۰

نقشه‌های Battlefield 6 احتمالا از چرخه‌ی شبانه‌روزی برخوردار هستند.

نقشه‌های Battlefield 6

نقشه‌های Battlefield 6 احتمالا از چرخه‌ی شبانه‌روزی برخوردار هستند.

تام هندرسون که تاکنون گزارش‌های زیادی از نسخه‌ی بعدی سری Battlefield منتشر کرده به تازگی گفته داستان محصول جدید استودیو دایس در بازه‌ی زمانی ۲۰۳۰ تا ۲۰۳۵ جریان خواهد داشت و گیمرها می‌توانند شاهد نوآوری‌های جدیدی از جمله تغییرات آب و هوا و چرخه شب و روز باشند.

همچنین طبق شایعات، Battlefield 6 به هنگام عرضه ۱۰ الی ۱۲ نقشه برای بخش چندنفره خواهد داشت

این طور که به نظر می‌رسد نقشه‌های Battlefield 6 نسبت به نسخه‌های گذشته بسیار بزرگ‌تر هستند، هم‌چنین بازی به هنگام عرضه ۱۰ الی ۱۲ نقشه خواهد داشت. دایس برنامه دارد تا به هر دو ماه یکبار هم به این تعداد بیافزاید. یکی از نقشه‌ها Weatherlution خواهد بود که در طول بازی تغییر می‌کند، وسایل نقلیه هم از نظر کلاسی مشابه به Battlefield 5 خواهند بود. ارتقای وسایل نقلیه هم وابسته به کلاس بازی‌باز خواهد بود.

تام هندرسون با انتشار کانسپتی گفت، تریلر معرفی بازی Battlefield 6 که احتمالا در ماه می منتشر می‌شود، شامل نمایش نقشه‌ی یک جزیره‌ی بیابانی خواهد بود، همچنین به گفته‌ی وی، در این نسخه شاهد بلایای طبیعی در بخش آب‌وهوا هستیم. ظاهراً تریلر معرفی این بازی شامل نمایش طوفان و همچنین پرتاب یک موشک خواهد بود.

شخصی که پیشتر اطلاعاتی جزیی از بازی جدید بتلفیلد منتشر کرده بود، به تازگی اطلاعات جدیدی به اشتراک گذاشته است.

ابتدا از همه او باری دیگر بر روی نقشه‌هایی با هدف ظرفیت ۱۲۸ نفر تاکید کرد. در ادامه او مدعی شده است که این بازی علاوه بر رایانه‌های شخصی و کنسول‌های جدید پلی‌استیشن و اکس‌باکس برای کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ نیز منتشر می‌شود.

نکته‌ی حائز اهمیت این است که احتمالاً محدودیت‌هایی مانند فقدان میدان نبرد ۱۲۸ نفره برای کنسول‌های نسل هشتم وجود داشته باشد. البته او بیان کرده است که طرفداران نباید نگران محدود شدن بازی بدلیل میان نسلی بودن آن باشند چراکه نسخه‌ی نسل هشتمی بازی توسط تیم دیگری توسعه می‌یابد.

این نسخه با الهام‌گیری از Battlefield 3 در دوران مدرن جریان خواهد داشت و به نوعی یک سافت ریبوت برای مجموعه محسوب خواهد شد. پیشتر از سوی منابع دیگر نیز بیان شده بود که بازی جدید بتلفیلد به دوران مدرن بازمی‌گردد.

در نهایت او تاکید کرد که حالت بتل رویال در مقطعی در دست توسعه قرار داشته اما منابع او نمی‌توانند تایید کنند که آیا وجود این بخش قطعی است یا خیر. هرچند با توجه به وجود حالت ۱۲۸ نفره و موفقیت‌های رقبا انتظار وجود این بخش در بازی نهایی می‌رود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *