۰

احتمال عرضه بازی God Of War Ragnarok برای PS4 بسیار کم است

بازی God Of War Ragnarok

احتمال عرضه بازی God Of War Ragnarok برای PS4 بسیار کم است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی یک منبع داخلی با پیشینه معتبر، مورد انتظارترین بازی پلی‌استیشن یعنی God of War Ragnarok، تنها برای پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد و با یک اثر میان-نسلی (Cross-Gen) مواجه نیستیم. این منبع داخلی که ناوترا نام دارد می‌گوید: همیشه قرار بود بازی‌های Miles Morales ،Horizon و Sackboy به صورت میان‌-نسلی عرضه شوند در حالی که Demon’s Souls Remake ،Ratchet & Clank: Rift Apart و GOW 2 به صورت اختصاصی برای کنسول نسل بعدی پلی‌استیشن توسعه پیدا می‌کنند. البته امکان این که اطلاعات غلط به من رسیده باشد همیشه وجود دارد

بازی God of War Ragnarok احتمالا تا سال آینده تاخیر خورده است.

جیسون شریر از بلومبرگ گفته که انتشار بازی مورد انتظار God of War در سال جاری بعید به نظر می‌رسد، چرا که تاکنون هیچ جزئیاتی از بازی و نحوه بازار یابی منتشر نشده، با این حال شریر مطمئن است که تا پایان سال حداقل شاهد عرضه Horizon Forbidden West باشیم.

استودیوی سانتا مونیکا سازنده‌ی سری God of War، به دنبال نیرو برای کار بر روی یک پروژه‌ی فانتزی است

اخیراً یک آگهی شغلی جدید توسط سانتا مونیکا منتشر شده است که نشان می‌دهد بازی جدید این استودیوی مشهور، اثری با مضمون فانتزی است. این فهرست شغلی به جذب یک طراح تصاویر مفهومی شخصیت‌ها اشاره دارد. در مسئولیت این بخش به مشارکت‌های خلاقانه و مشارکتی قوی در زمینه‌هایی برای کمک به توسعه و خلق بیشتر شخصیت‌های درون بازی، زبان بصری و ایجاد مجموعه‌ی قوانین برای دنیاهای مبتنی بر فانتزی اشاره شده است. در همین حال، توضیحاتی مانند “مهارت‌های قوی در طراحی با توانایی ارائه‌ی شخصیت‌های فانتزی، واقعی و باورپذیر و همچنین موجودات مختلف” نیز بیان شده‌اند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *