۰

بهترین بازی های شبیه به Ghostwire: Tokyo

بازی های شبیه به Ghostwire: Tokyo

بازی های شبیه به Ghostwire: Tokyo

Ghostwire: Tokyo که توسط Tango Gameworks توسعه یافته و توسط Bethesda منتشر شده است، یک بازی اول شخص جهان باز است که در دوران مدرن اتفاق می‌افتد، جایی که اکثر جمعیت به طور مرموزی ناپدید شده‌اند. با تبدیل شدن شهر به یک جولانگاه ماوراء طبیعی برای ارواح شیطانی، شخصیت شما با استفاده از مجموعه ای از قدرت های مختلف شروع به تحقیق و مبارزه با آنها می کنید. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ تا از بهترین بازی های شبیه به Ghostwire: Tokyo بپردازیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Dying Light 2

بازی های شبیه به Ghostwire: Tokyo

پلتفرم : Windows, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One, Switch

در Dying Light 2، شما نقش یک بازمانده را بر عهده می گیرید که در دنیایی باز که در آن زامبی ها و انسان ها در کنار هم زندگی می کنند ، باید ماموریت های گوناگونی را انجام دهید.

در حالی که بازی بسیار بیشتر از Ghostwire: Tokyo بر روی حرکت و پیمایش در نقشه بازی تمرکز می کند، هر دوی آنها برداشتی منحصر به فرد از مبارزات اول شخص ارائه می دهند که به ندرت در بازی های امروزی دیده می شود.

Resident Evil Village

بازی های شبیه به Ghostwire: Tokyo

پلتفرم : Windows, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One

بازی بعدی Resident Evil Village است، ادامه داستان RE7 که بازیکنان را به دهکده مرموز اروپای شرقی پر از اتفاقات عجیب و غریب ماوراء طبیعی می برد.

از گرگینه‌ها گرفته تا خون‌آشام‌ها، غول‌ها و حتی عروسک‌های تسخیر شده، شما باید با استفاده از مجموعه ای از سلاح های گوناگون با آنها مقابله کنید.

به طور کلی، این بازی سبک متفاوتی نسبت به دیگر بازی‌های این سری و همچنین مبارزات اکشن‌تری دارد که یادآور Ghostwire: Tkyo است.

Deathloop

بازی های شبیه به Ghostwire: Tokyo

پلتفرم : Windows, PS5

Deathloop یکی دیگر از بازی های شوتر اول شخص مانند Ghostwire است که قدرت های ماوراء طبیعی را به مجموعه توانایی های شخصیت شما تزریق می کند.

داستان بر روی یک قاتل متمرکز است که مجبور می شود بارها و بارها در همان روز بازی کند تا زمانی که بتواند هشت هدف را در یک روز از بین ببرد و چرخه را بشکند.

این به روش‌های هوشمندانه‌ای هم از منظر روایت و هم از منظر گیم‌پلی بررسی می‌شود، زیرا به بازیکنان طیف وسیعی از مسیرها، سلاح‌ها و قدرت‌ها داده می‌شود تا در حین انجام ماموریت خود از آنها استفاده کنند.

Far Cry 6

بازی های شبیه به Ghostwire: Tokyo

پلتفرم :Windows, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One

اگر به دنبال یک بازی FPS سنتی تر مانند Ghostwire: Tokyo با دنیای باز برای کاوش هستید، Far Cry 6 با این توضیحات مطابقت دارد.

در حالی که محیط سرسبز استوایی آن بسیار دور از خیابان‌های ماوراء طبیعی Ghostwire: Tokyo است، برای پیدا کردن دشمنانی که باید آنها را از بین ببرید، مشکلی ندارید.

علاوه بر این، Far Cry 6 یک سیستم ساخت سلاح جدید را معرفی می‌کند که به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های مرگبار دیوانه‌کننده‌ای بسازید که احساس تازه و هیجان‌انگیز نبرد را حفظ کنید.

Metro Exodus

پلتفرم : Windows, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One, Mac, Linux

در ادامه، Metro Exodus یک انتخاب خوب برای کسانی است که از بازی های شوتر اول شخص همهجانبه با عناصر سبک بقا لذت می برند.

در این بازی، شما نقش یک فرد روسی را بر عهده می گیرید که باید برای پیدا کردن افراد زنده در دنیای آخرالزمانی تلاش کنید.

در حالی که هیچ موضوع ماوراء طبیعی برای صحبت وجود ندارد، جنبه های خاصی از دنیای مترو در دسته داستان های علمی تخیلی قرار می گیرند، مانند تبدیل شدن حیوانات/انسان جهش یافته به هیولا.

برای مطالعه مقالات تخصصی گیم بیشتر به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *