۰

آموزش فورتنایت : محل قرار دادن اعلامیه های فرد گمشده

آموزش فورتنایت

هفته چهارم از شما می خواهد اعلامیه های فرد گمشده را در Weeping Woods و Misty Meadows قرار دهید ، اما همانطور که معمولاً اتفاق می افتد ، این جزیره تعداد بیشتری از این آنچه شما برای تکمیل Legendary Quest و کسب ۳۰،۰۰۰ XP نیاز دارید را در خود جای داده است.

در ادامه با این آموزش با ما همراه باشید :

Weeping Woods

این چالش فقط نیاز دارد که چهار مکان از هشت مکان علامت مشخص شده را پیدا کنید ، و با چهار عددی که در Weeding Woods وجود دارند، می توانید کل چالش را بدون ترک محل کامل کنید. به دنبال قرار دادن اعلامیه های فرد گمشده در مکان های زیر باشید:

در دیوار پشتی خارجی لژ شمالی
روی درب ورودی لژ شرقی
در پشت در لژ شرقی
کنار کلبه کوچک کنار رودخانه

Misty Meadows

اگر در عوض مسیر Battle Bus شما را به Misty Meadows می رساند ، می توانید در عوض این چالش را تکمیل کنید ، چهار مورد از هشت اعلامیه های مفقودی موجود را می توانید در این مکان  پیدا کنید. در ادامه مکان هایی را که باید آنها را در داخل Misty Meadows جستجو کنید مشاهده می کنید :

در قسمت جنوبی ایستگاه اتوبوس
روبروی یک دیوار سفید پشت ون Reboot
داخل اغذیه فروشی های آن طرف پل (به دنبال نشانه های خوک نئونی بگردید)
درست روبروی خیابان روبروی ساختمان آبی و کرکره های قرمز

در داستان Fortnite ، اعلامیه های فرد گمشده برای کمک به پیدا کردن Farmer Steel قرار داده شده است. وی آخرین بار در فصل ۶ در حالی که مشغول درست کردن نابودی محصولات خود توسط بیگانگان بود، دیده شد . اعتقاد بر این است که او ممکن است به دلیل انتقاد های بسیار جدی اش از بیگانگان ربوده شده باشد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *