۰

داستان بازی Ghostwire: Tokyo به صورت کامل

داستان بازی Ghostwire: Tokyo

داستان بازی Ghostwire: Tokyo

داستان بازی Ghostwire: Tokyo

بازی با پرواز یک روح بر فراز صحنه‌ی تصادف آغاز می‌شود که به دنبال یک بدن برای تصاحب است. او بدن پسری به نام Akito را انتخاب می‌کند که در یک سانحه‌ی تصادف، جان خود را از دست داده است. Akito از خواب بیدار شده و هنوز بدن خود را کنترل می‌کند به جز دست راستش که تحت کنترل روح است. به زودی مه وحشتناکی در شهر پدیدار شده و همه ساکنین را تبدیل به روح می‌کند ولی Akito به لطف روحی که بدنش را تسخیر کرده نجات می‌یابد.

در این لحظه تصویر شخصی نقابدار با نام مستعار Hannya روی مانیتورهای نزدیک منطقه ظاهر شده که پس از استفاده از یک طلسم مخصوص برای احضار موجودات شیطانی، همه‌ی ارواح را در قفس‌هایی در سراسر شهر Shibuya زندانی می‌کند. روح به Akito می‌گوید که او باید جلوی Hannya را بگیرد ولی Akito می‌تواند روح را متقاعد کند که به او اجازه دهد به بیمارستان محلی رفته و از احوال خواهرش Mari آگاه شود.

روح با عطا کردن قدرت‌های ماورایی مخصوصی به Akito به او کمک کند تا به مبارزه با موجودات شیطانی احضار شده توسط Hannya بپردازد. هنگامی که آن دو به اتاق Mari در بیمارستان می‌رسند، توسط Hannya متوقف شده و متوجه می‌شوند که Hannya به دلیل شرایط منحصر به فرد Mari که هم‌اکنون در کما قرار دارد، می‌خواهد از او برای نوعی مراسم خاص استفاده کند.

 وقتی Akito سعی در دخالت دارد، متحدین Hannya او را به زنجیر می‌کشند و خود Hannya نیز قبل از بردن Mari سینه‌ی Akito را زخمی می‌کند. سپس با پخش شدن یک فلش‌بک معلوم می‌شود که Mari در آتش‌سوزی خانه گرفتار شده و بعد از این حادثه به حالت کما رفته است. Akito با روح صحبت کرده و مشخص می‌شود که نام روح KK می‌باشد. او موافقت می‌کند به Akito کمک کند تا بتوانند جلوی Hanya را بگیرند و به او می‌گوید به خانه‌ی امنی که خودش ساخته برود.

در آنجا KK می‌گوید او بخشی از گروه بازرسان بوده که سعی کردند Hannya را متوقف کنند ولی شکست خورده‌اند. سپس به Akito می‌گوید به برج مراقبت Kagerie برود تا شهر را برای یافتن سرنخ‌ها اسکن کند و یکی از متحدین Hannya را پیدا کند که به ایستگاه قطار زیرزمینی می‌رود. آن دو مأموریت خود را ادامه داده و یک زیارتگاه زیرزمینی پیدا می‌کنند که Hannya و هم‌دستانش در آنجا برای مراسم خود آماده می‌شوند. KK می‌گوید که Hannya قصد دارد به اندازه کافی روح بدزدد تا بتواند سد بین دنیای زندگان و مردگان را از بین برده و همچنین بتواند برای همیشه با همسر و دخترش که اکنون مرده‌اند زندگی کند.

داستان بازی Ghostwire: Tokyo

داستان بازی Ghostwire: Tokyo

در این لحظه موقعیت Akito لو رفته و باعث می‌شود Hannya به همراه متحدین خود آنجا را ترک کنند ولی آن همدست Hannya که Akito او را دنبال می‌کرد، باقی می‌ماند تا جلوی Akito را بگیرد. اکنون وقت مبارزه با اولین باس یعنی Yaseotoko می‌باشد. بعد از مبارزه بین این دو نفر، نقاب دشمن آسیب می‌بیند که نشان می‌دهد او در واقع جنازه‌ی KK می‌باشد. او در واقع هنوز شکست نخورده است، زیرا در یک کات‌سین با Akito مبارزه کرده و با خارج کردن روح KK از بدن Akito و زندانی کردن او Akito را بدون هیچ قدرتی تنها می‌گذارد.

مدتی بعد Akito از خواب بیدار شده و موفق می‌شود به خانه‌ی امن KK برگردد تا بفهمد چگونه او را پیدا کند. او در آنجا با یکی از شرکای قدیمی KK یعنی Rinko ملاقات می‌کند که پرونده‌ی گذرنامه‌ی مسافرتی KK حاوی عکس همسر و پسر KK را به او می‌دهد. همچنین به Akito می‌گوید که او هنوز به KK متصل است و از ارتباط آن‌ها برای پیدا کردن و اتحاد مجدد با او استفاده می‌کند. درست همانطور که Akito و KK دوباره به هم می‌پیوندند، نوری ظاهر می‌شود که نشان می‌دهد Hannya مراسم خود را آغاز کرده است. آن دو به تعقیب Hannya رفته و او را در حین برگزاری مراسم پیدا می‌کنند. دومین باس بازی یعنی Ko-Omote سر رسیده و مشخص می‌شود او دختر Hannya می‌باشد. در این مبارزه Ko-Omote شکست می‌خورد ولی Hannya می‌تواند یک هیولای غول‌پیکر را در شهر آزاد کند و خود نیز به اعماق مه سمی می‌رود.

داستان بازی Ghostwire: Tokyo

داستان بازی Ghostwire: Tokyo

کنون Hannya قصد دارد Mari را برای آخرین مراحل مراسم آماده کند ولی با این حساب که Akito و KK نمی‌توانند به داخل مه سمی بروند، مشخص می‌شود Rinko یک موتورسیکلت سفارشی ساخته که می‌تواند از درون مه عبور کند. پس از جمع‌آوری قطعات اضافی برای راه‌اندازی موتور، Akito و KK می‌توانند به درون مه بروند. آن‌ها در طول راه توسط یکی دیگر از دشمنان مورد حمله قرار می‌گیرند و قبل از این‌که موتورسیکلت نابود شود، می‌توانند از درون مه عبور کنند. Akito و KK در ورودی برج توکیو مورد حمله‌ی سومین باس یعنی Okina قرار گرفته و می‌توانند او را شکست دهند. با رسیدن به بالای برج Hannya را می‌بینیم که Mari را گرفته و داخل دهان یک هیولای غول‌پیکر می‌رود. Akito در این قسمت بار دیگر توسط Yaseotoko مورد حمله قرار می‌گیرد و این بار می‌تواند او را شکست دهد.

در ادامه Akito و KK به دهان هیولای غول‌پیکر رفته تا یک بار برای همیشه Hannya را متوقف کنند. آن‌ها از یک سری در می‌گذرند که خاطرات Akito و Mari را نشان می‌دهد. در اینجا مشخص می‌شود که Akito با از دست دادن والدینش و رفتار سرد خود نسبت Mari باعث شده Mari افسردگی گرفته و اقدام به خودکشی کند. این دو قهرمان در حالی که Hannya دروازه مستقیمی را به دنیای مردگان باز می‌کند، به سراغ او می‌آیند. قبل از این‌که Hannya بتواند مراسم را به پایان برساند، روح Mari او را متوقف می‌کند و در حینی که روح Mari شروع به محو شدن می‌کند، به Akito می‌گوید آتش‌سوزی خانه تقصیر او نبوده است.

در ادامه فاش می‌کند که فرصتی برای فرار از آتش‌سوزی داشته ولی برای برداشتن حلقه‌های ازدواج والدینشان بازگشته است، زیرا آن حلقه‌ها تنها چیزی بودند که از والدینشان باقی مانده بود. Hannya پس از مرگ Mari ظاهر شده و با ترکیب کردن خود و روح همسر و دخترش، تبدیل به یک هیولای غول‌پیکر می‌شود.

داستان بازی Ghostwire: Tokyo

داستان بازی Ghostwire: Tokyo

اکنون زمان مبارزه با آخرین باس می‌باشد. Akito و KK می‌تواند با نابود کردن Hannya تمام ارواح اسیر شده را آزاد کنند. سپس ارواح پدر و مادر Akito سر می‌رسند تا روح Mari را به زندگی پس از مرگ همراهی کنند. در نهایت Akito با جلوگیری از این آشوب، به دنیای زندگان باز می‌گردد، زیرا روح KK بدن او را ترک می‌کند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *