۰

اطلاعات فصل ۲ Peacemaker توسط جیمز گان به اشتراک گذاشته شد

فصل ۲ Peacemaker

فصل 2 Peacemaker

با توجه به اینکه وضعیت دنیای گسترده DC تا حد زیادی در حال تغییر است، جیمز گان به‌روزرسانی امیدوارکننده فیلم‌برداری فصل ۲ Peacemaker را به اشتراک گذاشته است. سریال HBO Max که توسط گان ساخته و کارگردانی شده بود، دنباله‌ای بر جوخه انتحار بود و قهرمان اصلی جان سینا را دنبال می‌کرد که او در ماموریت دیگری برای A.R.G.U.S قرار می‌گرفت. برای ردیابی بیگانگان انگلی معروف به پروانه ها. در کنار جان سینا، بازیگران فیلم Peacemaker شاهد بازگشت جنیفر هالند، ویولا دیویس و استیو ایجی در DCEU و همچنین اولین حضور دانیل بروکس، رابرت پاتریک، فردی استروما، چوکودی ایووجی، نوت لی، لوچلین مونرو و آنی چانگ بودند.

Peacemaker تحسین منتقدان مشابه The Suicide Squad را برای نویسندگی و طنز منحصر به فرد گان، سکانس های اکشن و اجراهای بازیگرانش، یعنی جان سینا، بروکس و استروما به دست آورد. با پشت سر گذاشتن سریال The Book of Boba Fett برای پرتقاضاترین عنوان در طول اجرای خود، HBO Max به سرعت چراغ سبز فصل ۲ Peacemaker را به همراه گان برای نوشتن و کارگردانی تمام قسمت های جدید که تعداد آنها هنوز مشخص نشده است، بازگشت. با گذشت نزدیک به یک سال از تمدید، مردی که در راس فصل دوم این سریال است، خبرهای هیجان‌انگیزی برای طرفداران سریال دارد.

جیمز گان اخیرا در توییتر تولد دانیل بروکس را با مجموعه ای از عکس های پشت صحنه Peacemaker جشن گرفت. گان در توضیح خود برای این پست، به‌روزرسانی فیلم‌برداری فصل ۲ Peacemaker را نیز به اشتراک گذاشت و تأیید کرد که تولید «تنها چند ماه دیگر» آغاز می‌شود. پست گان را در زیر ببینید:

فصل 2 Peacemaker

به‌روزرسانی فصل دوم فیلم‌برداری این سریال در حالی منتشر می‌شود که بسیاری از مخاطبان نگران آینده سریال در میان بازسازی بحث‌برانگیز کمپانی برادران وارنر دیسکاوری در HBO Max بودند. تغییر ساختار گفته شده منجر به لغو فیلم DCEU Batgirl و Scoob2 و همچنین انواع انیمیشن ها و فیلمنامه های آماده شده است. با وجود این، گان قبلاً تأیید کرده بود که فصل ۲ این سریال در این زمان پرتلاطم ایمن خواهد بود و به‌روزرسانی فیلمبرداری او اطمینان بیشتری از برنامه‌هایی برای بازگرداندن سریال دارد.

به‌روزرسانی فیلم‌برداری فصل ۲ نیز تقریباً دو هفته پس از تأیید گان مبنی بر اینکه در حال حاضر در مراحل نگارش فصل بعدی سریال است، منتشر می‌شود. با توجه به اینکه گان قبلاً گفته بود فیلمبرداری فصل ۲ در اوایل سال ۲۰۲۳ آغاز می شود، به روز رسانی جدید او ظاهراً به این موضوع اشاره می کند که او و گروه Peacemaker خود در اوایل ژانویه به هم می پیوندند و در را برای بازگشت سریال در اوایل سال ۲۰۲۴ باز می گذارد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *