۰

آیا خبر داشتید که با تغییر گوشی آیفون۱۳ به آیفون ۱۴ قاب این گوشی ها هم عوض شده اند؟

آیا خبر داشتید که با تغییر گوشی آیفون۱۳ به آیفون ۱۴ قاب این گوشی ها هم عوض شده اند؟

قاب های جدید عرضه شده برای گوشی آیفون ۱۴ کمی متفاوت تر از قاب های قبلی  است با خواندن این متن متوجه این تفاوت ها خواهید شد.

قاب گوشی آیفون ۱۴ پرو به  خاطر بزرگ بودن لنزهای دوربین  گوشی کمی متفاوت تر از قاب های قبلی است.

بررسی کنید که دوربین های آیفون ۱۴ پرو چقدر می توانند بزرگتر باشند.

قاب گوشی آیفون 14

قاب گوشی آیفون ۱۴

به نظر می رسد آیفون ۱۴ پرو از برند  اپل دارای مجموعه بزرگی از لنزهای دوربین است که می تواند به بهبود قابلیت های عکاسی گوشی هوشمند اشاره کند. عکس بالا یک آیفون ۱۳ پرو را در داخل قاب طراحی شده برای آیفون ۱۴ پرو نشان می دهد. در حالی که فکر می کنیم قاب مناسب  گوشی است، ​​بریدگی لنز دوربین به وضوح بسیار بزرگتر از سنسورهای آیفون ۱۳ پرو است. این نشان می‌دهد که دوربین‌های آیفون ۱۴ پرو به‌طور قابل توجهی بزرگ‌تر خواهند بود، احتمالاً دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بیشترین فضا را اشغال می‌کند و بنابراین از قابلیت‌های عکاسی بهتری مانند ورود نور بیشتر برخوردار است.

قاب گوشی آیفون 14

دوربین ایفون ۱۴ پرو

شایعات دیگری نیز در مورد ارتقاء دوربین آیفون ۱۴ پرو وجود دارد که یک سنسور بزرگتر برای دوربین فوق عریض نیز در گوشی قرار خواهد گرفت. برای آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس استاندارد، هیچ ارتقای عمده دوربین پشتی انتظار نمی‌رود، اما ظاهراً همه مدل‌های آیفون ۱۴ دارای دوربین‌های جلویی پیشرفته‌تر با فوکوس خودکار و دیافراگم بازتر خواهند بود.

از تصاویر می‌توان دریافت که برش‌های بزرگ‌تری برای فلاش و اسکنر لیدار نیز وجود دارد. ما هیچ شایعه‌ای در مورد بزرگ‌تر شدن این دوربین‌ها نشنیده‌ایم، بنابراین این می‌تواند فقط به دلایل زیبایی‌شناختی باشد تا با اندازه  دیگر دوربین ها مطابقت بهتری داشته باشد، بدون اینکه هیچ تغییری در عملکرد آن‌ها ایجاد شود.

علاوه بر تغییرات دوربین ها، دکمه پاور در آیفون ۱۳ پرو با بریدگی روی قاب مطابقت ندارد، اگرچه عکس به جای دکمه کناری، نوار لغزنده هشدار را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که لغزنده در حال حرکت به سمت بالا بدنه گوشی است، که می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که اپل تغییری را که در سال گذشته در سری آیفون ۱۳ ایجاد کرده بود، تغییر داده و کنترل‌های جانبی را به سمت پایین‌تر منتقل کرده است.

کلام آخر: با تغییرات اعمال شده بر روی گوشی ها قاب ها هم تغییر می کنند. اگر گوشی جدیدی خریداری کرده اید، یک قاب مناسب باید تهیه کنید.

برای خرید قاب گوشی جدید ایفون ۱۴ از سایت همه چی اینجاست ، دیدن کنید.

 توجه : این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سایت کنترل امجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *