۰

گیفت کارت استیم: هدیه‌ای جذاب برای گیمرها

گیفت کارت استیم، یک کارت هدیه مجازی است که می‌توانید از آن برای شارژ حساب کاربری خود در پلتفرم استیم استفاده کنید. با استفاده از گیفت کارت استیم، می‌توانید بازی‌ها، نرم‌افزارها و محتوای درون‌برنامه‌ای دلخواه خود مثل دی ال سی ها و کوین بازی ها را خریداری کنید. گیفت کارت‌های استیم در مبالغ مختلف و برای ریجن های مختلف جهان عرضه می‌شوند.

استیم

همانطور که اشاره شد، گیفت کارت استیم مزایای زیادی برای گیمرها به همراه دارد. در ادامه این مطلب، به بررسی بیشتر این مزایا و نکات مهم دیگری در رابطه با گیفت کارت استیم خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از گیفت کارت استیم

  • قابلیت هدیه دادن: گیفت کارت استیم، هدیه‌ای ایده‌آل برای گیمرها است. می‌توانید با هدیه دادن گیفت کارت استیم به دوستان و خانواده خود، آن‌ها را به دنیای جذاب بازی‌های استیم دعوت کنید.
  • پرداخت آسان و رفع تحریم ها: با استفاده از گیفت کارت استیم، می‌توانید بدون نیاز به داشتن کارت اعتباری یا حساب بانکی، همه ی خریدهای خود را در استیم انجام دهید.
  • دسترسی به محتوای متنوع: با استفاده از گیفت کارت استیم، می‌توانید به میلیون‌ها بازی، نرم‌افزار و محتوای درون‌برنامه‌ای در استیم دسترسی داشته باشید.

نحوه خرید گیفت کارت استیم

گیفت کارت‌های استیم را می‌توانید از طریق فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی مختلف در سراسر جهان خریداری کنید. همچنین می‌توانید گیفت کارت استیم را به صورت مستقیم از وب‌سایت استیم خریداری کنید. البته دو مورد که قابل ذکر است اینکه در ایران خرید گیفت کارت به صورت فیزیکی به دلیل افزایش قیمت منطقی نیست و همچنین برای خرید گیفت کارت به صورت مستقیم از استیم نیاز به کارت بانکی بین المللی است که این مورد هم به دلیل کارمزد بالا پیش نهاد نمی شود. پس تنها راه مناسب استفاده از فروشگاه های آنلاین مثل Ezping.ir است.

گیفت کارت استیم

نحوه استفاده از گیفت کارت استیم

برای استفاده از گیفت کارت استیم، ابتدا باید کد گیفت کارت را در حساب کاربری خود در استیم فعال کنید. برای فعال کردن کد گیفت کارت، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. با استفاده از آی پی ریجن اکانت خود به وب‌سایت استیم مراجعه کرده و وارد اکانت شوید.
  2. در منوی بالا، روی اسم اکانت خود سپس روی گزینه “Account details” کلیک کنید.
  3. روی گزینه Add funds to your Steam Wallet که اولین دکمه در صفحه است کلیک کنید.
  4. در لیست سمت راست روی گزینه “Redeem a Steam Gift Card or Wallet Code” کلیک کرده و کد گیفت کارت خود را وارد کنید.
  5. روی دکمه “Continue” کلیک کنید.
  6. در صورتی که برای اولین بار قصد شارژ اکانت استیم خود را دارید از شما آدرس درخواست می شود. میتوانید فرم را با هر متنی تکمیل کنید اما پیشنهاد می شود از آدرس های فیک موجود در اینترنت یا آدرس های واقعی گوگل مپ استفاده کنید و همچنین کشور یا ایالت هایی که از کاربران مالیات دریافت میکنند را انتخاب نکنید.

فعال سازی گیفت کارت استیم

پس از فعال کردن کد گیفت کارت، مبلغ آن به حساب کاربری شما در استیم اضافه خواهد شد و می‌توانید از این مبلغ برای خرید بازی‌ها، نرم‌افزارها و محتوای درون‌برنامه‌ای دلخواه خود استفاده کنید.

صرفه‌جویی در هزینه با گیفت کارت‌ ریجن های مختلف

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، گیفت کارت‌های استیم برای مناطق مختلف جهان با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند.بازی های در برخی از مناطق مانند اوکراین، هند و ترکیه، به دلیل نرخ ارز پایین‌تر، قیمت ارزان‌تری دارند. با تغییر ریجن استیم خود و خرید گیفت کارت این مناطق، می‌توانید از تخفیف‌های قابل توجهی بهره‌مند شوید.

گیفت کارت استیم اوکراین

بازی های استیم اوکراین، در مقایسه با بازی ها در سایر مناطق، قیمت ارزان‌تری دارند. به همین دلیل، بسیاری از گیمرها با ساخت اکانت اوکراین یا تغییر ریجن استیم به اوکراین و استفاده از گیفت کارت‌های این ریجن، خرید بازی‌ها و محتوای درون‌برنامه‌ای را انجام می دهند.

گیفت کارت استیم هند

گیفت کارت‌های استیم هند، مانند گیفت کارت‌های اوکراین، از قیمت ارزان‌تری نسبت به گیفت کارت‌های سایر مناطق برخوردار هستند.

گیفت کارت استیم ترکیه

گیفت کارت‌های استیم ترکیه، به دلیل قیمت مناسب و تنوع در مبالغ، از محبوبیت بالایی در بین گیمرها برخوردار هستند. البته از نوامبر ۲۰۲۳ که واحد پول این کشور در استیم از لیر به دلار تغییر کرد با مقداری افزایش قیمت مواجه شدیم به طوری که قبل از این تغییر قیمت بازی ها در ریجن ترکیه و آرژانتین بهترین قیمت ها را داشتند اما در حال حاضر بعد از اوکراین، هند و قزاقستان قرار دارند.

نکته: برای استفاده از گیفت کارت‌ ریجن های مختلف، باید حساب کاربری خود را در استیم به منطقه مورد نظر تغییر دهید.

سایر گیفت کارت‌های استیم

علاوه بر گیفت کارت‌های اوکراین، هند و ترکیه، گیفت کارت‌های استیم برای مناطق مختلف جهان، مانند آمریکا، اروپا، روسیه و چین نیز عرضه می‌شوند.

انتخاب گیفت کارت مناسب

هنگام انتخاب گیفت کارت استیم، باید به موارد زیر توجه کنید:

  • ریجن یا منطقه : گیفت کارت استیم را برای منطقه‌ای انتخاب کنید که با حساب کاربری شما در استیم مطابقت داشته باشد.
  • مبلغ: گیفت کارت را با مبلغ مناسب با نیاز خود انتخاب کنید.
  • قیمت: قیمت گیفت کارت را در فروشگاه‌های مختلف مقایسه کنید و از معتبر بودن فروشگاه اطمینان حاصل کنید.

امنیت گیفت کارت استیم

یکی از دغدغه‌های مهم گیمرها هنگام خرید درون‌برنامه‌ای، نداشتن کارت بانکی بین المللی است. با استفاده از گیفت کارت استیم، دیگر نیازی به کارت بانکی نخواهید داشت. به این ترتیب، خرید های دلاری شما بسیار آسان خواهد شد.

روش‌های تشخیص گیفت کارت استیم معتبر

متأسفانه، در دنیای مجازی، افراد سودجو اقدام به فروش گیفت کارت‌های تقلبی می‌کنند. برای اینکه در دام این افراد گرفتار نشوید، هنگام خرید گیفت کارت استیم به نکات زیر توجه کنید:

  • از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید: گیفت کارت استیم را تنها از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. فروشگاه‌های معتبر، معمولاً دارای نماد اعتماد الکترونیکی یا جواز کسب هستند.
  • قیمت گیفت کارت را مقایسه کنید: قیمت گیفت کارت‌های استیم در فروشگاه‌های مختلف ممکن است کمی با هم تفاوت داشته باشد. با این حال، مراقب قیمت‌های به‌شدت پایین باشید. قیمت‌های غیرمعقولانه، می‌تواند نشان دهنده تقلبی بودن گیفت کارت باشد.
  • زمان فعال سازی : از پشتیبانی فروشگاه مورد نظر در مورد مدت زمانی که میتوانید کد گیفت کارت را خریداری اما استفاده نکنید سوال کنید. اگر الزام به فعال کردن کد ها به سرعت بعد از خرید بود این نشانه غیر قانونی بودن گیفت کارت است. پس زمان حداقل چند روزه برای نگه داشتن گیفت کارت منطقی است.

با رعایت این نکات ساده، می‌توانید از خرید گیفت کارت استیم معتبر اطمینان حاصل کنید.

هدیه‌ای ایده‌آل برای مناسبت‌های مختلف

گیفت کارت استیم، هدیه‌ای ایده‌آل برای مناسبت‌های مختلف مانند تولد، عید نوروز، روز مرد یا روز دانشجو است. با هدیه دادن گیفت کارت استیم، به طرفداران بازی‌های کامپیوتری نشان می‌دهید که به علایق آن‌ها اهمیت می‌دهید.

جمع‌بندی نهایی

گیفت کارت استیم، روشی آسان، امن و مقرون‌به‌صرفه برای خرید بازی‌ها، نرم‌افزارها و محتوای درون‌برنامه‌ای در پلتفرم استیم است. با توجه به مزایای متعدد گیفت کارت استیم، این کارت هدیه می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای گیمرها و طرفداران بازی‌های کامپیوتری باشد.

برای داشتن تجربه‌ای لذت‌بخش در خرید با گیفت کارت استیم، حتماً به نکات ذکر شده در این مطلب توجه کنید. با انتخاب فروشگاه معتبر، مقایسه قیمت‌ها و سوال در مورد محدودیت زمان فعال سازی، می‌توانید از خریدی مطمئن و به‌صرفه لذت ببرید.

رپورتاژ آگهی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *