۰

معرفی بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی ۲۰۲۲

بازی های شبیه ساز رانندگی ۲۰۲۲

بازی های شبیه ساز رانندگی 2022

در حالی که هیچ کمبودی در بازی‌های رانندگی و مسابقه‌ای روی رایانه شخصی و کنسول وجود ندارد، اکثر آنها دارای مکانیک رانندگی سریع و آرکید با سیستم‌های فیزیک ساده هستند.

برای طرفداران شبیه ساز رانندگی، باید موارد بیشتری در روند بازی اتفاق بیفتد، مانند فیزیک دقیق خودرو، جاده‌ها و زمین‌های واقعی، و شرایط آب و هوایی پویا که روی هندلینگ و دید تأثیر می‌گذارند.

در ایم مقاله قصد داریم تا به معرفی بعضی از بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی ۲۰۲۲ بپردازیم.

Dirt Rally 2.0

بازی های شبیه ساز رانندگی 2022

یکی از محبوب ترین بازی ها در جامعه شبیه ساز رانندگی بازی Dirt Rally 2.0 است که تلاش می کند هنر چالش برانگیز و ماهرانه رالی واقعی را تکرار کند.

تا این مرحله، بازی دارای مجموعه‌ای از وسایل نقلیه آفرود با کارایی بالا است که باید با حفظ سرعت مناسب برای هر بخش از مسیر، از طریق زمین‌های ناهموار آن را هدایت کنید.

Dirt Rally 2.0 واقعاً احساس تلاش برای پیمایش در محیط‌های خشن با ماشین‌های سریع را به وجود می‌آورد، به طوری که احتمالاً قبل از تسلط بر یک نقشه خاص، دچار تصادف شدید.

این یک انتخاب عالی برای طرفداران باتجربه بازی های شبیه ساز رانندگی است که از اکثر هدست ها و فرمان های VR پشتیبانی می کنند.

Forza Motorsport 7

بازی های شبیه ساز رانندگی 2022

اگر می‌خواهید یک شبیه ساز با بخشندگی بیشتری داشته باشید که شما را به خاطر اشتباهات کوچک جریمه نمی‌کند، پس به دنبال چیزی بیشتر از Forza Motorsport 7 نباشید.

مانند بسیاری از بازی‌های این سبک، این بازی به شما امکان می‌دهد تنظیمات سختی را مطابق با سطح مهارت خود تنظیم کنید، با گزینه‌هایی از «Super Easy» تا «Veteran» که کمک‌های مختلف رانندگی را اضافه یا حذف می‌کنند.

با این اوصاف، این گیم به آسانی بازی کردن یک مسابقه آرکید معمولی نیست، زیرا هر ماشینی آمار عملکرد متفاوتی دارد و مسیرها بر اساس جاده‌های واقعی مدل‌سازی می‌شوند.

علاوه بر این، بیش از ۷۰۰ ماشین، جلوه های آب و هوای پویا، بخش چند نفره آنلاین و پشتیبانی از فرمان دارد.

F1 2021

بازی های شبیه ساز رانندگی 2022

از سوی دیگر، اگر می‌خواهید یک شبیه ساز مسابقه‌ای همه جانبه با مکانیک رانندگی دقیق، هوش مصنوعی پاسخگو و مدل‌سازی دقیق آسیب‌ها داشته باشید، F1 2021 بهترین گزینه است.

توسعه‌دهنده Codemasters در چند سال اخیر تا حدودی موفق بوده است و نسخه ۲۰۲۱ F1 با اختلاف چشمگیرترین نسخه تا به امروز است.

در حالی که بازی برای طرفداران فعلی مسابقات F1 طراحی شده است، هنوز چیزهای زیادی برای کاوش برای علاقه مندان به شبیه ساز با مزیت رقابتی وجود دارد.

F1 2021 دارای حالت جدید Career دو نفره، گزینه‌های گسترده برای مسابقات معمولی، چالش‌های جدید Quick Practice برای مهارت‌های اساسی رانندگی، و پشتیبانی از اکثر فرمان ها است.

Euro Truck Simulator 2

بازی های شبیه ساز رانندگی 2022

یکی دیگر از شبیه ساز های رانندگی برای نقش‌آفرینی به‌عنوان راننده کامیون، Euro Truck Simulator 2 است که شما را در راه‌اندازی کسب‌وکار تحویل بار خود قرار می دهد.

شما با خرید کامیون خود و رانندگی آن در یک نقشه گسترده که ۷۱ شهر در ۱۲ کشور مختلف اروپایی را در بر می گیرد، شروع می کنید.

همانطور که کسب و کار شما شکوفا می شود و گسترش می یابد، می توانید یک گاراژ برای نگهداری کامیون های متعدد بخرید و حتی کارمندانی را برای تکمیل کارهایی که وقت ندارید استخدام کنید.

بهترین راه برای انجام این بازی به صورت اول شخص با تنظیم فرمان و پدال است که به شما این امکان را می دهد تا به طور کامل در جاده باز و شگفتی های فراوان آن غوطه ور شوید.

Bus Simulator 21

بازی های شبیه ساز رانندگی 2022

توصیه نهایی ما و احتمالاً جذاب ترین شبیه ساز رانندگی در این لیست Bus Simulator 21 است.

مجموعه Bus Simulator تماماً در مورد ایفای نقش یک راننده اتوبوس است که به مسیرهای مختلف در شهرهای وسیع و آزادانه اختصاص داده شده است، جایی که شما باید مسافران را در مقصد خود سوار و پیاده کنید.

Bus Simulator 21 با گسترش تعداد ناوگان در اختیار شما، از جمله اتوبوس‌های جدید دارای مجوز رسمی از برندهایی مانند Volvo، Mercedes-Bens، Setra و Blue Bird، فرمول اصلی را تکرار می‌کند.

علاوه بر این، تنوع محیطی بیشتر، سیستم‌های هوش مصنوعی ترافیک و عابر پیاده اصلاح‌شده، گرافیک بهتر و چرخه روز-شب پویا برای تجربه کلی تجربه‌ای همه‌جانبه‌تر از شبیه ساز رانندگی دارد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *