۰

تصاویر جدید و اسم مپ های حالت چند نفره بازی Halo Infinite منتشر شد

بازی Halo Infinite

مایکروسافت به تازگی اطلاعات جدید از مود چند نفره Halo Infinite را منتشر کرده است.

یک پست وبلاگ جدید در Halo Waypoint جزئیات بیشتری در مورد مود چند نفره Halo Infinite ، از جمله نام برخی از نقشه های آن را نشان می دهد. در زیر می توانید اسامی تمام نقشه های مود چند نفره اعلام شده تاکنون ، به همراه توضیحات آنها را که توسط ۳۴۳ نوشته شده است ، مشاهده کنید:

Behemoth : “این مکان برای صد هزار سال زنده مانده است ، اما این منطقه هنوز پر از اسراری است که هنوز ناشناخته اند.”

Fragmentation: “اکنون بیش از هر زمان دیگری ، منطقه ۰۷ ، فشار و درگیری عمیق تری را تجربه می کند.”

Recharge: “امکانات زیرساختی منابع مانند مواردی که توسط بخش برقی Axys اداره می شود به حفظ شبکه های پایدار انرژی برای جهان مستعمره در سراسر UEG کمک می کند.”

Live Fire: “مربیان آکادمی علوم نظامی Avery J. Johnson اطمینان حاصل می کنند که اسپارتی ها برای هر چالشی که یک کهکشان متخاصم برای آنها درست می کند ، آماده هستند.”

Bazaar: “طرح حفاظت از شرق آفریقا برای بازسازی هسته شهر شیشه ای مومباسا بلندپروازانه و گران بود ، اما سرمایه گذاری پروژه” تولد دوباره “توسط UEG و فعالیت شورای امنیت در مجاورت Voi Excession باعث احیای برخی از بخش های کلان شهرها شده است.

تست مود چند نفره بازی Halo Infinite در تابستان امسال برگزار می شود و شما می توانید برای شرکت در آن در Halo Insider ثبت نام کنید. Halo Infinite در تعطیلات امسال برای Xbox One ، Xbox Series X | S و PC منتشر می شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *