۰

Resident Evil Village : سیر تکامل کاراکتر Lady Dimitrescu و دخترانش

Resident Evil Village

Alcina Dimitrescu که ۹ “۶ سانتی متر قد دارد ، که بیشتر او را با نام Lady Dimitrescu می شناسند ، هنگامی که به عنوان یکی از کاراکتر های خبیث اصلی Resident Evil Village معرفی شد ، به یک پدیده جهانی تبدیل شد. اما پاهای او چقدر بزرگ است؟ این مقاله را بخوانید تا متوجه شوید!

اندازه بزرگ لیدی دیمیترسکو حتی بدون داشتن چنگالهای شرورانه اش ، به قدری بلند است که هر مردی در مواجهه با او احساس ضعف و کوچکی می کند و قهرمان اصلی این قسمت، ایتان وینترز نیز از این قاعده مستثنی نیست.

هنگامی که با بانو دیمیترسکو شکار مواجهه می شوید ، یا تمام خون بدن خود را از دست می دهید و کشته می شوید و یا برای زندگی خود با تمام سرعت فرار می کنید. یک شرور انسان نما با این اندازه و قدرت چیزی است که ما قبلاً در سری Resident Evil ندیده ایم؛ یهمینطور تا به حال در هیچ بازی ویدیویی دیگری چنین کاراکتری وجود نداشته است.

Resident Evil Village
Resident Evil Village

مدیر هنری Tomonori Takano، مسئول طراحی بانو دیمیترسکو بود. وی در پاسخ به تقاضای زیاد طرفداران ، قد این شخصیت ترسناک را اعلام کرد. گرچه عدد عجیب و غیر عادی ۹’۶ ”(۲.۹ متر) شامل کفش پاشنه بلند و کلاه لبه باز او است ، لیدی دیمیترسکو هنوز به راحتی از هر انسان زنده ای روی کره زمین بلند تر است. با این حال ، برخی از بلند قامت ترین افراد در تاریخ که تقریبا نزدیک به قدی این کاراکتر هستند ، باعث می شود اندازه او بیش از هر چیزی واقعی تر به نظر برسد و همین موضوع او را ترسناک تر میکند.

اما اندازه کفش او چطور؟ رسنانه ها از تاکانو خواستند که این را نیز اندازه گیری کند ، و او با نتایج چشمگیری بازگشت. اندازه کفش لیدی دیمیترسکو ۴۴ سانتی متر (۱۷.۳ اینچ) است که تقریباً دو برابر اندازه کفش زنانه است. او همچنین جیسون رودریگز هرناندز رکورد جهانی بزرگترین پا جهان را با تقریبا ۴ سانتی متر شکست داد. Takano کفش های لیدی دیمیترسکو را بر اساس یک جفت کفش پاشنه بلند طراحی کرد ، که آنها را اسکن و اندازه آن را به صورت دیجیتالی تنظیم کرد تا با قد بسیار غول پیکر او مطابقت داشته باشد.

اما کل این مقاله در مورد پای این کاراکتر نیست!  تاکانو به همراه کارگردان Morimasa Sato گفتند که چگونه طراحی قلعه دیمیترسکو به وجود آمد و هر دو از دیدن اینکه چگونه طراحی های آنها قبل از انتشار بازی به این شدت در اینترنت مورد بحث قرار گرفت ،تعجب کرده اند. تاکانو با خنده می گوید: “ما عمداً طراحی شخصیت را کمی عجیب تر از Resident Evil 7 کردیم ، اما نه ، واقعا انتظار این را نداشتیم.”

Resident Evil Village
Resident Evil Village
Resident Evil Village

Sato اشاره می کند که خلق شخصیت هایی که از خود تأثیر خاصی به جای می گذارند از همان ابتدا یک موضوع برای بازی بود و واکنش های نشان داده شده به Lady Dimitrescu به او اطمینان خاطر داد که این انتخاب صحیح بوده است.ساتو می گوید: “کانسپت اصلی از یک دهکده در مراحل اولیه توسعه تصمیم گرفته شد.” “پس از آن ، ما در مورد شخصیت ها فکر کردیم. به منظور ایجاد دهکده ای جذاب با احساس واقعی بودن و شخصیت هایی که در آن زندگی می کنند بسیار مهم هستند. برای شخصیت های اصلی دشمنان ، ما به منطقه ای که هرکدام در آن قرار دارند و نوع تجربه ای که می توانند ارائه دهند ، فکر کردیم. “رویکرد شروع کار با طراحی با شخصیت ها و ساختن یک تجربه جالب نسبت به کاراکتر ها، ممکن است شبیه Resident Evil 4 باشد.

Resident Evil 4 نیز در دهکده ای با مکان های مختلف واقع شده است و برای شخصیت های به یاد ماندنی مانند Bitores Mendez و Ramon Salazar محبوب است. ساتو می گوید: “تعداد معدودی شخصیت دیگر با تأثیر مشابه بانوی دیمیترسکو در دهکده وجود دارد ، بنابراین می توانید منتظر آن باشید.”

Resident Evil Village

لیدی دیمیترسکو ممکن است تنها شرور Village نباشد ، اما به گفته تاکانو ، طراحی او به همان ابتدای پروژه برمی گردد. او به یاد می آورد که چگونه تیم، نمونه سازی شخصیت را آغاز کرده است. وی درباره آزمایش های اولیه آنها توضیح می دهد: “ما از مدل Resident Evil 7 مجدداً استفاده كردیم و او را مجبور به پوشیدن لباس و كلاه كردیم.” “من فکر کردم که این کار برای دادن کیفیت شبح مانند به او کافی است ، اما ما نمی توانستیم احساس ترسناک بودن را در او زنده کنیم . سپس ، تصمیم گرفتیم مدل شخصیت را بسیار بزرگتر کنیم. این آغاز بانوی دیمیترسکو بود. ” مدیر هنری ادامه می دهد ، “من یک طراحی کانسپت کشیدم که در آن او برای رد شدن از یک در خم می شود،  آن زمان بود که احساس کردم این کار قرار است به نتیجه برسد. “

از آنجا ، تیم یک منطقه و تجربه برای مطابقت با کاراکتر تازه طراحی شده ایجاد کرد ، که به قلعه دیمیترسکو ، قلعه خون آشام گوتیک تبدیل شد. ساتو یادآوری می کند: “ایده اصلی قلعه ای بود که فقط زنان در آن زندگی می کردند.” “ما بسیاری از چیزهای مختلف را امتحان کردیم تا کنتس ترسناک باشد وشبیه به یک باس در بازی باشد. ایده هایی وجود داشت که او را به موجودی بسیار شبیه تر به انسان تبدیل کند ، اما در پایان احساس کردیم که یک زن سر به فلک کشیده ساده ترین و در عین حال قدرتمندترین کاری است که می توانیم انجام دهیم! “

Resident Evil Village

لیدی دیمیترسکو فقط یک زن قد بلند خون آشام نیست. مد او از سبک های دهه ۱۹۶۰ الهام گرفته شده است ، و تاکانو امیدوار است که این امر او را از سایر اشرار گوتیک متمایز کند. تاکانو توضیح می دهد: “من احساس کردم که فقط انجام یک زیبایی شناسی گوتیک اصالت کمی دارد ، به همین دلیل می خواستم ایده ای مدرن به آن پیش فرض اضافه کنم.” “ما از دوره ای که بازیگرانی مانند آدری هپبورن در آن فعال بودند و همچنین خانواده آدامز به مد نگاه می کردیم. ما از این منابع به عنوان راهنمایی استفاده کردیم تا یک محیط گوتیک کمتر متعارف ایجاد کنیم. “

لیدی دیمیترسکو تنها زن موجود در این قلعه نیست ، سه دختر محبوب او نیز به دنبال او هستند. بلا ، دختر بزرگ ، ساکت است و بسیار قدرتمند است. کاساندرا یک سادیست است که از کشتن لذت می برد. دانیلا کوچکترین دختر است و دیوانه ترین و متوهم ترین این سه دختر است. ساتو توضیح می دهد: “ایتان خانواده ای دارد كه سعی در محافظت از آن دارد ، بنابراین ما می خواستیم برای بانو دیمیترسكو نیز خانواده بسازیم تا تضاد ایجاد شود.” تاكانو می گوید: “این کانسپت به عنوان یك قلعه با صد جادوگر در داخل آغاز شد ، اما پیاده سازی آن در یك قالب بازی ویدیویی كار سختی بود ، به همین دلیل ما آن را در نهایت به این شکل درابردیم .” “اما در واقع ، هنگامی که شما بازی را انجام می دهید ، ممکن است متوجه شوید که تنظیمات هنوز به آن ایده نزدیک است. تمام دشمنان داخل قلعه زن هستند. ما با بانوی دیمیترسکو به عنوان استاد راهنمای این فرقه ، این سلسله مراتب زنان را ایجاد کرده ایم. خون مردان توسط این زنان خورده می شود  ، بنابراین می توانید بگویید که این دقیقا عکس داستان دراکولا است.

Resident Evil Village

«بیرون ، جلوی قلعه ، می توانید اجسادی را ببینید که خون آنها تخلیه شده است ، مانند مترسک های لاغر به نظر می رسند و همه آنها مرد هستند. این یک محیط است که در آن زنان بسیار قوی هستند. “

به نظر می رسد این تجربه ترسناک که در آن یک شخصیت نسبتاً ضعیف مرد به وسیله زنان به وحشت می افتد ، از نوعی خیال سادومازوخیستی الهام گرفته می شود که بندرت در بازی های ویدیویی دیده می شود. در سری Resident Evil ، لیدی دیمیترسکو و سه دخترش موجودات خطرناکی هستند که هرگز مانند آنها را ندیده ایم.

به منظور هدایت این مجموعه به جهات پررنگ و جدید ، ساتو می گوید که در مراحل برنامه ریزی تیم را تشویق می کرد تا حد امکان ایده های غیرمعمول را امتحان کنند. ساتو توضیح می دهد: “ما از نوع تیم ها نیستیم که با یک ایده خوب شروع کنیم و کم کم گسترشش دهیم.” “هنگامی که ایده های جدید را امتحان می کنیم ، با پیگیری یک موضوع خاص شروع می کنیم. هرچه پیشرفت می کنیم ، ایده معمولاً شروع به انحراف از سبک وحشت می کند. بنابراین در پایان ما باید کل داستان را به سبک وحشت برگردانیم. “

طبق گفته تاکانو ، صد جادوگر در کانسپت اصلی قرار بود بیشتر برهنه باشند. یک کنتس عظیم الجثه و سه دختر وحشتناک او همان چیزی است که بعد از تبدیل کردن کل داستان به ژانر وحشت به وجود آمد و گسترش یافت.

Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil VillageResident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *