۰

نقش اصلی گلادیاتور ۲ دنزل واشنگتن خواهد بود

نقش اصلی گلادیاتور ۲

نقش اصلی گلادیاتور 2

نقش اصلی گلادیاتور ۲

دنزل واشنگتن قرار است در ادامه فیلم گلادیاتور به کارگردانی ریدلی اسکات همبازی شود. ددلاین اولین بار بود که با استناد به منابع ناشناس گزارش داد.

بر اساس گزارش ها، واشنگتن در حال مذاکره نهایی برای بازی در قسمت بعدی فیلم است. اگر همه چیز رو به جلو پیش برود، این اولین بار در نزدیک به ۱۶ سال از آخرین همکاری واشنگتن و اسکات در درام جنایی American Gangster خواهد بود. پل مسکال نیز قرار است در کنار واشنگتن در این فیلم بازی کند و اسکات به صندلی کارگردانی بازگردد. اسکات، مایکل پروس، داگ ویک و لوسی فیشر از طریق Red Wagon Entertainment تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارند و دیوید اسکارپا فیلمنامه آن را نوشته است. والتر پارکز و لوری مک دونالد به عنوان تهیه کننده اجرایی خواهند بود.

فیلم مورد انتظار جدید چندین سال پس از وقایع فیلم اول اتفاق می‌افتد و شخصیت ماکسیموس با بازی راسل کرو که در فیلم اصلی مرده بود، در آن حضور نخواهد داشت. در عوض، مسکال نقش لوسیوس، پسر لوسیلا را بازی خواهد کرد که توسط ماکسیموس نجات یافت. نقش واشنگتن در ادامه این فیلم هنوز فاش نشده است.

پس از اینکه مسکال به عنوان بخشی از بازیگران تایید شد، برایان رابینز، مدیر عامل شرکت پارامونت پیکچرز، برایان رابینز، به همراه داریا سرک و مایکل ایرلند، به دنبال ستاره ای برای ایفای نقش اصلی دیگر فیلم بودند. در نهایت آنها این نقش را به دنزل واشنگتن برنده دو جایزه اسکار پیشنهاد کردند. اگرچه در ابتدا مشخص نبود که واشنگتن این پیشنهاد را بپذیرد یا خیر، منابع نزدیک به پروژه گزارش می دهند که او از شخصیتی که اسکات برای او نوشته بود هیجان زده بود.

اوایل این ماه، پارامونت اعلام کرد که تاریخ انتشار گلادیاتور ۲ در ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ خواهد بود. اگر تاریخ پابرجا باشد، در آخر هفته شکرگزاری عرضه خواهد شد و تقریباً ۲۵ سال پس از نسخه اصلی منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *