بازی Ancestral Harvest
۰

معرفی بازی Ancestral Harvest اثری شبیه به زلدا در فضایی ترسناک

معرفی بازی Ancestral Harvest اثری شبیه به زلدا در فضایی ترسناک

یک بازی مستقل جدید به نام Ancestral Harvest نوید ترکیبی از مکانیک‌های گیم‌پلی را می‌دهد که یادآور زلدا به نظر می‌رسد، اما در فضایی ترسناک، دیستوپیایی و با چاشنی صلح‌طلبی. نسخه آزمایشی در حال حاضر در Steam موجود است، اما فقط برای مدت محدودی.

Ancestral Harvest توسط توسعه‌دهنده انفرادی ۱۰۱۱، با نام واقعی فرد، ساخته شده است. صفحه Steam آن در مارس ۲۰۲۵ راه‌اندازی شد و یک ماجراجویی دیستوپیایی را با محوریت یک کودک جادوگر که به دنبال راهی برای درمان جهانی است که توسط بشر ویران شده است، توصیف می‌کند.

یک ماه بعد، ۱۰۱۱ اولین نسخه آزمایشی Ancestral Harvest را منتشر کرد که از اواسط ژوئن ۲۰۲۵ هنوز هم از طریق Steam قابل دسترسی است. نسخه آزمایشی بازی از نظر فنی یک بازی آزمایشی است، اما با یک گروه بازیکن نامحدود ارائه می‌شود و به هر کسی که علاقه‌مند باشد اجازه می‌دهد تا زمانی که در دسترس است، آن را دانلود کند. تنها توسعه‌دهنده Ancestral Harvest به زودی تست بازی را به پایان خواهد رساند، اما پس از آن، با یک دموی کامل، آن را دنبال خواهد کرد، همانطور که در یک پست اخیر در رسانه‌های اجتماعی گفته شده است. برنامه فعلی این است که دمو در جولای ۲۰۲۵ در Steam منتشر شود.

مبارزات Ancestral Harvest همه چیز در مورد شفابخشی است

از نظر گیم‌پلی، Ancestral Harvest ترکیبی از اکتشاف، معماهای محیطی و مبارزه را نوید می‌دهد – فرمولی که ممکن است برای طرفداران The Legend of Zelda جذاب باشد. یکی از پیچش‌های متمایز آن در رویکرد صلح‌آمیز آن به مبارزه نهفته است، زیرا شخصیت اصلی شمن در درجه اول به جای دشمنان، طبل خود را می‌کوبد و ریتم‌هایی ایجاد می‌کند که به جای کشتن، شفا می‌دهند. تصاویر گیم‌پلی در صفحه Steam Ancestral Harvest نشان می‌دهد که ممکن است استثنائات جزئی در این فلسفه وجود داشته باشد، از جمله صحنه‌ای که شمن یک تخته سنگ بزرگ را روی دشمن می‌اندازد – اگرچه این عمل به وضوح غیرکشنده به تصویر کشیده شده است.

معرفی بازی Blasphemous: سفری به قلب گناه
مطالعه

به نظر می‌رسد داستان Ancestral Harvest پیامی زیست‌محیطی دارد، و شخصیت اصلی داستان به دنبال ارتباط با سیاره‌ای ویران‌شده، «پاکسازی شری که بشریت را کنترل می‌کند» و بازگرداندن تعادل طبیعی جهان قبل از فروپاشی خود طبیعت است. در طول این تلاش، شمن باید چرخه معیوب انسان‌ها را که با خشونت با تاریکی می‌جنگند، بشکند. در خلاصه داستان رسمی بازی آمده است: «با زمین ارتباط برقرار کنید، زخم‌های زمین را التیام بخشید و شاهد جادوی فراموش‌شده آن باشید.»

علاوه بر دشمنان معمولی، Ancestral Harvest شامل نبرد با غول‌ها نیز خواهد بود. قدرت‌های شمنی شخصیت اصلی را می‌توان با استفاده از گرده‌های جمع‌آوری‌شده از گیاهان شفابخش ارتقا داد. یکی دیگر از مکانیک‌های گیم‌پلی شامل رؤیاهای عرفانی است که سرنخ‌های معمایی و بینش‌هایی در مورد پیشینه Ancestral Harvest در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. توسعه‌دهنده در توضیح این ویژگی توضیح داد که این ویژگی به عنوان جایگزینی برای رابط کاربری سنتی و هنر دوبعدی در نظر گرفته شده است، که او به دلیل عدم اعتماد به نفس در مهارت‌هایش در آن زمینه‌ها، تصمیم به کاهش آنها گرفته است.

Ancestral Harvest در حال حاضر فاقد تاریخ انتشار یا حتی بازه زمانی انتشار است. هیچ جزئیات قیمتی نیز اعلام نشده است و هنوز هیچ سخنی در مورد اینکه آیا این بازی قرار است علاوه بر رایانه شخصی، برای پلتفرم‌های بیشتری نیز عرضه شود یا خیر، وجود ندارد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *