۰

جدیدترین اطلاعات رسمی مربوط به سی‌دی پراجکت

در جریان آخرین گزارش درآمد سه ماهه، سی دی پراجکت لیست تمام پروژه‌های در حال ساخت خود را به همراه جزئیاتی در مورد مرحله تولید و تعداد کارکنان اختصاص داده شده به هر پروژه، ارائه کرد.

جای تعجب نیست که بازی‌ای که در حال حاضر بیشترین توجه سی دی پراجکت را به خود جلب کرده، «ویچر ۴» یا همان «پروژه پولاریس» است، که فعلا با این اسم شناخته می‌شود. در حال حاضر ۴۰۳ توسعه‌دهنده روی این بازی کار می‌کنند که تقریباً ۶۴ درصد از کل نیروی کار توسعه‌یافته‌ی سی دی پراجکت را تشکیل می‌دهد. این پروژه هنوز در مرحله پیش‌تولید قرار دارد، اما آدام بادوفسکی، مدیرعامل سی دی پراجکت، اوایل سال جاری تأیید کرد که در مقطعی از سال ۲۰۲۴ وارد مرحله تولید کامل خواهد شد.

جدیدترین اطلاعات رسمی مربوط به سی‌دی پراجکت

تمام پروژه‌های دیگری که در حال حاضر در حال ساخت هستند، در مراحل بسیار ابتدایی توسعه قرار دارند. دنباله‌ی سایبرپانک، «پروژه اوریون»، در حال حاضر در مرحله مفهومی است و تیمی ۴۷ نفره روی آن کار می‌کنند. همچنین تیم کوچک‌تری متشکل از ۱۷ نفر همچنان روی سایبرپانک ۲۰۷۷ کار می‌کنند، اما به احتمال زیاد این تعداد در هفته‌ها و ماه‌های آینده همچنان کاهش خواهد یافت.

«پروژه سیریوس»، که اسپین‌آف ویچر ساخته‌ی استودیو مولاسس فلود (که سال گذشته توسعه‌ی آن دوباره آغاز شد) در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و تیمی ۳۷ نفره روی آن کار می‌کنند. همچنین بازسازی ویچر اصلی توسط استودیو فولز تئوری در مرحله مفهومی قرار دارد. از آنجایی که این بازی به صورت داخلی ساخته نمی‌شود، سی دی پراجکت تعداد افرادی که روی این بازسازی کار می‌کنند را به اشتراک نگذاشته است.

در نهایت، «پروژه هادار» اولین IP کاملاً جدید سی دی پراجکت رد (که قرار است یک بازی نقش‌آفرینی دیگر باشد) وجود دارد. این پروژه در حال حاضر در مرحله‌ی «مفهوم IP» قرار دارد و تیمی ۲۰ نفره روی آن کار می‌کنند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *