۰

کاراکتر غول والتون گوگین سریال Fallout به یک دلیل به اندازه بازی ها وحشتناک نبود

در حالی که طرفداران بازی Fallout با اشتیاق به تماشای اقتباس بازی مورد علاقه خود از پناهگاه بیرون آمدند، برخی به انحرافاتی از منبع اصلی اشاره کردند. اما همانطور که امی وستکوت، طراح لباس به Polygon گفت، دلیل خاصی برای برخی از آنها وجود داشت. بارزترین مورد، ظاهر شخصیت والتون گوگینز، کوپر هاوارد، بود که پس از تبدیل شدن آمریکا به یک ویرانه توسط بمب های هسته ای، به یک ghoul باهوش تبدیل می شود. برخلاف بسیاری از همتایان او در بازی، کوپ انسانیت خود را حفظ می کند و ظاهر زامبی مانندی که طرفداران بازی به آن عادت کرده اند را ندارد.

وستکوت گفت: “فکر می کنم تنها دلیلی که ظاهر او را کمتر منزجر کننده نشان دادند این بود که او هنوز عقلش را داشت. غول‌هایی که واقعاً خیلی منزجر کننده به نظر می‌رسند، در واقع عقل خود را از دست داده‌اند. بنابراین فکر می‌کنم برای اینکه والتون را به عنوان یک شخصیت محوری نگه داریم ضروری بود که او را در مرحله‌ای از غول شدن نشان دهیم که کاملاً از بین نرفته است.

کاراکتر غول والتون گوگین سریال Fallout

در دنیای Fallout، انسانیت در مرکز داستان قرار دارد، موضوعی که وستکوت هنگام طراحی مفهوم شخصیت غول با بازی والتون گوگینز به شدت به آن آگاه بود. به محض خروج لوسی (با بازی الا پورل) از پناهگاه، خوش بینی او به سرعت با واقعیت روبرو می شود. دنیا آنطور که او فکر می کرد نیست و غول بعدا او را به یاد این موضوع می اندازد. سرزمین بایر همه چیز را از کسانی که هنوز زنده هستند می گیرد. با این حال، کوپ هنوز بقایایی از شخصیت قبلی خود را دارد و این همان چیزی است که در قلب شخصیت قرار دارد. وستکوت می‌خواست مطمئن شود که بینندگان حتی در پایان دنیا بتوانند با او همدردی کنند. این موضوع از گوگینز نیز پنهان نبود، او به سرعت موافقت کرد که شخصیتش جذاب باقی بماند.

غول در «Fallout» هنوز یک انسان است

گرچه کوپ با زباله های رادیواکتیو پرتوزده شده، اما او همچنان یک انسان است. او انگیزه های انسانی دارد، که در قسمت پایانی فالوت آنها را بیان می کند. انگیزه ای برای پیدا کردن خانواده اش. دلیلی وجود دارد که جاناتان نولان، خالق فالوت، گوگینز را انتخاب کرده است و به همین دلیل مهم بود که بخشی از صورت او را در حین بازیگری نشان دهد. گوگینز برای هر نقشی که استخدام می شود، تمام تلاش خود را می کند.

کاراکتر غول والتون گوگین سریال Fallout

در نهایت، نولان تصمیم گرفت که دیدن چشم‌های گوگینز مهم‌ترین است، زیرا آن‌ها پنجره‌ای به روح هستند. ممکن است غول از ابتدا سرد به نظر برسد، اما به این دلیل است که او از یک جایگاه کاملاً انسانی واکنش نشان می دهد. دیدن ابراز احساسات کوپ تنها راهی است که تراژدی شخصیت او را منتقل می کند و به گفته همه، گوگینز بیش از حد موفق بوده است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *