که می خواهید انجام دهید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *