۰

آموزش بهترین ارتقا های Burgage Plot در بازی Manor Lords

آموزش بهترین ارتقا های Burgage Plot در بازی Manor Lords

ارتقاء (Burgage Plot) در بازی Manor Lords برای پیشرفت شما حیاتی است. با ارتقاء سطح آنها، می‌توانید ثروت منطقه‌ای بیشتری تولید کنید و ضمایم سودآوری به خانه‌های خود اضافه کنید. برخی از این ارتقاءها غذا، کالا یا ثروت بیشتری نسبت به سایرین ارائه می‌دهند، پس ارتقاءهای خود را با دقت انتخاب کنید!

از قفس مرغ تا کارخانه‌های آبجوسازی، در ادامه با آموزش بهترین ارتقا های Burgage Plot در بازی Manor Lords همراه باشید.

Burgage Plot را می‌توان به روش‌های مختلف ارتقاء داد. اول، ارتقاءهای کلی وجود دارند که Burgage Plot شما را از سطح ۱ به ۲ یا ۲ به ۳ ارتقاء می‌دهند. این ارتقاءها کیفیت فضای زندگی را بهبود می‌بخشند و برای رسیدن به سطوح جدید سکونتگاه (مانند سطوح «دهکده بزرگ» و «شهر کوچک») ضروری هستند. راه دیگر برای ارتقاء Burgage Plot، افزودن ضمایم حیاط است که از قفس مرغ تا کارگاه آهنگری متغیر است.

اگر منابع کافی دارید، ارتقاء Burgage Plot به سطح بعدی معمولاً ایده خوبی است. با این حال، توجه داشته باشید که Burgage Plot بهتر نیز برای نگهداری به منابع بیشتری نیاز دارند.

ارتقاء Burgage Plot سطح ۲ برای پیشرفت بازی شما بسیار مهم است زیرا امکانات اضافی حیاط (مانند کارگاه آهنگری و کارگاه خیاطی) را اضافه می‌کند و درآمد ماهانه یک ثروت منطقه‌ای برای هر خانواده ساکن در آنجا را فعال می‌کند. ارتقاء Burgage Plot سطح ۳ حتی ثروت بیشتری ایجاد می‌کند: ۲ ثروت منطقه‌ای به ازای هر خانواده، در ماه. با این حال، به اندازه ارتقاء دوم برای پیشرفت شما در Manor Lords ضروری نیست.

آموزش بهترین ارتقا های Burgage Plot در بازی Manor Lords

در زمینه ارتقاء ضمایم حیاط (Burgage Plots)، با گزینه‌های زیادی روبرو هستید: می‌توانید باغچه سبزیجات، قفس مرغ، کارگاه لباس‌سازی، کارگاه آهنگری و حتی یک کارخانه آبجوسازی اضافه کنید. با وجود گزینه‌های فراوان، این ضمایم حیاط در بازی Manor Lords معمولا بهترین هستند:

ضمیمه حیاط

اثر

چرا مفید است؟

قفس مرغ

تخم مرغ به صورت انبوه تولید می‌کند.

نیازمند فضای زیاد یا صرف زمان زیاد از ساکنین نیست، پس راهی آسان برای افزایش منابع غذایی شماست. همچنین نوع غذای بیشتری به غرفه‌های بازار شما اضافه می‌کند و تنوع غذایی باعث خوشحالی شهروندان می‌شود. طویله بز به تنوع غذایی اضافه نمی‌کند و باغ سبزیجات به فضای بیشتر و زمان بیشتری نیاز دارد.

کارخانه آبجوسازی

از مالت، آبجو تولید می‌کند.

به جز واردات، راه دیگری برای به دست آوردن آبجو وجود ندارد، بنابراین ضمیمه کارخانه آبجوسازی بهترین راه برای راه انداختن میخانه شماست (که برای ارتقاء خانه ارباب به سطح ۳ ضروری است).

کارگاه کفش‌دوزی

از چرم، کفش تولید می‌کند.

با اینکه نمی‌توانید نوع محصول را به چیز دیگری جز «کفش» تغییر دهید، کارگاه کفش‌دوزی بهترین ضمیمه حیاط برای به دست آوردن کالاهای صادراتی با ارزش در اوایل بازی است. تنها چیزی که نیاز دارید یک اردوگاه شکار برای تامین پوست و یک دباغی برای تامین چرم است. از آنجایی که کفش با صادرات، هشت ثروت منطقه‌ای به دست می‌آورد، کارگاه کفش‌دوزی راهی بسیار آسان برای کسب درآمد است.

کارگاه خیاطی

لباس و جامه زیر زره جلیقه بدون آستین) تولید می‌کند.

این یکی از تطبیق‌پذیرترین ضمایم حیاط برای Burgage Plot است، زیرا می‌توانید بین تولید لباس (نیاز به کتان و رنگ)، جامه زیر زره (نیاز به کتان) و (نیاز به نخ و رنگ) یکی را انتخاب کنید. این اقلام برای تنوع در بازار عالی هستند که باعث خوشحالی شهروندان و بهبود میزان رضایت آنها می‌شود. طبیعی است که چنین محصولاتی با کیفیت بالا، در صورت صادرات مازاد، مبلغ خوبی به همراه خواهند داشت.

کارگاه آهنگری

ابزار، سلاح کمری، نیزه و سلاح‌های بلند تولید می‌کند.

واردات سلاح گران است، بنابراین کارگاه آهنگری ضمیمه فوق‌العاده‌ای است. تنها چیزی که نیاز دارید آهن و تخته کافی است و قادر خواهید بود به نیروهای نظامی خود سلاح‌های مورد نیاز را تامین کنید. مازاد را هم می‌توانید در مرکز تجارت به فروش برسانید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *