۰

طراحی یکی از دشمنان Resident Evil Village برای کپکام دردسر ساز شد.

دشمنان Resident Evil Village

طراحی یکی از دشمنان Resident Evil Village برای کپکام دردسر ساز شد.

اخیرا یکی از کارگردانان سینما، مدعی شده که کپکام، ایده‌‌ی یکی از هیولاهای موجود در رزیدنت اویل ویلیج را از آثارش دزدیده است، کارگردان مذکور، آقای ریچارد رفورست می‌باشد. وی در سال ۲۰۱۳ فیلم ارتش فرانکشتاین را کارگردانی کرد. در طی این فیلم، سرباز‌های روسی در جنگ جهانی دوم، وارد محیطی می‌شوند و با هیولاهایی مبارزه می‌کنند که ظاهر عجیب و غریبی دارند. این کارگردان اظهار داشته که توسعه دهندگان Resident Evil Village برای خلق هیولاهای بازی خودشان، از این قسمت فیلم، استفاده کرده اند و هیچ گونه اجازه‌ای بابت این موضوع، گرفته نشده است.

فروش Resident Evil Village در یک هفته به ۳ میلیون نسخه رسید!

تبراساس جزئیات ارائه شده از سوی کپکام، بازی Resident Evil Village توانسته است در مجموع فروش فیزیکی و دیجیتالی خود به ۳ میلیون نسخه برسد که در مقایسه با عنوان Resident Evil 7 در مدت زمان مشابه، فروش بیشتری را به ثبت برساند. در مدت زمان مشابه، حدود ۲٫۵ میلیون نسخه از بازی Resident Evil 7 به فروش رفته بود. همچنین شرکت کپ‌کام اعلام کرد که مجموع فروش بازی‌های این فرنچایز تاکنون از مرز ۱۰۰ میلیون عبور کرده است.

دشمنان Resident Evil Village

توضیحات تهیه کننده Resident Evil Village در خصوص کمتر شدن حس ترس در بازی

تهیه‌کننده RE Village در مصاحبه تازه خود گفت «وقتی ما یک بازی جدید از سری Resident Evil را توسعه می‌دهیم، هدف ما همیشه ترسناک کردن آن نسبت به عنوان قبلی نیست؛ بلکه یافتن راهی برای ایجاد تعادل بین القای حس ترس و وحشت در کنار سرگرم شدن بسیاری از بازی‌بازان هدف اصلی ما به شمار می‌آید، در نتیجه ما نسخه‌ی جدید را نسبت به بازی Resident Evil 7: Biohazard با حس ترس کمتری توسعه دادیم تا تمام تجربه‌ی بازی‌بازان درگیر یک ترس دائمی نشود»

کپکام در بهترین دوران تاریخ خود به سرمی‌برد.

کپکام ناشر موفق سری Resident Evil در گزارش مالی خود اعلام کرد که در ۱۲ ماه منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۱، سود سالیانه‌ی کپ‌کام حدود ۱۷ درصد افزایش داشته است. همچنین درآمد عملیاتی این شرکت به لطف فروش فوق العاد Resident Evil Village با ۵۱ درصد افزایش به ۳۱۷ میلیون دلار و درآمد عادی نیز با ۵۲ درصد افزایش به ۳۲۱ میلیون دلار رسیده‌اند. این ارقام نشان می‌دهد که درآمد بخش عملیاتی شرکت کپ‌کام برای هشتمین سال متوالی با رشد همراه بوده و برای چهارمین سال متوالی رکورد جدیدی را از نظر سود ثبت کرده است که بی‌سابقه محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *