۰

راهنمای دسترسی به بتا بازی Call of Duty Modern Warfare 2

دسترسی به بتا بازی Call of Duty Modern Warfare 2

راهنمای دسترسی به بتا بازی Call of Duty Modern Warfare 2

بتا بازی Call of Duty Modern Warfare 2

بازی Call of Duty Modern Warfare 2 با یک کمپین کاملا جدید و حالت چند نفره در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ برای PS5، PS4، Xbox Series X|S، Xbox One و PC عرضه می‌شود. اما، لازم نیست برای اجرای بازی تا زمان انتشار منتظر بمانید، زیرا تا قبل از آن یک Open Beta جدید دریافت می‌کند.

نسخه بتا باز در چند مرحله ارائه می‌شود، با دسترسی زودهنگام برای کسانی که پیش‌سفارش کرده اند، و حتی دسترسی زودتر برای کسانی که در PS5 و PS4 هستند. ما تمام جزئیاتی را که درباره نسخه بتای آینده Modern Warfare 2 نیاز دارید، از جمله نحوه دسترسی به آن، در این مقاله آورده ایم.

راهنمای دسترسی به بتا بازی Call of Duty Modern Warfare 2

تاریخ انتشار نسخه بتا بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 رسما اعلام شد. اولین دوره بتای از ۱۸ تا ۲۰ سپتامبر اجرا می شود و فقط برای دارندگان PS5 و PS4 باز است. شما حتی برای شرکت به PlayStation Plus نیاز ندارید. بازیکنانی که بازی را پیش‌سفارش کرده‌اند یا کد بتا دارند، می‌توانند در «دسترسی زودهنگام» به نسخه بتا از ۱۶ سپتامبر شرکت کنند. و اگر بازی را روی پلتفرم دیگری پیش‌سفارش کرده‌اید، همچنان می‌توانید در دوره دسترسی اولیه در پلی‌استیشن شرکت کنید، زیرا دسترسی شما به حساب Activision گره خورده است و به پلتفرم کاری ندارد.

دومین دوره بتای باز از ۲۴ تا ۲۶ سپتامبر اجرا می شود و بر روی همه پلتفرم ها در دسترس خواهد بود و شامل کراس پلی نیز می شود. هرکسی که Modern Warfare 2 را پیش‌سفارش کرده باشد، می‌تواند در «دسترسی زودهنگام» به نسخه بتا که از ۲۲ سپتامبر آغاز می‌شود، شرکت کند. Xbox Live Gold برای شرکت بازیکنان Xbox مورد نیاز است.

کسانی که بر روی PS5 و PS4 پیش‌سفارش می‌کنند، اولین دسترسی به نسخه بتا Modern Warfare 2 را دریافت می‌کنند و همانطور که در بالا توضیح داده شد، یک هفته زودتر آن را دریافت خواهند کرد. این مرحله دسترسی اولیه پلی‌استیشن بتا خواهد بود (کدهای دسترسی قبل از انتشار ارسال یا ارائه می‌شوند).

مرحله بعدی دسترسی زودهنگام به رایانه‌های شخصی Xbox + Battle.net (برای کسانی که پیش‌سفارش کرده‌اند) و مرحله بتای باز پلی‌استیشن خواهد بود. پس از چند روز، احتمالاً Open Beta رایگان برای همه کنسول‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت و به همه اجازه می‌دهد بدون توجه به وضعیت کنسول یا پیش‌سفارش، بازی را امتحان کنند.

جدیدترین آموزش بازی ها را در کنترل امجی مطالعه کنید

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *