۱

راهنمای پیدا کردن بمب رقص در فورتنایت ۲۰۲۲

راهنمای پیدا کردن بمب رقص در فورتنایت

راهنمای پیدا کردن بمب رقص در فورتنایت

اگر شما هم به دنبال راهنمای پیدا کردن بمب رقص در فورتنایت هستید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. این‌ها سلاح‌هایی شبیه به نارنجک هستند، اما سلاح‌هایی هستند که مردم را به رقص غیرقابل کنترل و نه انفجار وادار می‌کنند. هیچ آسیبی به بازیکنان وارد نمی کند ، اما رقص اجباری بازیکن را از انجام هر کاری تا پایان رقص محروم می کند.

راهنمای پیدا کردن بمب رقص در فورتنایت

تا آنجا که می دانیم مکان های بمب رقص فورتنایت فقط در چست ها یافت می شود. هیچ الگوی خاصی فراتر از این وجود ندارد. از نظر فنی می توانید آنها را در هر جایی پیدا کنید اما به ندرت پیدا می شوند. بنابراین بهترین کار این است که تا جایی که ممکن است صندوق های زیادی را باز کنید تا زمانی که یک Boogie Bomb را پیدا کنید. اگر در حال مبارزه هستید، فقط پیدا کردن صندوق ها را در اولویت قرار دهید تا زمانی که خوش شانس باشید.

راهنمای پیدا کردن بمب رقص در فورتنایت

برای وادار کردن حریفان به رقصیدن با Boogie Bombs در فرتنایت، باید بمب را مانند یک نارنجک پرتاب کنید، و حریفان در فاصله کوتاهی از انفجار – تقریباً پنج متر – مجبور می شوند به مدت پنج ثانیه به طور غیرقابل کنترلی برقصند.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که تأثیر Boogie Bomb روی یاران خودتان نیز کار می کند، به این معنی که اگر هم تیمی های شما در منطقه انفجار گیر بیفتند مجبور به رقصیدن می شوند.

برای مطالعه آخرین آموزش های فورتنایت در کنترل امجی به دسته بندی آن سر بزنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. بسیار کاربردی و تخصصی 😂😂