۰

الیزابت اولسن برای اسکارلت ویچ رستگاری می خواهد

اسکارلت ویچ

اسکارلت ویچ

هیچ تاییدی مبنی بر اینکه واندا ماکسیموف/ اسکارلت ویچ الیزابت اولسن بعد از Doctor Strange in Multiverse of Madness دوباره در MCU ظاهر خواهد شود (اگرچه اولسن به آن اشاره کرده است) وجود ندارد، اما اگر این کار را انجام دهد، اولسن در مورد اینکه کجا قرار است این اتفاق بایفتد فکر کند.

در مصاحبه اخیر با ScreenRant، اولسن گفت: “ما اکنون می توانیم با او هر کاری انجام دهیم!”

او ادامه داد: «احساس می‌کنم کارهای زیادی انجام داده‌ایم. “اکنون، ما واقعاً می‌توانیم خوش بگذرانیم؛ من احساس می‌کنم طنز بسیار بیشتری در کنار او وجود دارد. او اغلب احساسات یک داستان است و من کنجکاو هستم که ببینم چه چیزی می‌توانیم کشف کنیم. و امیدوارم بتوانیم برای او رستگاری به ارمغان بیاوریم.

البته، [اخطار اسپویلر Doctor Strange in the Multiverse of Madness]، کسانی که دنباله دکتر استرنج سال گذشته را دیدند، واندا را در زیر کوه وونداگور له شده دیدند، اما نه بدون ذره‌ای از انرژی قرمز باقی مانده، که اشاره می‌کند که ممکن است این آخرین حضور او نباشد.

اولسن در مصاحبه اخیر با Deadline به این نظریه ها دامن زد. او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است برای سریال بعدی دیزنی + Agatha: Coven of Chaos بازگردد، پاسخ داد: “من هرگز نمی دانم چگونه به این سوالات پاسخ دهم، جز اینکه نمی دانم…”

بعد از مکثی گفت: فکر می کنم برگردم.

همچنین این احتمال وجود دارد که اولسن بتواند در یکی دیگر از اسپین آف های گزارش شده یعنی Vision Quest، بازگردد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *