۰

بازی Battlefield 6 در آینده ای نزدیک جریان دارد

بازی Battlefield 6

بازی Battlefield 6 در آینده ای نزدیک جریان دارد

هندرسون در توئیتی جدیدی جزئیات تازه‌ای از بازی مورد انتظار را بیان کرده است. فضای بازی Battlefield 6 از نظر زمانی، داستانی در آینده نزدیک خواهد داشت. در حالی که این امر باعث می‌شود چیزهایی مانند سگ رباتی مانند عنوان Battlefield: Mechs 2142، که قبلا اخباری از وجودش در بازی Battlefield 6 به گوش رسیده بود، او همچنین رویداد این بازی را در قالب جنگ جهانی سوم گزارش می‌کند. نبردی که بین دو کشور آمریکا و روسیه در اصل در جریان است. به این ترتیب، نیروهای نظامی از سراسر جهان می‌توانند در این درگیری دخالت داشته باشند.

تام هندرسون: Battlefield 6 احتمالا فاقد بخش داستانی خواهد بود

تام هندرسون به تازگی گفته که تاکنون چیزی از وجود یک بخش داستانی مشابه گذشته در Battlefield 6 نشنیده و با توجه به عدم استقبال چشمگیر کاربران از بخش داستانی نسخه های قبلی Battlefield حدس می‌زند که در نسخه جدید شاهد حضور کمپین نباشیم.

نقشه‌های Battlefield 6 احتمالا از چرخه‌ی شبانه‌روزی برخوردار هستند

تام هندرسون که تاکنون گزارش‌های زیادی از نسخه‌ی بعدی سری Battlefield منتشر کرده به تازگی گفته داستان محصول جدید استودیو دایس در بازه‌ی زمانی ۲۰۳۰ تا ۲۰۳۵ جریان خواهد داشت و گیمرها می‌توانند شاهد نوآوری‌های جدیدی از جمله تغییرات آب و هوا و چرخه شب و روز باشند.

طبق شایعات، Battlefield 6 به هنگام عرضه ۱۰ الی ۱۲ نقشه برای بخش چندنفره خواهد داشت

این طور که به نظر می‌رسد نقشه‌های Battlefield 6 نسبت به نسخه‌های گذشته بسیار بزرگ‌تر هستند، هم‌چنین بازی به هنگام عرضه ۱۰ الی ۱۲ نقشه خواهد داشت. دایس برنامه دارد تا به هر دو ماه یکبار هم به این تعداد بیافزاید. یکی از نقشه‌ها Weatherlution خواهد بود که در طول بازی تغییر می‌کند، وسایل نقلیه هم از نظر کلاسی مشابه به Battlefield 5 خواهند بود. ارتقای وسایل نقلیه هم وابسته به کلاس بازی‌باز خواهد بود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *