۰

احتمال بازگشت شخصیت Ghost در Modern Warfare 2 وجود دارد

احتمال بازگشت شخصیت Ghost در Modern Warfare 2 وجود دارد روز جمعه، استودیوی Infinity Ward در شبکه‌های مجازی تصاویری

احتمال بازگشت شخصیت Ghost در Modern Warfare 2 وجود دارد

روز جمعه، استودیوی Infinity Ward در شبکه‌های مجازی تصاویری منتشر کرد که ظاهراً به شخصیت محبوب گوست اشاره دارند. روز گذشته، تصاویر پروفایل صفحات استودیوی اینفینیتی وارد در شبکه‌های اجتماعی کاملاً سیاه شد. اگرچه، با بالابردن روشنایی آن‌ها، به نظر می‌رسد که این تصاویر، چنانچه در ادامه مشاهده می‌کنید، شخصیت محبوب هواداران این سری یعنی گوست را که برای اولین بار در Modern Warfare 2 حضور پیدا کرده بود، به نمایش می‌گذارند.

گودزیلا و کینگ کونگ راهی Call of Duty Warzone می‌شوند

طبق اطلاعات جدید به دست آمده، به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد اضافه شدن شخصیت‌های گودزیلا و کینگ کونگ به بازی بتل رویال Call of Duty Warzone خواهیم بود. بر اساس اطلاعات جدیدی که در صفحه‌ی توییتر PlayStation Game Size منتشر شده است، ظاهراً شخصیت‌های کینگ کونگ و گودزیلا به عنوان بخشی از Operation Monarch، در تاریخ ۱۱ می (۲۱ اردیبهشت) به Call of Duty Warzone اضافه خواهند شد.

مدیر سابق پلی استیشن: انحصاری شدن Call of Duty منطقی و قابل پذیرش نیست

جک ترتون به عنوان مدیر سابق پلی‌استیشن ایالات متحده، چنین اذعان داشت که انحصاری شدن بازی‌های Call of Duty از نظر اقتصادی برای مایکروسافت منطقی به نظر نمی‌رسد. جک ترتون در یک مصاحبه طولانی با IGN، چنین اذعان داشت که اگر شرکت مایکروسافت بازی‌های شرکت اکتیویژن را برای اکوسیستم خود انحصاری کند، ضرر خواهد کرد و معتقد است که این مسیر آینده‌ی شرکت مایکروسافت نخواهد بود. وی که در در حال حاضر رهبری یک شرکت فعال در زمینه‌ی خرید و فروش به نام PowerUp را بر عهده دارد، خود نیز به دنبال تصاحب یک شرکت بزرگ بازی‌سازی است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *