۰

هر آنچه باید درباره بازی Marvel 1943 بدانید: ظهور هیدرا

بازی Marvel 1943

هر آنچه باید درباره بازی Marvel 1943 بدانید: ظهور هیدرا

بازی Marvel 1943: Rise of Hydra فراتر از یک داستان اصلی، الهام گرفته از سال‌ها داستان کمیک است. اعلام Marvel 1943: Rise of Hydra با سروصدای هیجان انگیز طرفدارانی همراه بود که نه تنها می توانستند به عنوان کاپیتان آمریکا در یک بازی ویدیویی بازی کنند، بلکه در نقش پلنگ سیاه نیز بازی می کردند. اگرچه این پلنگی نیست که اکثر طرفداران احتمالاً با آن آشنا هستند. ده‌ها سال قبل از دنیای امروزی مارول اتفاق می‌افتد، بازیکنان این فرصت را خواهند داشت تا جهان را از چشم آزوری، پدربزرگ T’Challa، پلنگ سیاه فعلی ببینند. علاوه بر این، این بازی دارای تاریخچه کمیک فراوانی است که به کمک به خط داستانی اصلی کمک می کند و همچنین به روش های جدید و هیجان انگیز منشعب می شود. از اطلاعات پس‌زمینه‌ای که الهام‌بخش این بازی است گرفته تا شخصیت‌هایی که بازیکنان کنترل خواهند کرد و همچنین مکانیک‌های گیم‌پلی، قبل از انتشار این بازی چیزهای زیادی برای مرور وجود دارد. بنابراین، در اینجا همه چیزهایی است که بازیکنان باید درباره Marvel 1943: Rise of Hydra بدانند.

بازی Marvel 1943

خود بازی به شدت دارای شخصیت های کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه خواهد بود. افراد کمی باید با استیو راجرز، ابر سرباز اصلی و سلاح مخفی آمریکا علیه نازی ها در طول جنگ جهانی دوم آشنا شوند. در این مرحله از حرفه خود که در مارول ۱۹۴۳ به نمایش درآمد، کاپیتان آمریکا هنوز برای حضور در خط مقدم رویدادهای در حال تغییر جهان بسیار جدید است، چه رسد به ملاقات با کسی که بتواند در توانایی هایش با او رقابت کند. این به طرفداران نگاه جالبی به این می دهد که چگونه شخصیت او به چراغ امید و الهام تبدیل شده است که او به عنوان امروزی شناخته می شود.

به همین ترتیب، آتزوری کسی است که طرفداران هرگز در بازی ها ندیده اند. با این حال، تاریخ کمیک او در حال حاضر خیلی چیزها را به آنها می گوید. Azzuri the Wise معروف بود که در کمیک با کاپیتان آمریکا متحد شد. بیش از این، گفته شد که او از کاپیتان آمریکا قدرتمندتر است، شاید به دلیل آموزش عالی‌اش، یا شاید قرار گرفتن در معرض این گیاه قلبی شکل، او را حتی بر اساس استانداردهای دیگر پلنگ‌های سیاه، قوی‌تر کرده است. همانطور که تریلر بازی نشان می دهد، او چیزی بیش از یک مسابقه برای کاپیتان آمریکا در مبارزه است و ماهیت پر تنش اتحاد آنها در طول بازی تمرکز اصلی خواهد بود زیرا این دو جنگجو یاد می گیرند به یکدیگر اعتماد کنند.

بازی Marvel 1943

حتی اگر بازی در درجه اول بر روی این دو قهرمان تمرکز خواهد کرد، بازیگران قابل بازی بازی بیش از آنها را شامل می شود. کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه هر دو گروه بازیگری دارند که بازیکنان در بخش‌های خاصی از بازی آن‌ها را کنترل خواهند کرد. در میان آنها کماندوهای زوزه کش، متحدان اصلی کاپیتان آمریکا و تیم پشتیبانی در طول جنگ جهانی دوم هستند. به طور خاص، گابریل جونز کماندویی خواهد بود که در این نقش بازی خواهد کرد. به همین ترتیب، نانانلی، رئیس شبکه جاسوسی واکاندان، و همسر آتزوری در کمیک ها نیز قابل بازی خواهند بود. هر دو شخصیت بدون شک در طول بازی، دیدگاهی بیرونی به دو شخصیت اصلی خواهند داد. عنوان بازی یک اشاره بسیار بزرگ در مورد ماهیت بازی است. هم کاپیتان آمریکا و هم پلنگ سیاه اینجا هستند تا از ظهور هیدرا جلوگیری کنند و تهدیدی را در آنها می بینند که می تواند حتی از خود نازی ها آسیب زاتر باشد. بر اساس تریلر، به نظر می رسد که هایدرا در حال جستجوی مصنوع به نام “چشم طوفان” است. در حالی که اطلاعات بیشتری در مورد اهداف آنها داده نشده است، با توجه به اینکه Hydra به دنبال آن است، و برخوردهای معمول آنها با باطنی در طول جنگ جهانی دوم، می توان حدس زد که این مصنوع یک سلاح بسیار خطرناک است، هم کاپیتان آمریکا و هم پلنگ سیاه ترجیح می دهد ببیند که به دست آنها بیفتد.

گیم پلی هنوز منتشر نشده است، اما اگر سوابق مارول با بازی هایی مانند Marvel’s Spider-Man یا The Midnight Suns نشانه ای باشد، بدون شک هر فرمتی را که انتخاب می کنند برای بازیکنان شگفت انگیز خواهد بود، به خصوص که تریلر حاکی از پیمایش باز در سراسر مختلف آن است. مناطق در حالی که هنوز چیزهای زیادی در مورد آن باید یاد گرفت، همه چیزهایی که تاکنون فاش شده است قول می دهد که به میراث هر دو شخصیت صادق باشد، در حالی که افسانه های جدید هیجان انگیزی را به دنیای مارول اضافه می کند. انتظار می‌رود Marvel 1943: Rise of Hydra در سال ۲۰۲۵ منتشر شود.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *