۰

داستان بازی Atomic Heart

داستان بازی Atomic Heart

داستان بازی Atomic Heart

داستان بازی Atomic Heart

قهرمان بازی، سرگرد ارشد Nechayef (با نام رمزی P-3) یک کهنه‌سرباز جنگ جهانی دوم می‌باشد که حافظه خود را از دست داده است. او اکنون برای کمک به گسترش Kollektiv 2.0 به تأسیسات ۳۸۲۶ دعوت شده ولی پس از ورود، متوجه می‌شود که روبات‌های تأسیسات از کنترل خارج شده و شروع به قتل‌عام پرسنل انسانی کرده‌اند. دوست P-3 یعنی دکتر Sechenov توضیح می‌دهد که Victor Petrov مهندس ارشد Kollektiv 2.0 با دستکاری کردن گره Kollektiv 1.0 باعث شده تا مدیریت تسهیلات ۳۸۲۶ خراب شود و اکنون P-3 وظیفه یافتن و دستگیری او را دارد. P-3 با شریک هوش‌مصنوعی خود یعنی Charles باید با روبات‌های قاتل و آزمایش‌های بیومکانیکی ناموفق مقابله کرده و در عین حال با ثبات ذهنی خود که همیشه رو به وخامت است، برخورد نماید.

او در ادامه Petrov را در یکی از آزمایشگاه‌ها ردیابی کرده و متوجه می‌شود که او با یک جراح مغز و اعصاب به نام دکتر Larisa Filatova همدست می‌باشد. Petrov در ادامه می‌تواند فرار کند و پس از این‌که ظاهراً توسط یک روبات کشته می‌شود، P-3 جسد بدون سر او را پیدا می‌کند. در همین حال، دولت شوروی نسبت به آنچه در مرکز ۳۸۲۶ اتفاق افتاده مشکوک می‌شود، زیرا Sechenov مقیاس واقعی فاجعه را پنهان کرده است، بنابراین Molotov یکی از اعضای دولت شوروی تصمیم می‌گیرد تا شخصاً تأسیسات را بازرسی کرده و تهدید می‌کند که پروژه «قلب اتمی» Sechenov را تعطیل خواهد کرد. Charles به P-3 توضیح می‌دهد که Sechenov و دولت شوروی بر سر این‌که چه کسی در نهایت Kollektiv را کنترل کند، درگیر جنگ قدرت هستند و دولت شوروی مطمئناً از این حادثه به عنوان بهانه‌ای برای خلاص شدن از شر Sechenov استفاده خواهد کرد.

مدتی بعد Sechenov به P-3 مأموریت می‌دهد تا به دنبال Molotov برود اما هنگامی که P-3 با او ارتباط برقرار می‌کند، ناگهان از خواب بیدار شده و متوجه می‌شود که Molotov و تمام هیئت نمایندگان به قتل رسیده‌اند، در حالی که Sechenov ادعا می‌کند این قتل‌عام توسط ربات‌ها صورت گرفته است. همچنین مشخص می‌شود که Petrov هنوز زنده است و Sechenov به P-3 دستور می‌دهد تا به تعقیب او ادامه دهد. وقتی که P-3 به Petrov می‌رسد، Petrov افشا می‌کند که چگونه Sechenov قصد دارد میلیون‌ها نفر را به کشتن داده و بقیه را با فعال کردن Kollektiv به بردگی بکشد، به همین دلیل است که او سعی دارد پروژه را خراب کند. همچنین برای P-3 فاش می‌کند که روبات‌های سرکش از همان ابتدا یک حالت جنگی در آن‌ها نصب شده بود که او آن را فعال کرده بود. او پس از دادن یک جفت حلقه به P-3 خودکشی می‌کند. وقتی Sechenov در مورد حلقه‌ها می‌پرسد، P-3 در مورد چگونگی به دست آوردن آن‌ها دروغ می‌گوید و به این نتیجه می‌رسد که Sechenov و دولت شوروی، ربات‌های رزمی مبدل به ربات‌های غیرنظامی را در سرتاسر جهان توزیع کرده‌اند تا برای تسلط گسترده شوروی پس از گسترش Kollektiv آماده شوند. P-3 سپس سر Petrov را با دستگاهی که می‌تواند خاطراتش را استخراج کند، به آزمایشگاه می‌برد ولی Filatova دستگاه را با یک نارنجک نابود کرده و باعث بیهوشی P-3 می‌شود.

پس از این‌که P-3 بیدار می‌شود Filatova با او ارتباط برقرار کرده و از او می‌خواهد تا یکدیگر را در آزمایشگاه ملاقات کنند. او در آن‌جا آزمایشات انسانی را به P-3 نشان داده و مشخص می‌شود که Kollektiv در واقع وسیله‌ای برای ربودن اراده آزاد مردم و کنترل ذهن آن‌هاست. P-3 که از این افشاگری شوکه شده است، متقاعد می‌شود که با Filatova همکاری کند تا بتواند حقیقت را کشف نماید. او با جستجوی عمیق در آزمایشگاه، متوجه می‌شود که Charles یک هوش‌مصنوعی نیست، بلکه ذهن Chariton Zakharov دوست محقق Sechenov است که احتمالاً توسط خود Sechenov به قتل رسیده است.

داستان بازی Atomic Heart

داستان بازی Atomic Heart

با استفاده از مجوز امنیتی Zakharov آن‌ها به بایگانی آزمایشگاه می‌روند تا درباره گذشته P-3 اطلاعات بیشتری کسب نمایند و در آن‌جا مشخص می‌شود که Sechenov برای رفع یک آسیب جدی مغزی، یک تراشه را در مغز خود نصب کرده تا خاطرات همسر مُرده‌اش Ekaterina را از یاد ببرد و همچنین در صورت نیاز بتواند ذهن P-3 را کنترل نماید. P-3 که از این موضوع بسیار خشمگین شده تصمیم می‌گیرد بالاخره با Sechenov مقابله کند.

با این حال P-3 دوباره از هوش رفته و چند لحظه بعد توسط یکی از افرادی که در ابتدا با او آشنا شده بود، یعنی Granny Zina از خواب بیدار می‌شود. نامادری فاش می‌کند که Filatova را در زمان بیهوشی کشته است و در این مرحله P-3 یا می‌تواند تسلیم شود و تأسیسات ۳۸۲۶ را ترک کند، یا این‌که به برنامه‌های خود برای مقابله با Sechenov ادامه دهد.

اگر P-3 از مبارزه امتناع کند، Charles را نابود کرده و پس از خارج شدن از مرکز ۳۸۲۶ ناپدید خواهد شد. او با این کار به Sechenov اجازه می‌دهد تا به برنامه‌های خود برای فعال کردن Kollektiv 2.0 ادامه دهد. همچنین مشخص می‌شود که Charles هنوز زنده است و او نیز موفق به فرار می‌شود.

اگر P-3 تصمیم به مبارزه بگیرد، با Sechenov روبرو شده و دو ربات محافظش را از بین می‌برد. قبل از این‌که Sechenov به او هشدار دهد Charles در تمام مدت او را دستکاری کرده است، به طور مرگباری توسط P-3 زخمی می‌شود. Charles نیز اعتراف می‌کند که او عامل بیهوشی P-3 و همچنین مسئول مرگ Molotov و Filatova بوده است. در واقع نقشهٔ او حذف Sechenov و تحت کنترل گرفتن تمام ربات‌ها بوده است تا بتواند بشریت را از بین برده و آن را با نژاد جدیدی از ربات‌ها جایگزین کنید. Charles دوباره P-3 را بیهوش کرده و پس از ربودن سیستم عصبی ربات‌ها Sechenov را می‌کشد. در همین حال P-3 در دنیای خیالی Limbo به دام افتاده است، جایی که تصور می‌کند دوباره با همسرش متحد شده است.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *