۰

بهترین نقاط فرود فورتنایت در چپتر ۳ فصل ۳

بهترین نقاط فرود فورتنایت در چپتر ۳ فصل ۳

بهترین نقاط فرود فورتنایت در چپتر 3 فصل 3

نقشه جدید به معنای مجموعه جدیدی از نقاط فرود فورتنایت در چپتر ۳ فصل ۳ یا حداقل برخی تجربیات جدید برای موارد دلخواه قدیمی شما است. Reality Tree چیزی بیش از افزودن یک روش جدید مفید برای شروع بازی با تجهیزات و لوت های خوب است. تقریباً یک سوم نقشه تغییر کرده است و اکنون ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین نقاط فرود فورتنایت در چپتر ۳ فصل ۳ بپردازیم و آنها را بررسی کنیم؛ با کنترل امجی همراه باشید.

همچنین شما می توانید با وارد شدن به صفحات تگ فورتنایت یا Fortnite در سایت کنترل امجی از آخرین آموزش ها ( انواع تنظیمات بازی و راهنمای کامل چالش های هفتگی و اصلی ) و همچنین آخرین اخبار این بازی خبردار بشوید.

 

Chonker’s Speedway

بهترین نقاط فرود فورتنایت در چپتر 3 فصل 3

درست مانند چپتر ۳، فصل ۲، مکان Chonker’s Speedway هنوز یکی از بهترین نقاط فرود در فصل جدید است. پیست مسابقه و ساختمان های اطراف محل لوت فراوان است. بسیاری از آیتم های آن‌ها، به استثنای بعضی، نسبتاً common هستند، اما بر خلاف برخی از مکان‌های دورافتاده‌تر روی نقشه، می‌توان به راحتی جیب‌های خود را پر کرد. دسترسی به خودروها و توانایی دور شدن از دشمنان نیز یکی از خوبی های این مکان است.

نکته منفی این است که Chonker’s Speedway در فصل ۳ محبوب‌تر از حد معمول به نظر می‌رسد، به این معنی که احتمال دارد در اوایل کار با مشکل مواجه شوید. گاراژها و رستوران‌های اطراف مکان‌های زیادی برای پنهان شدن در اختیار شما قرار می‌دهند، اما این مکان همچنان یکی از خطرناک‌ترین مکان‌ها برای فرود یا لند کردن است. اگر نمی‌خواهید ریسک کنید، فقط به سمت شمال جاده اصلی بروید و برای جستجوی لوت به سمت جنوب حرکت کنید. شما از این طریق نیز از مزیت ارتفاعات برخوردارید و اگر اوضاع خراب شد، می‌توانید به سادگی یک عقب‌نشینی عجولانه به سمت Condo Canyon یا Sanctuary انجام دهید.

Reality Falls

بهترین نقاط فرود فورتنایت در چپتر 3 فصل 3

با شروع چپتر ۳، فصل ۳، به نظر می رسد Reality Falls جذابیت خود را برای بازیکنان Fortnite از دست می دهد. هنوز هم می‌توانید و باید Reality Seeds را برای برنامه‌ریزی از قبل برای بازی های آینده دریافت کنید، اما به نظر می‌رسد که اکثر بازیکنان اکنون در جای دیگری فرود می آیند؛ این چیز خوبی است، زیرا Reality Falls تقریباً به خودی خود یک اکوسیستم است، با ده‌ها مکان برای جستجوی لوت و دور بودن از باقی بازیکنان دیگر.

خود درخت واقعیت و غار پشت آن، همراه با انبوهی از قارچ‌های شیلدی وجود دارد که وقتی روی آن‌ها می‌پرید، به تدریج شیلد شما را بالا می‌برند.

Rave Cave

بهترین نقاط فرود فورتنایت در چپتر 3 فصل 3

بهترین نقاط فرود فورتنایت

Rave Cave نزدیک به ۶۰ انبار و صندوقچه برای پیدا کردن و لوت کردن دارد، بنابراین اگر می‌خواهید بیشترین لوت ممکن را همراه خود داشته باشید، اینجا باید اولین مکان فرود شما باشد. مقدار لوت  زیادبه این معنی است که احتمال بیشتری وجود دارد که با بازیکنان دیگر روبرو شوید، اما بین Ballers و مخفیگاه های طبیعی خود غار، باید بتوانید یا ایمن بمانید یا به راحتی از آنجا خارج شوید. طرف دیگر این است که همه این لوت ها، Rave Cave را به مکان خوبی برای فرود بازیکنان دیگری که ایده مشابهی دارند تبدیل می کند. اگر زودتر از دیگران فرود آمدید سریعا یک سلاح بردارید و آماده مبارزه بشوید.

جنوب Sanctuary

شلوغی های اطراف Sanctuary بسیار خالی هستند، در اینجا می توانید چند مکان لوت محدود برای خود پیدا کنید، اما اگر می‌خواهید کمی اکتشاف انجام دهید، ماموریت‌های اولیه را کامل کنید یا فقط به ماهیگیری بروید، اینجا یک مکان عالی برای شروع است. شما به اندازه کافی به سه جزیره در شرق Sanctuary نزدیک هستید که می توانید مقداری لوت خوب گیر بیاورید، اما به اندازه کافی از همه بازیکنان دیگر دور هستید. اگر اولین دایره طوفان دورتر از Sanctuary باشد، تقریباً می توانید شرط ببندید که هیچ کس دیگری برای مدتی شما را آزار نخواهد داد.

شرق Daily Bugle

یکی دیگر از مناطق خوب، تقاطع بین دیلی باگل و ساحل است. این نقطه معمولاً نسبتاً ساکت است، اما در صورت نیاز به لوت کردن، به چندین NPC و معبد نیز دسترسی خواهید داشت. خود جاده از میان دره‌ای کم‌عمق می گذرد و دوری از حریفان را آسان‌تر می‌کند. خود دیلی باگل، با لوت فراوانش، هنوز یک مکان پرطرفدار است، بنابراین می توانید به این مکان هم سر بزنید.

جنوب Tilted Towers

جنوب Tilted Towers ممکن است انتخابی غیرعادی به نظر برسد، اما چندین مزیت دارد. مطلقاً هیچ چیز در آنجا وجود ندارد ؛ هیچ NPC، هیچ ساختمانی، هیچ چیز. در حالی که دیگران برای لوت کردن برج ها یا کشف آبشار واقعیت می روند، شما می توانید با خیال راحت تپه ها و دشت ها را کاوش کنید. از آنجایی که این منطقه تقریباً در مرکز نقشه قرار دارد، به این معنی است که به راحتی می توانید به مناطق متمدن تر بروید تا در صورت نیاز لوت های خود را تکمیل کنید.

هرجایی که Reality Sapling خود را کاشته اید

بهترین نقاط فرود فورتنایت در چپتر 3 فصل 3

هر جا که Reality Sapling شما باشد، شما نیز باید همانجا باشید، صرف نظر از اینکه آیا هنوز آماده برداشت باشد یا خیر. حتی اگر به دنبال لوت epic یا legendary هستید، هنوز باید مطمئن شوید که نهال شما علف‌های هرز نداشته باشد و قربانی بازیکنان دیگر نشده باشد.

در حالت ایده‌آل، نهال خود را در جایی دورتر از راه دیگران بکارید، مانند برخی از مکان‌های دورافتاده‌تری که ما پیشنهاد کرده‌ایم یا شاید حتی در جایی دورتر، مانند شمال غربی Logjam Lumberyard. در هر صورت، هنگامی که میوه‌های نهال خود را برداشت می‌کنید، در اکثر موارد بسیار مجهزتر از زمانی هستید که در جایی مانند Rave Cave فرود می آیید. اگر نمی‌خواهید منتظر بمانید تا میوه‌های آن به طور طبیعی جوانه بزنند، می‌توانید برای رشد سریع‌تر آن‌ها از یک بشکه شیلد یا اسپلش استفاده کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *